• الطالبة الشرموطة والمعلم


    الطالبة الشرموطة والمعلم

    النهاردة معانا قصة سكس لمدرس جغرافيا مع دينا تلميذته في ثانوي في أوضة الدرس أحلى تجربة جنسية ممكن مدرس و طالبة يمروا بيها .

    قصة مدرس الجغرافيا و دينا

    انا مدرس جغرافيا عمري دلوقتي 45 سنة اجمل قصة في حياتي كانت من 20 سنة كان عمري وقتها 25 سنة والمثير في القصة ان بطلتها بشوفها كتير لحد دلوقتي هي وجوزها وأحياناً بنتكلم ونظراتنا بتفضح اللي بنفكر فيه ساعة ما بنشوف بعض رغم انها دلوقتي عمرها 36 سنة .

    , نسوانجى. صور سكس متحركة. صور نيك. صور سكس , عرب نار, قصص سكس , ءىءء,

    كان وقتها عمري 25 سنة وهي 16 كنت مدرس شاب وبدي دروس خصوصية كنت شيك ووسيم وشغال دروس كويس بس طوب عمري خجول ودايركت ومليش في البنات ولا السجاير ولا الخروجات مهتم بمستقبلي ودراستي وشغل وبس ودة خلي بنات الدرس كلهم بيجرو ورايا خصوصا ان كلهم أدبي ومتبرمجين على فكرة انها تصطاد عريس وان اكبر انجاز في حياتها ممكن تحققه انها تتجوز , بس انا ساعتها مكنتش فاهم تصرفاتهم من سذاجتي وقلة خبرتي في اي أمور متعلقة بالبنات والستات , كانت دينا طالبة من ضمن طالبات كتير بس كانت مميزة جدا بالنسبة لي كات رغم سنها الصغير جسم مدام متفجر الأنوثة بمعنى الكلمة مش جميلة اوي لكن كل ملامحها و وحركاتها ومشيتها وصوتها فيها انوثة و اغراء حتى ثقتها بنفسها ونظراتها الواثقة مكنتش بقدر ابداً ازعق لها حتى لما متذاكرش , كنت ببقى بشرح ولو عيني جت في عينها برتبك من نظراتها .

    ,سكس حصان, سكس كلاب, سكس حيوانات,سكس. افلام سكس, افلام نيك.سكس محارم,

    قبل إمتحانات آخر السنة بشهر كانت كل المدارس خلاص محدش بيروحها وكنا شغالين في المراجعة وكدة وبعملهم امتحانات وهي كانت مستواها ضعيف ومعظهم كانو كدة , بنات ملهاش في التعليم ولا المذاكرة بياخدو شهادة عشان يتجوزو شباب جامعي مش دبلومات ولا صنايعية , المهم كانت دينا من ضمن أضعف المستويات ومحضرتش حصتين ورا بعض كمان فقولت لزمايلها هي مالها قالولي جدتها تعبانة , ولقيت مامتها بتتصل بيا على التليفون وبتقولي عايزاها تعوض الحصتين دول فقولتلها تجيلي يوم الجمعة الساعة 9 الصبح وكنت هديلها لوحدها ودة كان الطبيعي اللي هعمله مع اي بنت بس كانت جوايا مشاعر مختلفة وقتها متوتر وقلقان اني هقعد معاها وفي نفس الوقت فرحان و بتخيل اني بمارس معاها اي حاجة جه يوم الجمعة وروحت الأوضة وفتحت وبعد دقايق هي وصلت ودخلت عليا وقعدت وهي بتقولي صباح الخير يا استاذ احمد .

    ,نسوانجى. ءىءء, عرب نار, سكس اخ واخته, سكس امهات, سكس كلاب,

    كانت يومها قمة في الإثارة لابسة جيبة ضيقة وهي قاعدة فخادها مرسومة وبلوزة فوق ضيقة على صدرها وحاجة ميكب خفيف وطبعا نظرتها وابتسامتها كالعادة تجنن اي راجل , بدأنا شرح وهي قاعدة تقرب مني بوشها وتمسك مني القلم وتتدلع وانا في حالة انهيار وكان واضح انها متعمدة وواضح كمان انها خبيرة بس مش عارف هي عايزة ايه , ومكانتش مركزة في الشرح ولا عارفة حاجة وبعد نص ساعة كان فعلا زبي واقف وكل شوية بعدله و ريحنا خمس دقايق وانا قاعد اقرا في الكتاب وهي بتغني وتهز رجلها .

    ,سكس حيوانات, افلام سكس, قصص سكس,سكس حصان,

    قالت لي فجأة استاذ احمد انت مش متجوز ليه لحد دلوقتي ؟ المفروض كنت ازعقلها بس قولتلها عادي يعني هو انا عجزت قالتلي انت ممكن تتجوز طالبة من اللي عندك ؟ قولت لها معرفش حسب الظروف محدش عارف النصيب فين ؟ قالت لي هو الواحد بيتجوز الواحدة اللي هو عايزها ؟ قولت لها ازاي يعني ؟ قالت لي وهي بتضحك اللي هو عايزها يا استاذ احمد هي دي عايزة شرح ايه يا اخواتي الراجل دة ؟ قولت لها يا بت اتأدبي فضحكت وقالت لي هو حد جاي دلوقتي قولت له لأ ؟ فقالت لي طيب ثانية واحدة وخرجت وانا ببص على طيزها وقفلت باب الشقة وجت . وقعدت وقالتلي هو يا استاذ احمد المتجوزة بترقص لجوزها ؟ انا قولت اجاريها في




  • تعليقات

    لا يوجد تعليقات

    Suivre le flux RSS des commentaires


    إظافة تعليق

    الإسم / المستخدم:

    البريدالإلكتروني (اختياري)

    موقعك (اختياري)

    تعليق