• جوز عمتي

      القصه اللي هحكيها لسه احداثها شغاله وانا هحكيلكو اللي حصل لحد دلوقتي ف البدايه انا عايش مع امي لوحدنا بعد ما ابويا مات وانا دايم السفر بسبب الدراسه وامي دايما لوحدها ف البيت وانا اللي بلاحظه عليها من زمان انها متحرره اوي بتحب تلبس الضيق وتحب تهزر مع الرجاله وبتشرب سجاير ف الاول كانت بتشربها لوحدها بعد كدا لقيتها اتطورت وبقت بتشربها مع اي حد وقدام اي حد كانها راجل وكان دا حاجه عاديه وهي كانت بتقولي انها بتبقي قاعده زهقانه ف البيت ومش لاقيه حاجه تعملها فلت تلح عليا عشان اعلمها علي الكومبيوتر والنت وكدا علمتها وعملتلها اميل عل الفيس وبقت هايصه وبتقي كل يومها عليه المهم مرت الايام ومع كتر سفري وكدا بعد فتره بقيت بلاحظ انها بتتكلم ف التليفون كتير اوي وكل لما اسالها مين تقولي واحده صاحبتي ولو جيت قعدت معاها تسيب الاوه وتمشي وتتكلم بصوت واطي انا من كدا عرفت ان في حاجه مريبه وفلت وراها لحد لما اتاكدت انها بتكلم رجاله بس المصيبه انها كانت بتكلم جوز عمتي انا مكنتش عارف اعمل ايه انا عكتشفت عن طريق الفيس اصل هي مش بتعرف تمسح الرسايل فدخلت وقريت لاقيت رسايل ف قمه الدلع هبدا اقولوكو منها لقيته بيقولها يا مساء الفل والجمال عليكي ياقمر انتي عامله ايه واخبارك ايه واخبار ابنك ايه وهي قالتله تمام قلها انتي لوحدك قالتلو انا علطول لوحدي قلها طب ازاي تقعدي لوحدك ف البرد دا مش عاوزه حد يدفيكي قالتلو انا عاوزه حاجه تدفيني قالها انا عندي طلبلك هديكي حضن كبير اوي يدفيكي قالتلو بس دا هيدفيني من فوق بس قالها طب عاوزه ايه قالتلو انا عاوزاه من ساعت ما جربته وانا مش قادره قالها انا نفسي اجيلك بس المكشله ف ابنك مش هنينا ببعض قالتلو انا مش قادره انا بتاعي علي اخرو ومعدش في حاجه بتنفع معاه لا خيار ولا اي حاجه وفضلو يتكلمو علي كدا وانا مصدوم من امي وبقول ف نفسي معقوله دي امي وفنفس الوقت لاقيت زبي واقف علي الكلام دا وفي جوايا شعور غريب بالمتعه لدرجه اني بعدها اتفرجت علي سكس وانا برب العشره تخيلت امي وهي قاعده علي رجل جوز عمتي وهو بينكها وقررت اني امهدلها الطريق وفنفس الوقت اتفرج المهم رحت مستلف كاميرا من واحد صاحبي وخبيتها ف مكان ف اوضه النوم بتاعتها وظبهتا علي التصوير وهي كان فيها مساحه كبيره وعرفتها اني مسافر ومش راجع غير بكره وهي فرحت جدا وحتي مسالتنيش انارايح فين قالتلي خد فلوس وروح اتفسح وهي طابعا بتوزعني عشان تتكيف وبعد شويه لاقيتها اتكلمت وقالت فوسط الكلام اني مسافر مع اصحابي كانت بترتب الجو معاه بنت الشرموطه انا مشيت وقضيت اليوم برا البيت مع اصحابي ورحت نمت عند واحد صاحبي ورجعت اليوم اللي بعده وطبعا كلمتها قبل مارجع وقولتها انا قدامي ساعه وراجع المهم بعد ساعه رجعت لقيتها بتستحمي وانتهزتها فرصه ودخلت شيلت الكاميرا من اوضتها وبعد شويه هي خرجت ويدوبك سخنت الاكل ولاقيتها حتي مكلتش معايا وقالتلي انا داخله انام وكان شكلها هايج وتعبان اوي وفعلا دخلت نامت وفضلت فنوم عميق وانا دخلت اوضتي وقعدت اتفرج
    لاقيت امي وجوز عمتي ف الاوضه هي لابسه قميص نوم اسود ضيق شفاف ومن تحته اندر فتله احمربس من غير سنتيان وهي جسمها اساسا كرباك عامل زي بتوع افلام السكس بزاز كبيره وطيز مربربه وشغلت اغنيه وقعدت ترقص قدامه وهو قعد يلف ف سجاير ويشرب ويشربها وقام رقص معاها و وهو بيرقص يلزق زبو فيها ويبعبصها ويزنقها بزبو من ورا ويمسك جسمها كلو وهي خلتو يرجع يقعد وكملت رقص وقعدت تقرب منو وتلزق طيزها ف وشو وتحركها جامد لحد لماوشو يدخل بين فلقه طيزها وتتمايع عليه وتنزل تقعد علي زبو وتتراقص وتقوم تاني وفضلت علي كدا شويه وبعد كدا تعبت وقعدت تشرب معاه سجاره ولما خلصوها كانت هي ساحت علي الاخر وبقت بتلعب ف زبو من فوق الهدوم وهو قام مقومها وقعدها علي زبو وخلي وشها ليه وقعد يبوسها ف رقبتها ويدعك بزازها بايدو ونزل عليهم تقفيش وراح منزل الحماله بتاعت قميص النوم وقعد يرضع بزازها وايدو علي طيزها هاريها وهي قاعده تتمايل زي التعبان وتقوله مش قادره اح انت تاعبني اوي نيكني بقي وريحني انا عاوزاه عاوزه ادفي بقي يلا انا مش قادره وهو يقلها استني شويه يا لبوتي انا هدفيكي اوي بس لازم اسخنك من كل حته الاول عشان تتكيفي قالتو مفيش غيرو اللي هيرحني وهو طنشها وقام بايسها وقعد يمص ف شفايفها ويمص لسانها وبعد كدا قومها من عليه وهيا قامت مقلعاه البنطلون وهو قام منزلها لتحت وهي فهمت انو عاوزها تمصلو واللبوه متوصتش قعدت تمصلو ف زبو بصراحه هو زبو كبير وعريض اوي وهي استاذه مص وفضلت امصلو حبه حلويه وهو قام واخدها علي السرير بعد لما قلعها وقام منيمها ونزل مص ف كسها وقعد يدخل في لسانو فيه ويعضو وهي تقولو كمل اه اه مص اوي كسي بيوجعني اهح مش قادره افشخني وهو فضل علي كدا وخلاها تنزل مرتين لبنها وهو قعد يمصو ويحط صابعو ف كسها وبعد كدا ف يدهولها تمصو وبعد شويه قام ونام ف وضع 69 وخلاها تمصلو وهيو يمصلها وفضلو كدا شويه وقام معدور وقعد يمص ف بزازها ويلحس جسمها كلو وقعد يدخل لسانو ف سوتها وينيك سرتها بلسانه وهي بتشخر من كتر الهيجان وبتقولو نيكني بقي ياكسمك يلا انا مش قادره قلها شويه يا شرموطه انا لازم امتعك واتعبك الاول قالتلو انا مش قادره قام واقف وقعد يلعب بزبو علي شفرات كسها من برا وفضل علي كدا كتير وبعد كدا قام مدخلو فيها مره واحده وهي قامت صرخت صرخه جامه اوي كان كسها اتفشخ وهي راح مطلعو مره واحده وراح مدخلو تاني وفضل ينكها كدا وبعد كدا قام نايم وخلااها هي تركب عليه وهي فلت تنط زي الفرس واكنت بتنط بسرعه اوي وبزازها طايره وطيزها بترقع وهي نازله وهو قالها انا هضربهم قالتلو استني وقامت عشان يضربهم علي وشها قعدت تمص شويه وهو قالها انا هجيبهم خلاص قامت طلعت زبو وخليتو يضربها علي وشها وقدعت تمص زبو لحد اخرو وقعد تلحس كل لبنو من وشها وهو قام مولع سجاره تاني وهي قامت قعدت جنبو وفضلو يشربو فيها وهي قعدت تحك ف زبو كل شويه وقامت ترقص بسي وهي ملط لحد لما زبو وقف تاني


    تعليقك
  • مهندس الديكور والشرموطة

     
    انا بالمناسبه شاغل مهندس ديكور وكنت بعمل شغل ديكور فى احد الشقق فى مصر الجديدةوكنت كل يوم طبعا اكيد لازم اروح علشان اخلص شغلى وكمان اتابع العمال وهما بينفذوا شغلى وفى يوم كنت هناك من الساعه 9 صباحا وقابلت صاحب الشقه ولكن المره دى كان معاه مفاجاه بجد لقيت جنبه بنت جميله موووووووت واستايل جدا بجد جامده اخر حاجه المهم اتكلمت مع صاحب الشقهعن مراحل الشغل وفى وسط الكلام كنت عايز اعرف مين دى فسئلته مين قالى دى بنتى طالبة فى احد الجامعات الاجنبية فسلمت عليها وعرفتها بنفسى وبصراحه ان كنت هتجنن واكلمها المهم والدهاكان بيتفرج على الشغل استغليت الفرصه ولقيت البنت لوحدها فبدانا نتكلم مع بعض وسلئلتها انتى بتدرسى ايه وكلام كتير وعرفتها بنفسى لقيتها بتقولى على فكره انت شغللك والاستايل اللى انت عامله فى الشقه يجنن قولتها ميرسى جداوكان لازم اخد منها ميعاد واستغليت انها بتدرس كمبيوتر وديزاين فقولتها ممكن اديكى رسوم ليا بس محتاج اسيفها على الكمبيوتر وتنسخيها على اسطوانه علشان اللاب بتاعى عطلان وفى التوكيل قالتى اوكى مفيش مانع وخدت رقم موبيلها واتفقت معها انى هكلمها واعرف عملت ايه وسلمتها رسوم كانت معايا ملهاش لازمه بس كان لازم اعمل كده علشان اعرف اكلمها وابدا معها حوار وبالفعل بعدها بيومين لقيتها بتتصل عليا وبتقولى انا خلصت الرسوم ونزلتها خلاص على سى دى قولتها اوكى ممكن اشوفك علشان اخد منك السى دى فى الاول مانعت بس بعض تحايل وافقت ورحنا كافيه وقعدنا وبدان فى الضحك والكلام وخدنا كتير على بعض بعدها بدات قولتها ان اللاب لسه عطلان والتوكيل رجعه ومش عارف اعمل ايه قالتى ممكن اخده احاول انا اصلحه واهى تجربة قولتها اوكى تحبى تجيى معايا علشان تخديه قالتى لا سور مش هينفع فتحججت بانى مش هجى بكره الشقه وانا مستعجل جدا على اصلاح اللاب فوافقت ودخلت عندى الشقه وكانت لابسه بدى بنك جامد موووت وبنطلون جينز ضيق مبين كل جسمها بصراحه انا كنت هايج جدا عليها وبدات احك فيها وهى فى الشقه لقيتها اتغيرت وبتقولى بتعمل ايه قولتها نا بجد هتجنن عليكى من اول ما شوفتك وعايزك اووى وبدات امسك صدرها وهى تتحرك وتقولى بليززز عيب كده لحد ما اتمكنت من صدرها وبدات ابوسه والحس رقبتها بلسانى وامصمص فى شفايف بقها لقيتها هاجت موووت وقالتى انت مجنون اووى قولتها لا انا هايج اووى وقولتها البدى وشوفت اجمل صدر وبزاز وحلمه لونها بنك وطويله مسكتها وقعدت الحسها اوووى وامص فى بزازها وابوسها وهى تقول اه اه اه بالراحه بليززز بالراحه وانا مش راحم الحلمتين عامل احك الحلمتين فى بععض اوووى لحد ما يحمروا واحط الحلمتين تحت سنانى واشدهم جامد وهى بدات تهيج جدا وتصوت وتقولى انت مجنون طلعت زبرى وقولتها مصى قالت لا بجد بقرف قالت ممكن ابوسه بس المهم وهى بتبوسه مسكتها من شعرها ودخلت زبرى كله فى بقها وخليتها تمصه اووى وهى مش راضيه وتقولى اف بجد مش عايزه لحد ما خليتها تمصه اوووى وتقولى سبنى امصه ده كبير اوووى نزلت تحت على كسها قلعتها الاندر وير كان لونه اسود بس جامد موووووووووووت وفضلت ابوس الاندر والحس فى كسها وهو جوه الاندر وهى تقول اه اه اه حرام عليك وقلعتها الاندر ودخلت لسانى جوه خرم كسها اووى وقعدت الحس شفايف كسها بلسانى اووووى وهى تقولى كفايه كفايه بليزززز ارحمنى وانا هتججن عامل اعضض فى كسها بسنانى واحط شفايف كسها تحت سنانى واشدها وهو تصوت وتقول اه اه ووقفت وقولتها ثوانى هجيب حاجه ورحت فاتح الديب فيرزير وطلعت علبه عصير وقالتى هتعمل ايه رفعت رجلها وورميت العصير على كسها وبدات الحس العصير من على شفايف كسها بشفط وطلعت زبرى وقعدت امشيه على شفايف كسها اووى وهى تقولى اه اه اه بجد انتى هيجتنى اووى براحه بليزز مش قادره ارحمنى وانا رحت مدخل زبرى كله فى كسها على الا خر وعامل اطلع وانزل بزبرى فى كسها وهى تصوت وتقولى اه اه اه وقلبتها على بطنها ومكست اجمل طيز بيضه ابوسها اووى وامشى لسانى على خرم طيزها ودخلت لسانى كله جوه خرم طيزهاوقعدت الحسه اوووى وهى تقولى كمان كمان الحس نكنى ودخلت زبرى كله فى خرم طيزها اوووى وعامل اطلع وانزل بزبرى جوه طيزها لحد ما صوتت اووى وقالتى طلعه ونزلتهم على

    نيك عربى, سكس عربى, سكس مصرى , سكس محجبات, سكس محارم, افلام نيك,سكس امهات,  
     


    تعليقك

  • زوجة البواب الشرموطة

    تبدا قصتى عندما اتفق سكان العمارة الكائن بها على احضار بواب لحراسة العمارة ومساعدة سكان العمارة باحضار طلباتهم واتى بوابين كتيير وكانوا بيترفضوا حتى
    تحميل سكس, تحميل افلام سكس, سكس امهات

     جاء سلطان وكان رجل صعيدى فى اواخر الاربعينات من العمر وكان فى كامل صحته وكان متزوج بام شروق وكان ثالثة بنات صغار كانت ام شروق فاتنة الجمال فكان لديها جسم مثير جدا من نهدين منتصبين دائما فى ثقة وطيز مستديرة مشدودة الى اعلى من رغم انها كانت ترتدى الخمار لاكن الخمار لايستطيع اخفاء مفاتن جسدها المثير ومن يوم ما جاءت ام شروق وانا اتمناها دائما وكنت اتخيلها فى احضانى وهى عارية وانا اقوم بفرك شفتيها ونهديها بقوة وزبرى يرتوى من عسل كسها وكنت انا فى المرحلة الثانوية وكانت المدرسة التى كنت بها كانت مشتركة فكان لى اصدقاء بنات كتيير وانا بطبيعتى مجنون
    سكس امهات, سكس عربى, سكس محارم, افلام نيك
     بالجنس وعاشق له فكنت ااتى بعد الاحيان ببعض اصحابى البنات فى شقتى فى غياب ابى وامى وفى يوم شاهدتنى وانا طالع وبرفقتى زميلتى فقالت لى من هذه البنت فقلت لها صديقتى وجاءت للمذاكرة معى فقالت لى وامك تعلم بوجودها فقلت لها انى والدتى ووالدى لا يعلمون وعليها عدم اخبارهم فابتسمت ووافقت على عدم اخبارهم لانها كانت تحبنى نظرا لانى كنت بعطى بناتها اموالا كثيرة دائما وهى كانت تعشق المال وفى يوم كان والدى ووالدتى مسافرين للاسكندرية لزيارة خالتى المريضة المقيمة فى الاسكندرية واعدت انا بمفردى فى الشقة وان منسجم فى مشاهدة فيلم سكس اعطاه لى صديقى طرق باب الشقة وقمت بفتح الباب فوجدت ام شروق وقالت لى ان والدتى وصتها على انها تقوم بتنظيف الشقة بعد سفرها فقلت لها اتفضلى فدخلت وخلعت كل ملابسها امامى حتى اصبحت ترتدى عباية شفافة تظهر اكثر ما تخفى وقالت اذهب انتا لمذاكرتك وانا هقوم بتنظيف الشقة فتركتها ودخلت غرفتى وانا هموت والمس جسدها بعدما رايته دون خمار والعباية كانت مثل قميص نوم مثييير جدا وقمت بتشغيل فيلم السكس مرة اخرى وقمت بتخيلها معى وانا اقوم بخلع هذه العباية عنها وانيكها وانا منسجم سمعت طرقات على باب غرفتى ففتحت فرايتها فرات زبرى المنتصب وقالت لى لابد ان اقوم بتنظيف غرفتك لانى انتهيت من تنظيف باقى الشقة فوافقت وسالتنى ماذا كنت تفعل فقلت لها كنت بذاكر فابتسمت ابتسامة خبيثة وهمت بتنظيف الغرفة وكنت خارج من الغرفة لكى تنظفها براحتها فقالت لى لا تخرج اريد ان اتكلم معك فوافقت على رغبتها فقالت لى هل بامكانى انى اسالك سؤال فقلت لها طبعا بالتاكيد فقالت لى هل كنت تذاكر الان المذاكرة التى كنت تذاكرها مع صديقتك فابتسمت وانا انظر الى نهديها المنتصبين وطيزها التى تظهر بشدة عندما تتلوى ام شروق لمسح الارضية فقلت لها نعم نفس المذاكرة فضحكت ونظرت الى زبرى المنتصب وابتسمت فقلت لها هل بامكانى ان اطلب منك طلب قفالت طبعا انتا تآمر فقلت لها انى اريد ان اذاكر معك نفس المذاكرة فنظرت لى فى ذهول وقالت كنت متوقعة انك تتمنى ذلك بس مكنتش متوقعة انك تكون بهذه الجرآة فقلت لها موافقة ولا مش موافقة فقالت موافقة بس بشرط فقلت لها اشرطى فقالت انك توعدنى انك هتفضل طول عمرك تروينى من عسلك وارويك من عسلى حتى بعد زواجك فوافقت وجريت عليها وحملتها على سريرى واخذت افرك شفتيها والتهم نهديها بقوة وهى تتلوى من فرط الاثارة ثما نزلت على كسها والتهمته بلسانى فقالت لى ارحمنى وادخله بسرعة انا خلاص بموت فادخلته برفق فقالت لى لا ادخله بقوة ارجوك لا ترحمنى لا ترحمنى ارجوك فادخلته بقوة واخذت انيك فيها لساعة كاملة وعندما اقتربت من نزول حليبى قلت لها انزله فين فقالت ارجوك على بزازى لانى اخاف من الحمل فقلت لها حاضر وانزلت حليبى على بزازها واخذت تفرك بزازها بقوة بحليبى ثم اخذتها فى حضنى وبعد شوية طلبت منها ان انيكها فى طيزها لانى اشتهيها من اول ما رايتها فرفضت بشدة ونهرتنى على طلبى لاكنى كنت مصمم فاخذت ادخل صباعى فى خرم طيزها برفق والحس شفتيها وكسها حتى غابت عنى الوعى من فرط النشوة وقمت بتنيميها على بطنها وبدآت بادخال زبرى برفق فقامت بالصرخ من شدة الالم وقالت لى ارجوك بلاش طيزى فى اى مكان اخر لاكن طيزى لاء فقلت لها انا اريده ولن اتخلى عن استمتاعى بنيكها فى طيزها واستمريت فى ادخال زبرى برفق حتى اخذ خرم طيزها فى الوسع حتى صار سهل النيك فيه وقلت لها اتمنى انا انزل حليبى فى طيزها فوافقت لانها لن تكون فى وعيها ونزلت حليبى فى طيزها ومن يوميها وانا بنيكها عند خروج والدى ووالدتى وانا عند وعدى لها


    سكس اجنبى, سكس محارم, سكس امهات, سكس اخ واخته, سكس حيوانات,


    تعليقك


  • مرات عمى علمتنى امتعها سكس محارم

    هذه قصة حقيقية ولسيت من الخيال بعد ان قمت بطرد البواب الذى كان يعمل عندنا في العمارة كان من الضرورى ايجاد شخص يقوم بغسيل السلم علي الاقل مرة كل أسبوع ولما طلبت هذا من أحد البوابين المجاورين لنا جاء بشخص يدعي مرزوق واتفقنا على المطلوب من الاجرة وخلافه وعند اول مره يأتى فيها جاء ومعه زوجته اووووووووووف حاجة جامده جدا الجسم المليان المتنسق مع الطول والبزاز المنتفخة والطيز الملفوفه مش هاطول صاروخ خسارة انها تكون مراته من ناحية وخساره أكبر انها تكون عاملة نظافة المهم اول مره شفتها بصيت ليها بصه من فوق لتحت وهي لاحظت كده وقاموا بما عليهم من اعمال ومشيوا وفي الاسبوع اللى بعده جت بدرى يعنى الساعة 8 الصبح ودقت الجرس فتحت ليها وكنت بالملابس الداخلية اول ما فتحت الباب وشفت الحلمات بتاعتها بارزة اوى من الجلابيه اللى هي لابسها زيى وقف وهي لاحطت كده فضحكت ضحكة ماكره وقالت عايزة املي الجردل ده بالميه قلت ليها ادخل الحمام واملي زى ما انتى عايزه هي دخلت من هنا وانا قفلت الباب ودخلت رواها وهى بتوطي عشان تملي الجردل رحت رافع الجلابيه من عليها من ورا وشفت احلي طيز في الدنيا قالت لي لا لا يا استاذ ……. قلت ليها لا ايه انا مش قادر قالت ليا بلاش قلت ليها مش قادر ورحت لفيت بيها وقلت ليها ادخلي الحجرة ديه المهم دفعتها بالعافية على جوه وقلت ليها اقلعى كل هدومك كانت مستعده فقلعت وانا كمان قلعت وقالت ليا ايه ده كل ده زب قلت ليها عايزك تمصى فيه لغايه ما اموت قعدت تمص اووووووووووف جامد كنت هايج جدا وقالت ليا يلا بقى نيكنى نامت على ضهرها ورحت فاتح رجلها على الاخر فبان احلي كس شفته كبير ومتنفخ واحمر وزنبور ما شفتش زى ومسكته وقعدت الحس وافعص باختصار عملت فيه كل حاجة …هي تقول اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة اوووووووووووووف احححححححححححححح بصوت عالى لدرجة انى خفت منها ….وقالت لي نيكني جامد يا استاذ …….. دخلته في كسها كله اةةةةةةةةة وهي تقول احححححححححح اةةةةةةةةةةةةةة جامد لا لا لا اوعي تبطل وشوية تقول شيله مش قادره وانا عمال ارزع في كسها وبعدين قالت ليا عايزة انا ابقة فوق وركبت عليه وقى تقول اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة اححححححححححححح كسي مش قادره وقالت يلا نزلهم بقى قلن ليها لا يا شرموطه انا عايز ادخلة في طيزك قالت ليا يا لهوى كل ده يدخل فى طيزى مش هاقدر قلت ليها استكي يا كسمك لازم ادخلة وهاحط كريم وفعلا حطيت كريم ورحت مدخلة من غير هواده راحت مصرخه وقالت شيله بسرعة مش قادره اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة طيزى مش قادرهاووووووووووووف بس بعد 15 ثانية كده حسيت انها بدات تحب الوضع ده رحت رافع رجلها لغايو كتفها واقعدت ادخل واطلع وهى تصوت وتقول خلاص كفايه شيل زبك مش قادرة اةةةةةةةةةةةاةةةةةةةةةةاةةةةةةةةةةا ةةةةةةةةةةة لغاية ما حسي انهم هاينزلم رحت مطلعة وقلت افتحى فمك في الاول قالت لا قلت ليها افتحي يا كسمك راحت فتحت وفرغتهم كلهم في بقها وقامت رجعت في الحمام وعلت شوية واديت ليها 50 جنية ومشيت ……


    افلام سكس محارم, سكس المحارم, سكس محارم ,سكس محارم جديد, نيك محارم,


    تعليقك