• سكس ام وابنها

    ,سكس مصرى. سكس ام وابنها, سكس امهات, افلام نيك عربى, تحميل افلام سكس, قصص سكس,
    انا ست عاديه بس بيقولو اني جميله جدا بيضه ملفوفه بزاز كبيره طياز طريه اتجوزت وسني 18 سنه وانا لسه في الجامعه اتقدم ليا واحد غني جدا كان اكبر مني بعشر سنين وكانت حياتنا طبيعيه والنيك عادي يعني انام علي ضهري وهو يركب فوقي ويدخل بتاعه في كسي ويفضل يدخله ويخرجه لحد ما ينزل لبنه في كسي وخلفت ولد وبعد سنتين خلفت بنت دلوقتي انا سني 45 سنه وابني 23 سنه وبنتي 21 سنه وطبعا الجنس في حياتي مالوش حب ااقصد مش بطلبه لان جوزي خلاص ضعف وبتاعه بقي مش بيقف وطبعا ابني زي كل الشباب عنده كومبيوتر وكمان بنتي وكل واحد منهم ليه حجرته المستقله وفي يوم كان ابني قاعد علي الكومبيوتر والكهرباء قطعت وبنتي في اليوم ده كان عند جدها لمده اسبوع وجوزي مسافر تبع شغله وكمان هيغيب اسبوع او اكتر بعد الكهرباء ما انقطعت قام ابني وقالي انا نازل يا مامي ااقعد مع اصحابي قولتله طيب يا حبيبي بس متتاخرش علشان تذاكر دروك قالي حاضر يا مامي وبعد ما نزل بحوالي عشر دقايق الكهرباء جت ولقيت

    ,سكس امهات مترجم. افلام نيك زنوج ,صور سكس. صور بزاز. صور سكس متحركة, صور سكس ساخنة, صور كس,
    والعب في الحلمات وابتديت اقرا الردود بتاعة ابني علي القصص وفوجئت ان ابني بيسال ازاي ينيك امه الي هيا انا ويوصف في جمالي وحلاوة بزازي البشه الطريه وهيجانه علي طيزي الطريه الي بتترج وانا ماشيه بصراحه لقيت نفسي بهيج اكتر والعب في كسي اكتر ولقيته بيقول ان نفسه يد زوبره الكبير في خرم طيزي طبعا انا عمري ما اتناكت من طيزي واستغربت لان مامتي قالتلي ان نيك الطيز مش كويس وبيجيب امراض لكن لقيتني ببل صباعي واحاول ادخله في خرم طيزي ولما صباعي دخل في طيزي حسيت بنشوه غريبه ولما طلعت صباعي من خرم طيزي علشان ابله تاني لقيت ريحته جميله وبتهيجني اكتر وانا في الحاله دي من الهيجان ضرب جرز الباب فقمت برعه وطفيت الكومبيوتر وعدلت هدومي وفتحت الباب لقيت ابني قالي مالك يا مامي منكوشه كده ووشك احمر انتي تعبانه يا حبيبتي قلتله شويه تعالي عوزاك في اودتي علشان اكلمك في موضوع قالي حاضر بس اغير هدومي ورحت دخلت اودتي وهو غير هدومه بس جاني بالكلوت بس وقالي ايوه يا حبيبتي عوزاني في ايه قلتله ااقعد جنبي وفعلا قعد وانا نايمه علي ضهري طبعا بقميص النوم وتحته سوتيان وكلوت قلتله انا فتحت الكومبيوتر بتاعك ولقيتك عامل مصايب قالي مصايب ايه قلتله انت يا ولد بتهيج عليا ده انا مامتك يصح كده كمان تقعد تتغزل في جسمي
    , سكس , افلام سكس, سكس حيوانات, سكس كلاب, سكس عربى, افلام نيك, سكس مصرى,

    تعليقك
  • نيك زوجة عمه الممحونه

    ,افلام سكس , سكس , سكس حيوانات, صور سكس , صور سكس اجنبى,صور نيك.

    عندما كان عمي في السجن كان عمري 22 عامًا وحكم عليه 5 سنوات بقضيه تتعلق بوظيفته ولديه زوجه عمرها 26 عاما اي تكبرني بثلاث سنوات اسمها ندى ولديه بنت عمرها 6 سنوات وكان زوجة عمي بيضاء وجمالها عادي وهي منقبه من عائله محافظه ولم اكن اهتم بها بسبب تشددها حيث انها دائما ترتدي جلبابا ولم اكن ارى انا وغيري حتى سوى كفي يديها ووجهها فقط وتكفل ابي واعمامي برعايتها هي والطفله وكونها لاتخرج من المنزل كلفت ان اصبح خادمها اجلب الاغراض والحاجيات لها حاولت التملص من هذه المهمة فنهرني ابي وقال اياك ان تنقص شيء عليهم اوتتهرب فصرت امر يوميا لتلبية متطلباتها فتكتب ماتريد على ورقه واخذ النقود من ابي اشتريهم واوصلهم اليها وكنت لااطيق النظر في وجهها فقالت لي حسام اشعر وكأنك متضايق من جلب الاغراض والمجيء عندنا فقلت لا شو هالحكي انا ملزوم فيكي لاتحكي هيك وكنت ادخل واسهر بشكل عادي ولم افكر بها مطلقا حيث كان لدي مايكفيني من
    ,صور سكس , صور سكس متحركة , عرب نار, سكس كلاب, صور نيك, قصص سكس, قصص نيك ,
    العلاقات وكنت اخاف من التعاطي مع هكذا نوع من النساء وفي احد الايلم طلبت بعض الاغراض وقالت لي اريد منك بعض افلام فيديو عربيه فقلت اي نوع بدك ايام زمان أو جديد فقالت لا يهم المهم بيسلوا بالليل ذهبت واشتريت الاغراض ومررت بصديقي بمحل الفيديو وطلبت منه كم فلم عربي فسألني وين ماعدنا نشوفك فقلت تركني بحالي ابي عملني اجير مرت عمي فضحك وقال عادي أنت واعي وبيأمن فيك واعطاني الافلام وذهبت عندها ناولتها الاغراض والافلام وقلت بدك شي غيروا المسا بمر لعندك فقالت يسلموا ايديك وعند المساء ذهبت اتفقدها ودخلت وجلسنا وشربنا شاي وقلت عجبوكي الافلام فردت ماشفتهم لحظه بحط فلم نتفرج عليه وادخللت فلم وبدأنا نتفرج فكان فلم عادل امام اسموا النمر والانثى فكان في بعض اللقطات بالفلم مص وتقبيل فتقدم الفلم للامام وانا كنت عادي ما افكربشي وصرنا نتكلم عن عمي واوضاعنا ثم ذهبت للبيت في اليوم التالي ناداني ابي فوجدت ندى زوجة عمي تجلس مع اهلي
    ,سكس حيوانات, قصص سكس, سكس كلاب, ءىءء, افلام سكس. افلام نيك,صور سكس متحركة.

    فقال بابا جهز حالك بكرا عندك سفر عالمدينه مرت عمك عندها زياره بالسجن لعمك وبس تخلصوا بتروح السوق معها بدها تشتري شويه اغراض وبتمروا على بيت عمك بدها تتطمن عالبيت وتنظفوا حيث ان عمي يمتلك بيت في المدينة وبتنماموا هنيك من وين اجتني هالشغله فقلت بابا وين بدي نام انا فرد علي بسخريه بالطريق حبيبي شورايك تنام مرت عمك لحالها بالبيت فضحكت ندى من قول ابي فقلت امرك بابا وذهبت اتمتم مستاءا وفي اليوم التالي سافرنا زرنا عمي في السجن وذهبنا إلى السوق باحد الكافتريات فقلت عندك مشكله ندخل نرتاح ونشرب شي فردت لا مافي مشكله دخلنا وجلسنا فطلبت كوبين عصيرلنا وكوب صغير للطفله وقعت عيني على احد البنات فصرت الطشها وكانت جالسه خلف ندى فانتبهت للموضوع وقالت استحي على حالك موعيب احترمني عالاقل أنت بلا زوء ونهضت وقالت يلا بدي امشي فحاسبت ومشينا وصرت اعتذر منها فقالت خلص مافي مشكل وصارت تشتري الاغراض لها وللصغيره دخلنا محل لانجري فطلبت ملابس داخليه لها واشترت بعض الملابس فقلت في نفسي يلعنك على هالزوق كيف عمي متزوجك مابعرف كون الملابس كلها قطنيه كملابس الرجال فجاتنا البنت يلي عم التبيع بالمحل بطقم كيلوت وستيانه مغريين لونهم احمر وقدمتهم لها واحرجتها وقالت مدام هدول بيلبقوا عليكي واكيد بيعجبوا زوجك الأخ هون افتكرتني زوجها فتجمدت بمكاني ولم انطق بكلمه فتداركت الموقف ندى وقالت شورايك حبيبي فنطقت بكلمة حلوين فاشترتهم ونظرت اليها فوجدتها مرتبكه ووجهها محمر وخرجنا ولم ننطق بكلمه وصلنا إلى البيت وتفقدناه وجلسنا فقالت انا اسفه ميشان يلي قلتوا احرجتني البنت فقلت عادي وسألتها ليش اشتريتي كل ملابسك قطنيه وما اشتريتي نفس هي الملابس فقالت لمين بدي البسهم عندي كتير وانهت الموضوع وصارت تنظف البيت فانتبهت ان بان شيء من رجليها اللمتلئين بالشعر فقرفت منها وفي المساء تناولنا العشاء ونما في اليوم التالي رجعناالى البيت لوصلتها وذهبت إلى منزلنا وفي المساء ذهبت اليها وجلسنا فقالت خليك مع الصغيره شوي بس اعمل دوش فقلت اوك وبعد شوي طلعت من الحمام ودخلت غرفة النوم تلبس ثيابها فخرجت للمطبخ لاحضر ماء فكان باب غرفتها مشقوق شوي فنظرت من الشق فوجدتها عاريه ولكن مقرفه رجليها بها شعر وكسها يغطيه الشعر وتحت ابطها فرجعت وقلت بنفسي يخرب بيتك ياعمي أنت متزوج رجال ولا مراه معقول بوقتنا هاذا في نسوان هيك شو بيهمني تصطفل وجاءت وصرنا نتكلم فسألتني ايمت بدك تتزوج ابوك من فتره قال بدوا يخطبلك فضحكت وقلت بس لاقي يلي ببالي بفكر بالموضوع فقالت شو شكلها يلي ببالك فقلت بدي مراه اجنبيه بعيش عمري مبسوط وطال النقاش وتجاوز الحدود المسموحه فقالت شو بفرق الجنبيه عنا قلت بكل شي أنقتها بلبسها وعطرها بمتعة النوم معها فقصدتها هي وقلت نسوانا هون لابيعتونوا باناقتهم ولا بلباسهم بتلاقي المرام متل الرجال كلها شعر فقالت سكر الموضوع فقمت
    , سكس حصان, سكس كلاب, عرب نار, صور نيك , صور سكس,


    تعليقك

  • قصص سكس امهات مع ابنها بالحمام

    ,افلام نيك , سكس امهات, سكس حيوانات. سكس محارم , سكس مصرى,

    كانت ليله عمري من حلاوتها ما أنساها أول مره عادل ابني لما ناكنى هو كان بيشوفنى كتير على النت واكتر من مرة كان بيشوفنى نصي اللي تحت عريان وأنى على النت بدا يدخل عليا فجأة اكتر من مرة وكنت بتلبخ فى تغطية نفسى فى الأول هو بدا يتردد بسرعة على غرفتى لما يحس أنى شبكت مع حد على النت بدا يشوفنى كتير كده على طول وأنى كنت بغير ملابسى قدامه كان بيبص على كل حته فى جسمى وانى ملاحظاه واحنا بنام جنب بعض بدا يتغير بدا ينام بالكلت بس وكان زبرة بيوقف فى الكلت وانى كنت بنام بقميص قصير وكلت كان القميص بيتلم على وسطى وانى نايمه وانى كنت بحس بوه وهو بيبص على نصى التحتانى انى كنت بتعمد اخده فى حضنى وانى عريانه بالكلت بس من تحت وعارفه ان زبره واقف كنت باحضنه اوى وحاسه بضغطة زبرة على كوسى وساعات كان بزى بيظهر كنت اسيبه على صدره واحضنه وبعد الاحضان دى كنا ننام على صدر بعض اسمرينا كده شويه وفى يوم انى بستحمى لقيته داخل عليا فى الحمام انى عريانه خالص والصابون على جسمى قالى فيه تليفون ياماما قلت له اما اخلص ياحبيبى و قلت له تعالى استحمى خلع ملابسه عريان خالص ودخل معايا فى البانيو قعدنا ندعك لبعض كده وادعك له كل جسمه ما عدا زبره ومديت ايدى بين طيازة كتيرهو زبرة واقف بطريقة ملحوظه وطلبت منه انه يدعك جسمى ايده مشت على كل جسمى ماعدا كوسى وكان بيدخل ايده بين طيزى من ورا اكترمن مرة وبين بزازى كتير فى الوقت ده زبرة كان بيلمسنى فى كل حته وانى حاسه انه بيقصد احنا وقفنا تحت الدش معرفشى إلا زبرة بين افخادى تحت كوسى انى اطول منه شويه ضميت عليه افخادى اوى الواد حس بيا الشوء غالبنى الواد فى حضنى وزبرة بين افخادى لقيته بيطلع زبرة ويدخله وبيحضنى من طيزى اوى طلع ودخل زبرة مرتين تلاته كده قمت قاعده بسرعة فى البانيو وظهرى على الحائط لقيته قعد بين رجليا كده كنت لازم افتح رجليا له لانه بقا فى وسط رجليا بين افخادى انى بقيت نايمه تقريبا فى البانو وهو فى وسط رجليا ولقيته بينام فوقى كنت خايفه زبرة يدخل فى كوسى نيمت زبرة برة كوسى وقمت واخداهفوقى لقيته بيتعامل معايا معامله الزوج بالضبط ايده بتلعب فى بزازى وبيبوسنى اوى
    ,xnxx ,صور بزاز , سكس محارم , قصص سكس , صور سكس متحركة,صور سكس, تحميل افلام سكس,

    وزبرة من لحظه والتانيه يجى على كوسى ويضغط بس انى كنت بميله عن كوسى واخدته وحضنته كتير وقعدت اهديه لما هدى عليا وهو فى حضنى وخرجنا من الحمام عرايا لحد غرفة النوم عشان نلبس ملابسنا انى بجهز هدومى لقيته نايم فى السريرعلى ظهرة وزبرة واقف لفوق اوى قمت رايحاله على السرير حاطه زبرة بين بزازى وحبيت ازغزغه كده واهزر معاه بس هو سبق وضم بزازى على زبرة اوى ويحرك زبرة بينهم كده وانى خايفه انه ينزل انى عارفه الواد لو حاس بلبنه على بزازىمش هيسيبنى بعد كده بس هو مصمم زبرة بين بزازى بيتحرك اوى انى حسيت انه هينزل حاولت اسحب بزازى عن زبرة لكن هو كان اسرع منى ونزل على بزازى لقيته
    بيصرخ منلذة الاه وانى كمان صرخت دعكت بزازى بلبنه وهو يدعك فيا بزبرة ولبنه مش مالكه غير صرختى وطلعت ببزازى على صدرة ونمنا ظهرنا لبعض زعلانين منا للى حصل قعدنا يمكن اربع ساعات صاحين ظهرنا لبعض عريانين وقمنا كل واحد استحمى لوحده وبعد ما لبسنا هدومنا لقيته بيعيط قمت
    واخداه فىحضنى وضاماه اوى وقمت معيطه انى كمان وقعدنا على كده حوالى اسبوع نحضن
    بعض وكل حاجه الا انى اتعرى قدامه وفى مرة دخل عليا لقانى عريانه تماما قدام النت كان صوتى عالى مش حاسه بابنى انه معايا فى الشقه فوقت لنفسى لقيته قدامى فاتحه رجليا اوى رافعه رجل على ظهر الكرسى ورجل على الارض مفتوحه على الاخروصوابعى فى كوسى وصوتى عالى بالاه مكنشى قدامى غير انى استسلم لابنى واللى

    ,سكس كلاب, مشاهدة سكس حيوانات, سكس مصرى, سكس امهات,
    عاوز يعمله يعمله مكنتش قادرة الم نفسى بسرعه ضميت رجليا ببطئ وسحبت
    صوابعى من كوسى ببطئ كان هو بسرعه بيشوف ايه اللى فى الكمبيوتر لقى الكمرا مفتوحه على زبر شاب بيلعب فى زبرة والكمرا بتاعتى مفتوحه عليا عريانه هو طفى الجهاز وانى
    انتقلت عريانه على السرير جنب الكمبيوتر هو حاول يغطينى بالقميص قمت راميه القميص فى وشه
    وقلت له يابن الكلب احسن كده ولا اروح لحد ينيكنى ماانت عارف ابوك سايبنى ومسافر
    وبيلعب بديله وانى عارفه كل حاجه ولا اموت وخلاص بقا وققمت نايمه ع


    تعليقك
  • الصحة تستقبل أولى شحنات لقاح فايزر

    افلام نيك . افلام نيك زنوج , تحميل افلام سكس مصرى,

    كشفت وزارة الصحة والسكان، استعدادها لاستقبال الشحنة الأولى من لقاح فايزر المضاد لفيروس كورونا، بعد غدا الخميس، مشيرة إلى أن لقاح موديرنا سيصل خلال أيام قليلة على أن يتم توفيرهم فى المراكز الخاصة بالمسافرين للخارج

    .سكس اجنبى ساخن , افلام نيك مترجمة, سكس عربى نار, افلام نيك عربى .

    وقال مصدر مسؤل بوزارة الصحة لـ”اليوم السابع”: مقرر وصول 261 ألف جرعة من لقاح فايزر على أن يتم تخزينة فى ثلاجات خاصة به تصل إلى 61 ثلاجة لحفظ اللقاح، نظرا لأن لقاح فايزر يحتاج إلى درجة معينة لحفظه تختلف عن باقى اللقاحات المتوافرة حاليا والتى يمكن حفظها فى درجة الحرارة العادية من 2 لـ8 درجة مئوية
    سكس امهات, سكس حيوانات, سكس مصرى..

    يشار إلى أن لقاح فايزر يؤخذ على جرعتين يفصل بينهما 21 يومًا.

    وحول الأعراض الجانبية للقاح فايزر، قال المصدر، إن جميع لقاحات كورونا لها أعراض جانبية وهى رد فعل طبيعى للجهاز المناعى تتمثل فى: ارتفاع درجة الحرارة أو إحمرار موضع التطعيم أو حكة وهناك بعض المواطنين تظهر عليهم أعراض كتنميل مكان التطعيم أو تكسير فى العضلات وكلها أعراض بسيطة تزول من تلقاء نفسها ولا تحتاج للذهاب الى طبيب
    سكس حيوانات, سكس كلاب, ءىءء, سكس عربى,صور سكس,.

    وتابع: اللقاح أثبت فاعلية تصل إلى 95% ضد أعراض فيروس كورونا، وعن الفئات التى يجب أن تحصل على اللقاح قال إنه يعطى لجميع المواطنين ويمكن للحوامل أن تتعاطى اللقاح
    .

    وأشار إلى أن لقاحات كورونا لا تمنع من الإصابة بالفيروس، وإنما تخفف من حدة الأعراض فى حال ظهورها وتجعلها بسيطة ومتوسطة بدلا من كونها شديدة الخطورة.


    تعليقك
  • قصص سكس اغتصاب

    قصص سكس اغتصاب الام يتحول لمتعة نيك كل يوم من ابنها , قصص سكس محارم ساخنة الام المحرومة من النيك لسفر الزوج والابن الصايع يغتصب امه ويجعل منها شرموطة زبه , قصص سكس امهات بعد الاغتصاب وكيف تحولت علاقة الام مع ابنها لشرموطة نيك

    انا اسمى سيد و دى قصتى اللى عايشها دلوقتي مع امى عائشه امى ست جميله عندها دلوقتي 44 سنه لكن و قت بدايه الحكايه كانت 40 و انا كنت 19 سنه عايش انا و امى لوحدنا و ابويا مسافر و مبينزلش اجازات غير مره فى السنه المهم امى ست قصيره و بزازهاكبيره بشكل ملفت للنظر و دايما كانت فى البيت بلبس خفيف و ملابس داخليه و انا كنت صغير لكن لما بدأت اكبر بدأت اخد بالى من الحاجات دى و صدرها و ساعات كسها و كنت ساعات بتعمد اروح احسس عليها و احضنها و امسك بزها و هى كانت تزقنى بعيد عنها بس بهزار و فى مره دخلت الاوضه بتاعتها بسرعه كانت بتغير و كانت ملط و ساعتها شوفت جسمها كله لاول مره بس طلعتنى بره على طول و شتمتنى و بعدها بدأت تلبس لبس مقفول شويه و طويل و بدأت تحس انى كبرت بس الطبع غلاب بعد فتره الموضوع رجع تانى زى الاول لحد ما فى مره دخلت الاوضه برضو من غير ما استأذن لقيتها بتلعب كسها و تتأوه جامد و كانت هايجه على الاخر فقامت لمت نفسها و خرجتنى بره و بعدها لقيتها جايه تعتذرلى عن اللى حصل دا و انا عملت عبيط الصراحه و عدى اليوم عادى لحد ما تانى كنت فاتح سكس على الجهاز

     

    الكمبيوتر و كان فيلم عن واحد اغتصب امه و بعد كده بقى ينيكها وقت ماهو عايز و كمان هى اللى كانت بتطلب عجبتنى الفكره جدا بس قاطعتنى و لقيتها جايه تضربنى و تفصل الجهاز و عايزه تاخد الكيسه و بتفكها فبتوطى و كانت لابسه لبس قصير و من غير اندر كسها كله بان قدامى فرحت حاطط ايدى عليه و هو باين و كان محلوق و نضيف فقامت راحت لطشانى بالقلم رحت ماسكها و رمتها على السرير و قطعتلها الهدوم و بقت عريانه ملط قدامى و قلعت انا كمان و هى عماله تقاوم و تزقنى لكن انا كنت اقوى و قدرت ادخل ما بين رجليها و اتمكن منها لحد ما وصلت لكسها اللى كانت حاطه ايديها عليه فمسكت بزازها الكبيره و رحت شايل ايديها بالعافيه و دخلت زبى فى كسها بس سيبته شويه و هى تعيط و بعدين بدأت اتحرك و هى تتأوه و المقاومه بدأت تقل و مسكت بزها و جبت مره لكن لحقت خرجته و جبتها على جسمها من بره و بعدين بدأنا نهدى شويه لقيتها قامت و ماشيه مسكتها زقت ايدى قومت ضربتها بالقلم و قولتلها لما اكلمك تردى عليا رايحه فين قالتلى ه هى بتعيط هروح الحمام قولتلها تروحى و تيجى بسرعه قامت ماشيه و رجعت تانى جايه تطلع على السرير قولتله

     

    لا انا عايزك ترقصيلى قامت بصتلى بصه استغراب قولتلها قومى ارقصى كده و شغلت اغنيه و قامت ترقص و شاورتلها طلعت جنبى و بدأت انيك فيها بس المره دى كانت احلى و اطول جبت مرتين و هى جابت 3 لحد ما نمنا من التعب صحيت تانى يوم مش قادر لقيتها قاعده بتتفرج على التلفزيون و لابسه قميص نوم جاحد فبقولها صباح الخير قالتلى قصدك مساء الخير الساعه 7 بليل فقولتلها انا جعان قامت جابت اكل سمك و جمبرى و استاكوزا شغل فسفور عالى فبقولها دا انتى عايزه تتقطعى النهارده بقى قامت بصت فى الارض قولتلها من هنا و رايح طول ما انتى فى البيت تقعدى عريانه الا ايام الدوره فاهمه قالتلى فاهمه فقولتها طب شيلى الاكل انا شبعت وقومت دخلت اوضتى لقيتها جايه عريانه و قالتلى مش محتاج حاجه انا كنت هايج بس قولت لا مش محتاج حاجه لقيتها جايه تنام جانبى قولتلها لا روحي نامي فى اوضتك و خرجت و انا قاعد مبسوط امى بقت بتاعتى فى اى وقت احتاج انيك هاجبها و انيكها فتحت الكمبيوتر و قعدت العب شويه بس الوقت طار و تعبت و نمت صحيت تانى يوم بدرى لقيتها قاعده بتتفرج على التلفزيون برضو بس حاطه ايديها فى كسها و بتلعب فى بزازها ناديت عليها و رحت ضاربها المنظر دا ميتكررش تانى قامت معيطه و قالتلى حاضر و قولتلها لو حصل تانى مش

    . ءىءء , صور سكس , تحميل افلام سكس , سكس اغتصاب, سكس صعب, سكس اخ واخته, سكس مساج , سكس كلاب,

    هنيكك لمده 3 ايام قالتلى مش هيتكرر تانى طب قولتلها يالا على الاوضه قالتلى و الفرح بينط من عنيها ممكن تدينى 5 دقايق اظبط نفسى قولتلها ماشى دخلت الاوضه و بعد شويه دخلتلها لقيتها لابسه قميص نوم و مشغله اغانى و حاطه برفان كأنها عروسه فى ليله الدخله فدخلت و رحت مصفر و مسقف و قومتها و مسكت ايديها و شغلت اغنيه سلو و رقصنا سوا و قلعتها و قلعتنى و لأول مره لقيتها بتمص زبى و تحطه بين بزازها و بعدين نمنا على السرير و دخلته و هى عماله تتأوه و انا عمال انيك فيها لحد ما جابت و انا جبت فبدأت اخرجه لقيتها قامت تنضف زبى و تمصه و قامت راحت الحمام و جت و بعدها زبى وقف تانى و نكتها و فى اى وقت بنادى عليها تيجى انيكها و تمشى و نكتها فى الحمام قدام التلفزيون فى المطبخ فى كل مكان و بدأت العلاقه تبرد عملنا كل حاجه فاضل ايه لحد ما جيه فبالى فكره فشيخه هتولع الدنيا ما بينا تانى


    تعليقك