• نجلاء و السواق



    ,سكس عربى, سكس ام وابنها, قصص سكس, سكس مساج,

    اسمي نجلاء انا متزوجة واعيش مع ام زوجي واخته في نفس البيت بس هما في شقة وانا وزوجي في شقة لوحدينا ,زوجي راجل نياك كان متعود ينيكني في اليوم مره واتنين وهو اللي خلاني مدمنة نيك ,كان مطرح ما يلاقيني واقفه في حته ييجي من ورايا ويحشر زبرو بين فرادي طيازي وينيكني ودي بتبقي نيكه عالسريع انما في الليل بتبقي نيكه متكامة الاركان مكنش فيه وضعية نيك الا ولازم يعملها فيا.


    ,سكس كلاب, سكس حصان, صور سكس, صور سكس متحركة,

    انا تعبت اوي في البداية من كتر النيك وكسي كان وارم علطول لانه مكنش بيعتقني غير لما يفشخ وراكي ويدخله في خرم طيزي وخرم كسي ويفضل ينيكني بالساعة والاتنين لدرجة اني في اول شهر من جوازنا مكنتش قادرة اقوم من عالسرير من تعب كسي وطيزي ولما كنت بقوم واحاول امشي كنت ببقي فاشخه رجليا من الالم ببقي عاملة زي العيل المطهر وكان يفضل يضحك عليا.
    مرت الايام وبدأت اتعود علي زبرو التخين وعلي النيك الكتير وكسي بقي واسع ويقدر يشيل بدل الزبر اتنين وطيزي بقيت زي الحفرة وشهوتي نفسها زادت عالاخر وبقيت انا اللي ساعات اركب علي زبرو وابدأ اهيجه عشان ينكحني.
    وفضل الحال علي كدا لحد ما جاله عقدر سفر في دولة خليجية وسافر وسابني لوحدي مع كسي الهايج وبعد ما خلاني ادمنت علي زبرو.
    وفي اول اسبوع بعد سفره كنت راكبه التاكسي ورايحه مشوار عشان اعمل جواز سفر لاني كنت اتفقت مع زوجي اني مش هينفع اقعد لوحدي وبمجرد ما يوصل هناك يحاول يطلعني ,المهم رنيت علي جوزي وانا في التاكسي واديته للسواق عشان يفهم السواق يوديني فين بالظبط.
    وبعد ما السواق خلص كلام مع زوجي بدأت نظراته تتغير وكل شويه يبص علي وراكي (انا كنت لابسه ليجن ابيض وكسي كان قابب اوي والليجن مبين تفاصيله بالظبط.


    , سكس صعب , سكس امهات, سكس حيوانات, عرب نار,

    لقيت السواق وقف العربية علي جنب وكنا ماشيين علي طريق صحراوي ناحية جنب مطار القاهرة.
    ولقيت السواق بيمد ايديه علي كسي ومسك الحته البارزة من تحت الليجن وقعد يعصرها ولقيت نفسي هيجت مع حركات ايديه وقرب مني وبدأ يبوسني بهيجان في شفايفي وعلي خدودي وعلي رقبتي لما لقيني دايبة بين ايديه سحبني علي الكرسي اللي ورا ونزل بين وراكي ونزل الليجن لتحت طلع لسانه وبقي يمشيه بشكل خفيف علي كسي من بره لحد ما وصل لزنبوري ودخله بين شفايفه (انا زنبوري كبير شوية) ويمصه بقوة وانا بدأت اتأوه من لعبه في كسي وصوتي بقي عالي وبدل ما احاول اقاومه استسلمت تماما للنيكه وبقيت اقوله دخله في كسي يا خول ,انا كلبتك ومتناكتك عاوزاك تكيفني.
    ولقيت السواق قلع البنطلون وطلعلي زبره واتفاجأت من شكل زبرو الاسمر التخين ودي كانت اول مره اشوف الزب الاسمر وكنت دايما بسمع ان السمر وخصوصا الافارقه بيبقو وحوش في النيك وان ازبارهم بتبقي كبيرة وتخينة ودا كان بيخليني افكر كتير في الجنس معاهم حتي لما كان زوجي موجود معايا.
    السواق رفع رجليا لفوق وحطهم علي كتافه ومسك زبور من تحت وحشرو في كسي ,واول ما دخله في كسي صوت بشدة من الشهوة والمتعة وفضل السواق ينكح في كسي اكترر من نصف ساعة ووصلت لرعشتي مرتين في النص من حجم زبرو اللي كان عامل زي المكبس في كسي لحد ما جاب شهوتي علي بطني.
    ولبسنا هدومنا ووصلني المشوار بتاعي ومرضيش ياخد مني فلوس بس خد رقم تليفوني.
    انا اتصلت بيه تاني يوم عشان احاول اتفق معها واروحلو شقته وينيكني بس هو رفض لان متزوج ومراته وحماته كمان قاعدين معاه فاقترحت عليه انه يلبس ملابس حريمي ويغطي وشه بالنقاب وييجي عندي في الشقة علي انه واحدة من صحباتي وبالفعل جالي الشقة اكتر من مره وينيكني بس انا بعد كدا زهقت منه ودلقته في الزبالة وبقيت ادور علي زب جديد ودم جديد يطفي نار كسي وطيزي ومن ساعتها وانا بغير في الرجالة اكتر مبغير ملابسي الداخلية مفيش راجل يقعد معايا اكتر من اسبوع وادور علي غيرو عشان يكيفني
    افلام سكس, افلام نيك,








    تعليقك


  • ليلة ساخنة مع شرموطة هايجة

    ,صور كس , صور نيك , صور سكس , صور سكس متحركة ,


    ريهام واحدة من أسخن بنات محجبات شراميط في شقة مع الشباب وذلك بعد أن أقنعتها هي واثنتين غيرها وفاء الأصيع بينهن على فعل ذلك. أربع بنات يدرسن في المعهد الفني التجاري في مدينة الإسكندرية منهن ريهام التي كان يشهد لها بالجمال و الأناقة و الفرفشة أيضاً. هي ومجموعة شابات في عمرها في التاسعة عشرة لا يفوتن خروجة و لا فسحة إلا و استمتعن بها حتى الثمالة. فهن بنات منطلقات مرحات يضربن بالدنيا و مشاكلها عرض الحائط ويعشن زهرة شبابهن المتفتح بالطول و العرض فكن مثلاً يزوغن من المحاضرات ويتمشين ويتنزهن في الطرقات و الحدائق و المتنزهات أو على الشاطئ. كما قلنا وفاء فتاة جريئة بل أجرا الأربعة على الإطلاق وتليها ريهام في ذلك…
    ,سكس مصرى, سكس حيوانات , سكس حصان ,سكس كلاب,
    في يوم أخبرت وفاء ريهام و صاحبتيها الأخريين أنها مدعوة لحضور حفل عيد ميلاد لقريبة لها وطلبت منهن أن يرافقنها. ريهام تمنعت في البداية وعلى شاكلتها امتنع صاحباتها إلا أن بعد إلحاح من وفاء و وعود بالمتعة و وقضاء يوم جميل رضي الثلاث بنات على أن يلتقين عند ميدان الساعة الشهير. ارتدت كل واحدة منهن أسخن ما عندها من ثياب ما بين بوديهات ملتصقة كادت أن تبرز سرة البطن وليجنات ملتصقة فوق الأفخاذ لبسها يثير بأكثر من خلعها وما بين فساتين جميلة كاسية عارية محزقة ملزقة وغيرها. على قدر طاقتهن حملت كل واحدة هدية لعيد الميلاد الوهمي وما ان صعدن معها إلى الشقة حتى التقين و القت ريهام بشاب عريض طويل بالشورت و التي شيرت يفتح لها الباب!! لم يكن هناك أجواء الاحتفال المزعوم بل لم يكن هناك اي من عائلة وفاء مطلقاً سوى أربعة شباب أغراب عنها!! تضايقت ريهام وكذلك صاحبتاها وزعقن بها وثرن عليها واعترفت وفاء أنه و الحقيقة تقال ليس هناك من عيد ميلاد سوى انها ظنتهن سيبتهجن معها في وجود الشباب ويقضين وقتاً ممتعاًَ. أسرعن في النزول غضباً منها فالأمر لا يصل لذلك الحد فهن أسخن بنات محجبات شراميط يتسكعن في الشوارع و الطرقات ولا مانع من مصاحبة هذ أو ذاك ومكالمات الهاتف و الخروج إلا أن يتواجدن في شقة مع الشباب وما يمكن ان يحدث بينهن فذلك بعيد مستبعد سلوك مستهجن.
    ,سكس اخ واخته, سكس ام وابنها, عرب نار ,قصص سكس,
    أبدت وفاء اعتذارها للثلاثة من صواحبها وقالت أنها ظنت أنهن سيسعدن بذلك ثم قامت إحداهن بسؤالها عن حكاية هؤلاء الشباب فاعترفت وفاء أنها تعرفت عليهن من طريق صاحب لها قديم من عام و أنها باتت تتردد عليهن في الشقة وتنام مع صاحبها و تقضي وقتاً سعيداً وأنها كما يرونها لا ينقصها شئ فهي فتاة محجبة محترمة في منطقتها وحييها وفي شارعها! أيام مرت ومن جديد عرضت وفاء على ريهام أن تجرب فلانت لها ريهام التي بدورها أقنعت صاحبتيها. الحقيقة أن كل واحدة من الفتيات اردن أن يجربن طعم المغامرة. فللمغامرة لذة الكشف عن مشاعر جديدة سبر أغوار في نفس الجنس اﻵخر جديدة داعبت خيال الفتيات الثلاث! اتفقن أن يذهبن ويسهرن ويستمتعن فتمت الاتصالات وجرت على قدم وساق وقد ذهبن كل واحدة ترتدي ما يبرز جمالها وحلاوتها من بنا طيل جيز جد ضيقة وبلوزات قصيرة فبرزت السوة وبرز ما بين الفخوذ و منهن من لبسن جيبات قصيرة حد الركبة تبرز جميل أبيض مصبوب لامع سيقانهن وقد نتفن أكساسهن و شعور وجوههن بالحلاوة و تزين زينة العرائس تذففن لعرسانها!! أفهمن وفاء أنهن لسن مثيلاتها فهن عذراوت أما هي فمفتوحة متناكة فتفهمت وفاء أن تفهم الشباب ذلك و وصلن الشقة و سلمن وتم الترحيب وبدأت السهرة وبدأ الرقص فاهتزت الارداف وتمايلت الأعناق و ارتجت البزاز وشبت الأزبار من الشباب و صفت الأكف الأكف تحيي الراقصات و زاغت الابصار المتوقد بجمر الشهوة تتطلع إلى تلك النحور المهتزة وذلك الشباب الغض! اختفت وفاء في وسط ذلك الهرج و المرج لتفهم الفتيات ففهمن أسخن بنات محجبات شراميط في شقة مع الشباب ما تفعله ونهض الثلاث شباب كل شاب أختار واحدة من الفتيات وبدأت الأحضان و التضام وطرقعت الشفايف فوق الشفايف بنار القبل وألقيت البلوزات و البوديهات من فوق الأجساد الساخنة وامتدت أيادي الشباب إلى البزاز تتحسسها و تمسكها فتخرج اﻵهات رقيقة من بين الشفاة المتعلقة بالشفاة وتدع كل واحدة منهن جسدها لشاب قد اختارها أو اختارته ثم مدت الأيادي فوق مشابك حمالات الصدر لتفسخها ولتلقي بها من فوق النحور فتتعرى البزاز وتنزل الأفواه فوقهن تمصص و ترضع ثم تنزل إلى أسفل البطن فتلحس السرر ثم تفك البناطيل و تخلع الجيبات و تلقى في كومة فوق بعضها ثم ينفرد كل شاب بفتاة ويبسطها أرضاً أو فوق أريكة أو يدخل بها غرفة من غرفات الشقة كل حسب طاقته على الانتظار وتبدأ صولات و جولات من التفريش ودس الأيادي بين الفخوذ و أطلاق الأعضاء التناسلية الرابضة في مرابضها فتشتعل اﻵهات و تتحشرج الأنات في حلاقيم الفتيات من فرط المتعة فيأتين كل شيئ من الجنس إلا أن يفضضن!

    صور سكس متحركة, صور نيك, سكس حيوانات,
    صور سكس, سكس حصان, سكس كلاب,عرب نار,






    ,






    تعليقك










  • , تنزيل افلام سكس, سكس لبنانى , سكس محارم,



    من فتره صغيره عربيتي الصغيره اللي جايباهالي مامي باظت و رحت اصلحها عند الميكانيكي اللي فاول شارعنا
    و بعد ما ظبطها و العربيه اشتغلت راح طالب مني خمستلاف جنيه طبعا زعقت معاه و قلتله كده كتير اوي
    قاللي مليش دعوه انا تعبت فالعربيه . و بعدين مانت كده كده امك الشرموطه هي اللي بتدفع ..
    طبعا انا اتعصب جدا و قلتله انت اللي ابن ستين شرموطه و لسه همسكه اضربه راح صاحبه كتفني
    و نزلوا فيا ضرب و تلطيش و لما زهقوا مني راح راميني قدام المحل
    و قاللي كسمك مش هتشوف عربيتك تاني يا ابن المومس , سكس اخ واخته , قصص سكس , سكس حصان , سكس كلاب, سكس حيوانات, سكس امهات,

    انا روحت حكيت لماما اللي حصل و هي قالتلي متزعلش أنا هروح اتفاهم معاهم و هرجعلك العربيه ..
    و فعلا تاني يوم كانت ماما عندهم ..و قبل ما تفتح بقها عم سيد الميكانيكي قالها انا مش عاوز الفلوس
    انتي ابنك شتمني و لازم يتربي
    ماما : طب مش انتوا ضربتوه خلاص . عاوزين ايه تاني ؟!
    عم سيد : عايزين ننيكك انتي يا لبوه .. انا عارف كويس أن جوزك مسافر و سايبك مع العرص ده
    و زمانك دلوقتي كسك مولع و نفسك تتناكي و تاخدي زبرين واحد فكسك وواحد فطيزك
    ماما : انا موافقه بس بشرط
    هو : ايه هو شرطك
    ماما : هتدي الواد العربيه من غير فلوس و متضربوش تاني
    عم سيد : بس كده .. دنتا تؤمر يا قمر . ولا يا عوض اقفل باب الورشه
    , سكس عرب نار, عرب نار, سكس مصرى, سكس اجنبى, تحميل افلام سكس, صور كس,
    وفعلا فثوانب كانوا قلعوا ماما العبايه السودا بتاعتها و ظهر قدامهم احلي بزاز كبار و طيز مدورة لامي
    راحوا منزلين ماما علي ركبها و هي فهمت و نزلت بنطلوناتهم و اتخضت من حجم ازبارهم فالاول ..
    بس قعدت تمص فازبارهم لحد ما هاجوا اوي و راحوا مخليين امي تفنس و فشخوا طيزها و كسها نيك
    و ماما بتصوت و هو يقولها خدي فكسك يا شرموطه ..
    و ماما عماله توحوح و تقوله اااه افشخني جامد .. انا شرموطتك .. انا قحبتك
    عم سيد : عشان يبقي العرص إبنك بفكر يرفع عينه فوشي تاني
    ماما : سيبك مالخول ابني و خليك مع كسي اللي اتهري منك ااه
    كل ده و صاحب عم سيد عمال يعض فبزاز امي الطرية و يشدهم و يضرب ماما بالقلم كل شوية
    راح عم سيد طلب من صاحبه يجيب الزيت اللي بيزيتوا بيه العربيات
    ماما و هي بتتناك : انتوا عاوزه ليه ؟
    عم سيد : عشان طيزك هتتفتح النهارده يا مومس و هنخلي صويتك يملي الشارع
    ماما : براحه عليا ابوس ايدك .. انا متناكتش فيها قبل كده
    هو : و انا هخلي خرم طيزك أوسع من البلاعه يا لبوتي
    و فعلا صاحبه جه و راح داهن طيز امي بالزيت و قعد يبعبص امي . و هي بتوحوح
    و راح مدخل صابع ورا التاني جوا خرم طيز ماما اللي كانت بدأت تعيط من شدة الألم ..
    و راح ضارب ماما بالقلم و مادد صوابعه _ اللي كانت جوا طيزها _ فبقها و ماما قعدت تلحسها
    و تقوله يلا .. دخل زبرك بقا فطيزي .. طيزي بتاكلني اوي .. اااه .. افشخوني انا المومس ام العرص
    صاحب عم سيد مكدبش خبر و راح رازع زبه كله مره واحده جوا طياز امي خلاها صرخت صرخه جابت اخر الشارع
    وصلت حتي ليا و انا قاعد فالبيت و فاهم ان امي بتتفاهم مع الميكانيكي مكنتش عارف ان شرفي بيتهتك و اني بتتفشخ
    علي بعد أمتار مني ..
    ماما عماله تصرخ و عم سيد كممها بصوابعه و شوية شوية بدأ صوت امي يهدأ و رجعت تاني تأن من المتعه
    و عم سيد راح منزل لبنه جوا كسمي و هو بيشتمها افظع الشتايم و ماما بتقوله انا قحبتك ..
    و بعدها صاحبه راح مقعد امي علي ركبها و نزل لبنه علي وش امي ..
    و راحوا مطلعين موبايلاتهم و صوروها و هي فالوضع ده و ماما قالتلهم بلاش تصوير عشان خاطري ..
    عم سيد : ده عشان الذكري يا لبوة و عشان لو الواد ابنك فكر بعد كده يعلي صوته عليا أو لمحته قدام الورشه
    و بعدين كده كده كاميرات الورشه صورت كل حاجه و من النهارده انتي لبوتنا و هتجيلنا كل يوم عشان ننيكك و نعوض كسك اللي قد الحلقه
    ده عن سنين الحرمان .. ماما هزت راسها
    و بعدها راح رامي المفتاح عالأرض و قالها خدي مفتاح عربية المعرص اهو و مش عاوز منك فلوس
    بس زي ماتفقنا هتجيلنا كل يوم نشرمطك و تفشخ كسك هنا ..
    ماما وطت تجيب المفتاح و هي لسه ملط و طيزها عريانه و
    عرب نار, سكس حيوانات,

    عرب نار, سكس حيوانات, سكس امهات, صور سكس,

    تعليقك
  •  
    السباك الاسمر وام شرموطة
     

    حصل في يوم 17 ابريل 2020 . كنت نايم في الاوضة و صحيت و ماما بتشتكي أنه الحمام فيه مشكلة
    و لازم نجيب السباك عشان الحوض في مشكلة ..
    و السباك ده نعرفه كويس . و هو الاستاذ سامي . اسمر البشرة يميل للاسود .

    قلت له هكلمه ييجي الساعة 8 مساءا . المهم اتصلت به و قلت له ييجي و قال لي حاضر
    اليوم هكون عندك .. جت الساعة 7 . صنعت حجة لامي قلت لها انا لازم انزل الان .

    هروح ابيت عند صديقي . قالت لي طيب براحتك . بعد ما انا خرجت . و أغلقت الباب وتاكدت
    اه المفتاح معي .. صعدت فوق السطح . و نظرت من الشباك . لقيت ماما غيرت ملابسها . و لبست
    لبس مغري . مكون من لانچري احمر ضيق . بدون ملابس داخليه و عملت شعرها سريعا و حطت روچ
    كل ده شفته من شباك الحمام لاننا نسكن بالدور الاخير

    صبرت كثيرا حتى أتى الاستاذ سامي . و فتحت له امي . وجدته ينظر لها ولا يتحدث .
    ولا يعرف ماذا يفعل . مامي قالت له اتفضل بطريقة كلها رقة و حنية .
    دخل و أغلقت الباب .
    انتظرت خمس دقائق . ثم نزلت بكل هدوء و فتحت باب المنزل بدون صوت .
    سمعتها تقول له في الحمام مش عارفه المشكلة دي حصلت من ايه . قال لها بسيطة . اصلحها لكي الان
    قالت له براحتك و انا هدخل اجيب حاجة من الاوضة . دخلت هي وانا دخلت بسرعة غرفتي . و استنيت اسمعهم

    دخلت ماما الاوضة . و طلعت قالت له معلش بس ممكن تيجي تساعدني في حاجة في الاوضة .
    قام ومشي وراها و هي ماشية ترقص طيزها بهدوء .

    دخلوا الاوضة و قالت له عايزة ازق السرير شوية للحيط . حاول يزق معاها .
    بعدها قالت له بس كدة استني ارتب الملاية و راحت طالعة علي السرير عامله وضع دوجي ستايل
    و طيزها بالكامل ناحية عيونه و هي تمثل انها تظبط الملاية . و انا استرق النظر من بعيد

    مامي لقت مفيش فايدة . راحت قافلة باب أوضة النوم و حطيته في الأمر الواقع أنها عايزة تتناك .
    اول ما قفلت باب أوضة النوم . انا جريت ناحية عين المفتاح و العين تكشف لي السرير بالكامل .
    لقيت ماما راحت ناحيته براحة و قالت له تعرف اني وحدانية و مفيش معايا راجل .
    بتقول كده باسلوب مغري جدا . قال لها و انا رحت فين ما انا موجود .
    بصوا لبعض شوية و حضنوا بعض بقوة مع تقبيل حار لقيته بيحسس على طيز مامي
    و بيبعبصها . و يمص لسانها .
    و راح زاقق مامي على السرير .. و نزل رفع قميص النوم و ظهر كسها . و بدأ يلحس بقوة و عنف
    و يمتعها . فضل يلحس عشر دقائق . بعدها مامي قامت و هو نام مكانها . قلع هدومه كلها .
    و زبرة الاسود ظهر و كان طويل و طخين و ممتلئ . مسكته و نزلت تمص بأنوثة و اشتياق .
    بعدها مسكها نيمها على بطنها و ضم رجلها و ركب على طيزها و حشر زبرة الضخم في كسها .
    و ماما صرخت بأنوثة جامحة . و تشنجت اذرعها . راح ماسكها من شعرها و اذرعها و كتفها بعنف .
    و نزل يعذب يكسها بالنيك المتواصل . و هي تتأوه و تصرخ . و صوت طرقعة طيزها من النيك .
    يصدر أصواتا تدخلني في حلم ممتع . و نزل يمص خدها و شفايفها و هي ترقص طيازها تحته

    و انا اشاهد و ادعك خرمي باصبعي و اشهق بهدوء و اتمتع بشدة .
    بعدها قام من فوقها نيمها على ظهرها . و دخل في حضنها . مسكت فيه جامد . وقالت له عذبني

    مسك زبره و دخله بالكامل جوة كسها . صرخت ماما صرخة أنوثة و حضنته بقوة بدأ يرزع فيها بكل عنف و قوة
    و كان سريعا جدا . و مامي تتأوه و تهزي بكلام غير مفهوم و تصرخ و تئن ولا أفهم ما تقول . و هو لا يتوقف
    عن النيك . و يمص شفايفها بكل حرارة و حب . و هي تستقبل رجولته بكل رحب و حب .
    بعدها اخرج زبره ونام مكانها و هي ركبت على زبره . و بدأت تقفز و تصرخ و تتلوى فوقه .
    و تقول له ااااااااااه اوووووووه امممممم احححححح . بعد فترة قامت من فوقة مسكها عمل لها وضع
    الكلب . علي ايديها و ركبتيها . مسك زبره و كأنه الختام . و صعد عليها وركب و احتضنها بقوة .
    و حشر زبرة العملاق داخل أعماق كسها . و تشبث بجسمها بقوة معلنا نية القذف بالداخل .
    ممسكا بشعرها بعنف وقوة رافع رأسها لاعلى عن طريق شد الشعر للخلف . و اليد الاخري تداعب
    بطنها و صرتها وصدرها و كسها . و يبعبص الصرة و هي تتكهرب و تتأوة و من سرعة النيك .
    سمعت ماما تشخر بشكل متكرر و هي مغمضة العينين . و لكن شخرة خفيفة . تدل انها في عالم اخر . و كل ما كان ينيك كانت تشخر .
    اتمنى من احدكم يشرحلي لماذا كانت تشخر وقتها في التعليقات .
    حتى صرخ الاستاذ سامي . و قذف لبنه كله داخل كسها . و هو يتأوه و ماما تبكي من المتعة
    حتى انتهت تلك الليلة بتعشير مامي

    تعليقك
  •  



    صاحب جوزى فشخنى




    , افلام نيك مصرية, سكس مصرى, سكس حيوانات, سكس ام وابنها, سكس عرب,

    انا شرموطتك اضربني عمري ما كنت اتخيل اني اقول لي حد الكلمتين دول مش عارفة ابتدي منين بس خلوني احكلكوا قصتي وازاي بقيت من ست محترمة لي شرموطة وسخة ،انا متجورة من سنة و حياتي انا و جوزي حياة حلوة نسبيا مع بعض مفيش مشاكل كتير بينا و متفقين جدا جدا في السكس، الفترة الاخيرة جوزي كان كشغول اوي باشغل و مكنش في دماغة السكس ابدا ولا مركز في وانا بحب السكس جدا و مش متعودة علي كده و لفت نظرة كذا مرة لكن مكنش مهتم لدرجت ان صاحبة كان كمان هو اللي بيقضي طلبات البيت و بقي يخرجني كمان و ابتديت اسخن علي صحبة و احس اني نفسي انه ينكني ما انا محرومة بقي و مفيش عندي غير ايدي و بس و طول الليل و النهار اتفرج علي افلام سكس و قعد العب في كسي و اجيب خيار و اقعد انيك كسي و طيزي لحد لما مابقاش قادرة من كتر هيجاني المهم فكرت بجد اني محتاجة صاحب جوزي ده ينكني كلمته بعد ما جوزي نزل الشغل بشوية و قلت له اني وقعت في الحمام و مش قادرة اتحرك و اني محتاجاه ضروري يساعدني فاجالي بسرعة اما جة كنت في السرير و كنت قلعة ملط قال يعني فعلا وقعت قالي في ايه و قعتي ازاي قلتله علي ضهري شوف و ورحت شايلة الغطا و كان اصدي ان طيزي تبان و يشوفها فا قالي ايه ده قلتله حط ايدك فا حط ايده فضلت اقوله لا تحت لحد ما مسك طيزي و ساعتها طلعت صرخة كده بمحن تهيج اي حد فا لاقيته بيقفش فيها وبيقولي كدة اريح ؟ قلتله ايوه كده بيريح اوي بس ممكن تدهنلي بالكريم دة فقلي ماشي و فضل يدهن طيزي شوية و غرفني كام بعبوص في طيزي و انا اقول اة بمحن قوي … و بعدين قلتله خلاص مش عايزة اتعبك و فضلت اكلم معاه وانا عارفة انه علي اخره و شايفة زبة و اقف قوي و بعدين مره واحده لقيته بيمسك بزي هجت اوي ورحت بايساه و فضلنا نفرك في بعض و نحسس و نبوس لحد ما نزلت فكتلة البنطلون و طلعت زبه و مصيته جامد اوي بقي حديدة و هو كان شكله حلو اوي و كبير من فوق كده و قمت ركبت عليه بكسي و فضلت انيك نفسي جامد و فاشخة نفسي عليه اويو قعدت اقولة مش قادرة نكني افشخلي كسي اه اه اه حرام عليك زبك كبير اوي يخرب بيتك و هو يقولي هو انا لسة عملت حاجة يا شرموطة دانا هفشخلك كسك و طيزك هو صحيح الخول جوزك بينيكك في طيزك ؟
    ,سكس حيوانات , سكس اغتصاب, سكس عربى , افلام سكس جديدة, جنس حيوانات,سكس اخ واخته , xnxx ,

    انا اتصدمت من الكلام الصراحة قول مرة حد يقولي شرموطة و يقول علي جوزي خول ساعتها حسيت احاسيس غريبة قوي حسيت اني وسخة قوي وجبت الكلام لي جوزي حبيبي وفي نفس الوقت هجت قوي وجبتهم اصلا و هو بيقولي كدة و هو حس بكدة و كمل نيك فيا وشتيمة و راح قايم مقعدني فرنساوي وقعد يخرج زبوا بره كسي و يقولي مش هدخلة غير لما تقوليلي انا شرموطك و انا من كتر الهيجان متردتش ثانية واحدة قعدت اقولة انا شرموطك انا لبوتك انا المتناكة بتعتك اعمل فيا كل الي انتا عاوزة افشخلي كسي و طيزي هزقني امسح بكرمتي الارص بس ابوس رجلك متحرمنيش من زبك انا مش هقدر استغنا عن زبك ابدا وهو كان مستمتع بالكلام ده و كل شوية يقولي انتي اية اقوله انا شرموطك يقولي برافوا يا متناكة و كان و هو بينكني كدة يتف علي وشي و يقولي ادهني التفافه بتعتي علي وشك ياوسخة لما عمل كدة اول مرة انا قرفت الصراحة راح قايم مخرج زبة وقالي مش هكمل نيك غير لما تسمعي الكلام يا وسخة رحت قايمة داهنة وشي علي طول بتفاتة راح قايم رازع زبة جوه و روحت مصوتة وتلعت مني احلي اةةةة راح قايم ضربني بالقلم و قالي وطي صوتك هتفضحينا و قعد يكمل نيك و حت البوكسر البانتي بتاعي في بقي عشان صوتي ميبقاش عالي
    ,نيك بنت, نيك محارم, سكس محارم, تحميل افلام سكس, عرب نار, سكس امهات, افلام نيك اجنبى, سكس محجبات,
    و مره واحدة لقيت جوزي داخل عالينا اتخضينا فا قالنا كملوا بس عشان شكلكو هيجني و كملنا و هو جه جانبي قلتله انا شرموطتك اضربني و هو جه فضل بضربني علي طيزي و يقولي انتي شرموطة و متناكة اسيبك شوية من غير زب الاقيكي كده و صاحبه يقوله دي بصراحة كسها بجنن حرام يتساب و جوزي يضربني علي كل حتة فجسمي. فضل صاحبة يفشخ فيا اخد ما جبهم علي بزازي و جه جوزي قولتله انا شرموطتك اضربني فضل يضرب فيا و صاحبة كمان و بعدلوني و بعديها همي الاتنين ناكوني بالدور واحد في بقي و واحد في كسي لحد ما كنت بعيط من الوجع و هما التنين عشروا علي وشي و جابوهم. و دي كانت قصتي مع صاحب جوزي و جوزي اللي انا بقيت شرموطة ليهم هما التنين و كل ما يملوا شوية يخلوني اقول لواحد فيهم انا شرموطتك اضربني و يفضلوا يفشخوا فيا و يعورو كل جسمي من الضرب بايديهم و عصاية و كرباج و كله




    تعليقك