• نيك خالته المحرومة على السرير

     
     
     
    أنا إسمي احمد من اسكندريه عندي ٢٩ سنه القصه حقيقيه
    فرح أخويا كان من سنتين ف الابراهيميه
    طبعا كل الاقارب لازم يحضرو الفرح ، اتصلنا بخالتي وعماتي واخوالي وكل الاقارب
    كان الفرح يوم الجمعة وجت خالتي متجوزة ف القاهرة وقاعده ف المعادي جت قبل جوزها وعياله باسبوع عشان تساعد ماما ف حاجات الفرح
    خالتي نرمين ٤٣ سنه جميله وبيضة وملف صدر متوسط و التوته كبيره كرفي
    أول يوم جت فيه قعدنا اتعشينا وهي وماما نزلتو يشترو شويه طلبات ورجعو الساعه ١٢ بليل
    أخويا بردو رجع ف نفس الوقت
    قعدنا شربنا عصاير
    , سكس مصرى, سكس محارم , صور سكس, سكس حيوانات 

    وع الساعه ٣ دخلت نمت عندي اوضه لوحدي فيه كمبيوتر ودولاب وسرير شويه لقيت خالتي بتقول لماما لا يا ايمان خلي محمود إللي أخويا العريس ينام لوحده يكلم خطيبته عشان مش ازعجه أنا هروح أنام عند حازم
    لقتها بتخبط ودخله قالتلي معلش هنام ف الاوضه
    قولتله تعالي ياخالتو
    أخدت نفسي وخرجت
    روحت ع الانتريه وروحت ف النوم نص ساعه لقيت خالتي بتصحيني قالتلي يابني قوم نام جوه
    قولتله السرير مش هيكفي قالتلي أنا هنام ع الارض
    قولتلها لاء أنا إللي هنام ع الارض
    كانت لبسه عبايه بيتي ضيقه ع جسمها خالص
    والاندر بين من العباية
    هي نامت وأنا نمت ع الارض قالتلي لاء تعال جمبي هنا
    قولتلها مش هينفع
    قالتلي بردو أنا مش جايه عشان إنت تنام ع الارض
    قولتلها خلاص قالتلي شغل المكيف
    شغلت المكيف واتغطط ببطانية خفيفه وأنا بدون غطا
    ع الساعه ٥ الصبح الكهرباء قطعت
    قالتلي المكيف مش شغال قولتلها الكهرباء قطعت
    قالتلي أنا حرانه
    أنا سبتها ونمت
    شويه لقيت صوت بيتحرك جمبي ببص لقيت خالتي بالاندر وبرا شفاف
    قربت منها ووشي ف وشها
    حلمه بزها كان لونها وردي والبرا ابيض شفاف
    فضلت أيدي تمشي لحد ما أيدي بقى ع بزازها
    وأنا عامل نفسي نايم
    وهي كانت نايمه لقتها اتعدلت وبقت ع ظهرها
    أوف ع جمال كسها ونفخت شفايفه أنا بصيت ع كسها زبي ولع ووقف
    حطيط صبعي جوه حز الاندر وبداءت انزلها الاندر ونزلت البنطلون و البوكسر وزبي ف قمة محنته كان واقف أوي
    نزلت الاندر بقا كسها كله بيان ابيض شفايفه منفوخه شعره خفيف

     سكس سودانى, تحميل سكس محارم, نيك عربى, سكس امهات

    حطيط أيدي عليه أول لما مسكته صحيت إنت بتعمل إيه يابن الكلب ياوسخ
    مرضتش اسيبه وتشيل ف أيدي
    هصوت هصوت امسكه اكتر
    روحت قايم واقف ع السرير وفاتح رجليها
    انت هتعمل إيه يابن الكلب ياوسخ
    ونزلت وسط رجليها بزبي واختها ف حضني وهي عماله تزق فيا اوعي ياوسخ اوعي أنا هفضحك أنا هخرب بيتك جوزي هيقتلك
    حضنت شفايفها
    وزبي ع كسها شفايفها بداءت تحضن ف شفايفي
    رأس زبي بدأت تدخل كسها
    دخلته كله بتقولي كل ده إنت عاوز آوي كدا
    قولتله آيوه آنتي جسمك عجبني قطعت البرا ونزلت رضاعه ف حلمات بزازها تقولي براحه إنت مفتري وبتاعك كبير وعريض بيوجعني
    قالتلي قوم اقفل الباب ليكون مفتوح
    قومت قفلت الباب قالتلي المره دي وبس واخدتها ف حضني
    بوس واحضان
    شدتها ع طرف السرير ورجليها ع كتافي
    ودخلته إنت حبيبي إنت جوزي وبقا داخل طالع ف كسها وكسها عمال يجيب آوي
    بتقولي متعني آوي عوضني إنت زبك حلو آوي بينيك حلو آوي
    اااااااااه ياكسي نكني آوي
    قولتها عاوز امص شفايف كسك عملنا وضع 69 كسها كان فوق بوقي
    لحست فيه لحد ما بداء ينزل وهي بترتعش حضنت شفايف كسها بشفايفي لقتها بتصوت تقولي كسي مش قادره مش قادره
    عضيت شفايف كسها آوي
    بتقولي يابن المتناكه كسي هيموتني
    لحد ما جابت الشبق الابيض
    بتقولي أول مره اتناك ف حياتي إنت حسستني إن مدام بجد
    وخدت زبي تمص فيه
    ونمت ع ظهري وطلعت ونزلت ع زبي حبيبي وجوزي إللي بينكني ويمتعني وتقولي بجيب أول لما تقول كدا أخدها ف حضني وهي بتجيب ادخله واطلعه جامد
    اااااااااه ياكسي قولتلها أنا هجيب قالتلي جيب لبن زبك جوه خالتك مراتك حبيبتك
     



    تعليقك
  • نيك امه فى الحمام
    ,سكس حصان, فيديو سكس حيوانات, فيلم سكس , عرب نار, سكس حيوانات

    اسمي صفوت وسني 25 سنه وحيد امي وابويا لسه متخرج من كلية التجاره ومش بشتغل ابيض البشره جسمي مشعر طويل ومش مليان ماليش تجارب جنسيه اكتر من الفرجه علي الصور العريانه او لما اكون راكب المترو او الاتوبيس ويكون زحمه واكون واقف ورا ست وزوبري يقف وافضل احكه فيها لحد ما لبني ينزل ماما ست جميله جدا بيضه مليانه شعرها قصير بزازها كبيره كمان بطنها حلوه مش كبيره والا طيازها طريه اوي اوي سنها 45 سنه وبابا سنه 58 سنه ماما

    , نيك امهات, سكس عربى, سكس مساج, سكس اخوات, سكس ولد ينيك امه,
    مديره بنك وطبعا مكنتش بفكر فيها ابدا من الناحيه الجنسيه لانها ست صارمه ولما كنت صغير كانت بتضربني علي اي غلطه علي عكس بابا الي كان دايما متساهل معايا والبدايه كانت يوم سبت بابا في شغله وماما طبعا كانت اجازه من البنك وانا نايم والجو حر فكنت بالفنله والكلوت ولقيت ماما بتصحيني وطبعا الواحد لما بيصحا بيكون بتاعه واقف المهم صحيت وقلتلها خير يا ماما بتصخيني ليه انا مش ورايا حاجه قالتلي قوم شوف في مشكله في الحمام غرقان ميه قلتلها حاضر وقمت دخلت الحمام وعرفت ان الوصله بتاعه الشطاف مقطوعه وعاوزه تتغير قلتلها لازم سباك يا ماما قالتلي سباك علي ايه في وصله جديده عندنا هجيبهالك وانت تفك القديمه وتركب الجديده



    قلتلها حاضر وفعلا لقيتها جايبه واصله جديده وعلشان افك القديمه واغيرها لازم انام علي ضهري لان الحمام ضيق والتواليت مزنوق ابتديت افك الوصله القديمه وافتكرت انه لازم ااقفل المحبس العمومي فقلتلها يا ماما لو سمحتي اقفلي المحبس العمومي علشان الميه تقفل قالتلي حاضر وكان لازم تقف فوقي علشان تقفل المحبس وكانت لابسه جلابيه قصيره ولقيتها بتقولي وسع شويه وراحت حاطه رجل تحت باطي اليمين والتانيه تحت باطي الشمال وابتدت تشب لفوق علشان تتطول المحبس وانا لقيت وشي بيت وراكها وكانت مش لابسه كلوت وكسها الكبير المنفوخ قدام عيني وزنبورها باظظ منه وشفاتيره مدلدله منظر جميييييييييل خلي زوبري وقف

    ,سكس عنيف, صور نيك, افلام نيك,صور سكس,سكس اغتصاب
    اووووووووي وفجاءه امي رجلها اتزحلقت ووقعت عليا وانا نايم علي ضهري ولقيتها قاعده علي زوبري وحست بيه راشق في كسها عملت نفسي مش واخد بالي وعملت تني بساعدها تقف وانا بحك زوبري فيها وانا ماسكها من تحت باطها وبحاول ارفعها لفوق ويعدين اسيبها تقع في حجري وزبري يخبط في كسها لقيتها مش ممانعه لانها هاجت وبعدين راحت عامله نفسها بتقع وقعدت بكسها علي وشي شميت ريحه كسها ومن غير ما احس لقيت لساني بيلحس كسها وهي تقوم وتعد علي لساني وتقولي انت بتعمل ايه يا قليل الادب عيب كده قلتلها يا ماما انتي الي بتقعي يعني اعمل ايه ورحت شافط كسها اوووووووي ليتها بتقول اهههه اهههه يالا يالا خلص وانا ماسك شفاتير كسها بشفايفي اوووووي ورحت موقعها علي ضهرها وفاشخ وراكها وبؤي في كسها بيشفط زنبورها الكبير وايدي بتفعص في بزازها وهي بتحاول تهرب مني او بتحسسني انها مش مبسوطه وبزوم وتئن اووو اووووووو قوم بقه يا كلب قلتلها انا مش كلب يا لبوه يا شرموطه انتي عاوزه تتناكي وهي اول ملقتني بشتمها هاجت اكتر فهمت انها بتحب

    ,سكس ام وابنها, سكس امهات, سكس مصرى, قصص سكس,

    تتشتم وقلت فرصه اخلص طاري منها ياما ضربتني ورحت نازل ضرب علي وشها وشتيمه يا لبوه يا شرموطه هنيكك واهريكي يا علقه يا مومس واتف علي وشها ورحت منزل الكلوت بتاعي وحاط زوبري بين بزازها الكبار وقلتله ااقفلي عليه بالبزاز المرمر دول يا كلبه وراحت قافله علي زوبري ببزازها وراس زوبري بتخبط في بوقها ورحت ماسكها من شعرها وشدتها لزوبرب وقلتله يالا ارضعي ورحت مدخل زوبري في بقها وقلتله مصي يا بنت الكلب وهي كل ما تنشتم وتنضرب تمص وتشفط زوبري في بقها وحسيت اني قربت انزل لبني قلتلها هينزلو هينزلو لقيتها قفلت بقها علي زوبري واندفع لبني بكميه كبيره اوي اوي في بقها وهي بتزووووم امممممممممم امممممممممم وشربت لبني كله.....




    تعليقك
  • ابنة اختي والنيك الساخن

    انا كريم من لبنان عمري الأن 42 سنة وحصلت هذه المغامرة في تول شهر ايلول 2006 ولمن اضطلع على قصصي اصبح عمري 42 وامي حوالي 63 واختي 40 سنة , فبعد علاقتي القدية مع امي انقطعت العلاقة الجسدية ولاكنها مستمرة في الحديث والمناقشات عن الأمور الجنسية وايام زمان والأوضاع والحركات المميزة في الجنس وتتم هذه الأحادي لثناء مشاهدتنا بعض الأفلام الجنسية سويا فاننا نشاهدها سويا" وباستمرار , اما بخصوص اختي فعلاقتنا مستمرة جسديا وبإستمرار وبشهوة لا توصف وبتطور مستمر اما بخصوص ابنت اختي فهنا تبتدي القصة,
    يسكن في منزل امي شقيقي الكبير عمره 44 سنة وليس متزوج واختي واولادها كونها مطلقة , لديها ولد وبنت توأم عمرهم 17 سنة ولقد كانت توجد علاقة جنسية بين اخي الكبير واختي في مفترة المراهقة وعادة للمتابعة بعد طلاقها وسكنها في منزل امي حسب ما اعلمتنتني به اختي فهي لا ولن تتوقف عن ممارسة الجنس لشهوتها التي لا توصف , واما لنعود لوضع ابنت اختي ففي احد الأيام بينما كنت في زيارة لمنزل امي كوني اسكن بمفردي خارج المدينة بسبب عملي لاحظة بعض الأمور في المنزل غير طبيعية حيث ان لولاد اختي التوأم جلستهم على الشرفة واحاديثهم بهمس وضحكهم في بعض الفترات فيها بعض الشك فقررت ان اتحرى عنه علما" بان علاقتي مع اولاد اختي عظيمة ولاكن مع البنت اكتر من الولد فدعوتها لنشرب العصير على الشرفة وكنا نتحدث ونمزح ونحكي اجدد النكت عن هيفاء وهبي ومنها القوي والجنسي من النكت فخجلت مني بعض الشيءفي اول الأمر ولاكنني اعلمتها انها اصبحت صبية ناضجة ولا يمكن ان تستحي وبانها صبحت تملك جسد مثير وتغري الشباب وهنا تشجعت واكسر الحاجر بيننا وتطور الحديث عن النكت واصبحت اقول لها اقواها ب\كر الأشياء على طبيعتها مثل: الأير والكس والبزاز , وهنا بعد ان اصبحت الأمور طبيعية بيننا بدات استدرجها بالحديث عن اوضاعها بعض نضج جسدها حيث انها تملك صدر جميل ومئخرة تتباها بها ,ففي اول الأمر كانت تتردد في الإجابة ولاكن اصراري بعد ان اصبحت اكلمها عن علاقاتي اصبحت تتكلم بحرية اكتر ون ما تشتهي وتتمنا وهنا اعلمتها عن شكي بان لها علاقة مع اخيها من كلامهم المبطن وضهكاتهم في السر عن احاديثهم فلم تتجاوب وتعترف وان كل شيئ طبيعي فقررت ان اعزمها كي تزورني مع امها في منزلي كوني اتفت مع اختي على يوم مميز من الممارسة الجنسية وعلى كاميرا النت مباشرة , فقبلت الدعوة مع العلم ان اختي عارضة ان تاخذها معها ولاكن اصراري عليها تم بالموافقة بعد ان اقنعت اختي بان ابنتها تكون عند الجيران كون ابنت جارنا ميلتها في المدرسة ويمكننا ان نكون لوحدنا للممارسة الجنسية على الهواء .
    اتى يوم الزيارة وحوالي العاشرة صباحا حضرو , كانتا باعظم اناقتهم وبملابسهم المثيرة فاختي تملك جسد رائع كما ابنتها , جلسنا نشرب القهوة ونتحادث لمدة حوالي الساعة وبعدها قامت اختي لتنظيف المنزل والقيام ببعض الأمور وجلست انا وابنت اختي في البلكون نتحدث عن ما كان يدور بيننا من حديث قبل ايام فنا كان اصراري على ان اكلمها عن الجنس لكي تتحمس ولكي اثير شهوتها لكي احصل على اعترافاتها فعدت لسؤالي عن علاقتها باخوها واعلامها بان لا احد سوف يعلم باي شيئ وان سرها في بئر غميق اعترفت بانها تمارس معه علاقة جنسية صتحية منذ 5 سنوات وهي لا تزيد عن المداعبات الخفيفة فاخوها يلعب لها ببزازها ويلحس لها كسها وهي تمص لة ايرة ولاكن بحذر شديد حين تكون المنزل خالي من اي احد واعلمتني بانها شاهدت اخوي الكبير ينيك امها وتهيجت كثيرا على هذا الوضع وتفاجئت من ذلك ولاكنها كتمت السر وحينها لم اعلمها بعلاقتي مع امها فلم اقرر ان افاجئها بالموضوع وكان تركيزي عليها فاصبحت اكلمها عن الجنس وعن العلاقات بين الراشدين وكيف يكون الجنس الطبيعي ليس فقط مع اير او لحس كس فهناك الكثير من النيك والأوضاع المثيرة وكيف يكون الشعور لما يدخل الأير في الكس وكيف يكون الشعور وقت القذف اثناء النيك وهنا لاحظت عليها التهيج من تحركاتها على الكرسي وكيف تضع يدها على كسها بعض المرات دون ان تدري باني اللحض هذا وقتها طلبت منها ان اطلعها على بعض الصور الجنسية على الكومبيوتر واشرح لها واثقفها جنسيا" كون اختي لا تزال تعمل في المنزل وحنها جلسنا قرب بعض متلاصقين قرب الكومبيوتر وبعد حوالي 15 دقيقة من عرض الصورالمثيرة كوني املك اكتر من 20000 صورة جنسية مميزة بالإضافة الى بعض الأفلام الغريبة المميزة احسست بانها ولعت من الشهوة وصرت اتكلم معها عن الأوضاع الجنسية واشبهها بها وانها اذا عملت هذا الوضع ممكن ان تصلي للنشوة قبل هذا ةاصبحت اثناء الحديث اضع يدي على صدرها بحجت اني عم اشرح لها الملامسات والنياة كيف تكون وكيف يب ان تلمس او كيف تقف او تنام وهنا حين لامست صدرها كان ايري في انتصاب مميز من حدينا الجنس وكان الوقت قد مر دون ان ندري 3 ساعات حديث ومشاهدة صور وبعد عدة ملامسات لصدرها اصبحت تتحرك بنشوة وتحرك جسدها لتحسبلذة اكتر وهنا اصبحت كل مرة اداعب صدرها اكتر واكتر وهي تعض على شفتاها فلم تمانع واستمرينا لمدة وجيزة حين طلبت منها ان ادخل يدي داخل القميص واداعب صدرها الجميل فوافقت بشرط ان يكون سر ولا يعلم به احد وصرت العب بصدرها الجميل المميز وبتحدث عن علاقتها مع اخوها وما تحب بالعلاقة من مص الأير وان يلس لها كسها ووضعت يدي الثانية على كسها بعد ان رفعت التنورة التي تلبسها واذا بهذا الكس المميز ذو الشعر الذهبي لا اقدر ان اصف الشعور الميز مع ملامسة كسها اللمزج بماء كسها الغزير وصرت افرك صدرها بيد وبظرها واطراف شفرات كسها بيدي الثانية حتى فذفت وحينها توقفنا ودعوتها لزيارة بنت جارنا صديقتها في المدرسة واننا سوف تكمل ونطور علاقتنا ولكي يتسنى لي الوقت ان امارس مع اختي فترة بعض الظهر على النت فوافقت بشرط ان تكون المرة الثانية قريبة ومميزة وان نكون وحدنا في المنزل كون اختي قاطعتنا عن امورنا عدة مرات

    بعد ما انتهت الحرب على لبنان وجاء شهر تشرين الأول وبلشت المدارس كنت قد دعوت ابنت اختي لزيارتي لنكمل ما بدئناه من مداعبات جنسية وتططور العلاقة فلبت الدعوة بحجت مساعدتها ببعض الدروس كونها في الصف الثاني ثانوي وعدها بعض التقصير في مادة التكنولوجيا والكومبيوتر فطلبت من امها ان تطلب مني مساعدها بذلك وكما تعلمون علاقتي الجنسية مع اختي فاننا لا نرفض اي طلبات لبعض وكان هذا اتفاق بيننا فأكيد وافقت وفي نهاية الأسبوع كان يوم جمعة والمدارس مقفلة يومي السبت والأحد اوصلتها امها في يوم الجمعة بعض الظهر لكي ادرسها وطلبت مني ان اهاتفها حين ننتهي لكي تعيدها الى المنزل حين الإنتهاء وهنا كانت الدهشة حين رايتها لأول مرة وهي ترتدي تنورة جينز قصيرة وكلسات نيلون تظهر فخادها المميزين......اكيد كانت حجتنا بالتدريس على الكومبيوتر ولاكن ليس هاذا بصحيح وكانت حجة فهي مجتهدة ومميزة فلا داعي لتضييع الوقت بالدرس فحين فتحت لها الباب ودهشت بلبسها القصير وفخادها المثرين عبطتبا وبوستها ودعوتها للدخول وانا انظر الى فخادها وطيزها واشيد بهم ومن جمالهم وتميزهم . سئلتها عن امها التي مارست معها الدعارة والفحش العنيف قبل يوم واحد ولماذا لم تصعد معها فقالت بانها ذهبت للتسوق وسوف تعود لإصتحابها بعد 3 ساعات ريثما ننتهي من الدرس فطلبت منها ان تستريح وانا تتصرف براحة كونها في بيت خالها ولا يوجد اي فرق بيننا وان امها لن تعود قبل 3 ساعات وسوف نعلم بوصولها كون ناطور البناية يعلمني بكل شخص يزورني وهنا يكون الوضع حيت ترانا طبيعي ولو انني لا اريد ذلك ولاكن في بداية الأمر لا داعي للعجلة , كنت ارتدي شورت فقط كون الطقس حار قليلا , فشلحت ابنت اختي حذائها وكولون النايلون الذي يغري للجنس وكانت ترتدي اضافتا" للتنورة القصيرة قميص فكت بعض ازراره حيث بان جزء من صدرها الجميل فطلبت منها ان تخلعه فقالت بعض قليل افعل ذلك,, فجلسنا نتحدث عن ما جرء في الفترة الماضية وكنت افتح الكومبيوتر ونتحدث عن الأمور الجنسية وماذا يحصل بينها وبين اخوها من مداعبات وهنا بلشت اضع يدي على صدرها والعب به وافرك الحلمات وكنا نشاهد كل النت بعض المواقع الجنسية وهنا فكيت ازرار القميص واخلعتها السوتيان وقلت لها بلاش نضيع وقت فخافت ان تاتي امها فقل لها انالوقت طويل لذلك والناطور سوف يعلمنا بذلك فاجلستها مكاني على كرسي الكومبيوتر تشاهد المواقع والصور الجنسية وهنا بدء عملي وكان اوله ان امص صدرها وارضع حلماتها وهي تتهيج من ذلك وصار ايري كمطرقة تكسر الصخر مشلحت الشورت ليتحرر وهنا صدمت انت اختي للمشهد وقال يا خالو شو هيدا ايرك او اير حمار وهي تضحك كونه بطول 25سم فضحكنا وسكته تلعب به فطلبت منها ان تمصه فوضعت راس ايري

    ,سكس امهات, صور نيك,سكس عربى,افلام نيك,سكس اغتصاب, قصص سكس, xnxx,
    على طرف شفايفها وبلشت تلحس راس ايري لحس خفيف وتغضه عض خفيف وانا العب بصدرها وافرك حلماتها فنيمتها على الأرض واشلحتها التنورة والكلسون السترنغ ويا لهول ما رايت (( كس ولا اجمل وعليه شعر خفيف محلوق بفن وزوق )) فنمت فوقها بوضع 69 وصرت امص والحس كسها وهي تمص ايري في نفس الوقت وكان كسها لزج من كثرة هيجانها ورائحته مثل اغلى العطرو الفرنسية صرت العب راس لساني على *****ها وهي تتمايل من هيجانها واذخل طرف لساني في كسها وصرت انيكها بلساني وهي كلما ادخل راس لساني تندفع نحوي اكثر فقالت لي لو انني مفتوحة كنت نكتني وفشيت غليلي ولاكنا لا تزال بنت مش مفتوحة فقلت لها وانا كم احب ان انيكك من كسك وبدلت وضعي وهي لا تزال نايةة على ظهرها ووضعت راس ايري على كسها وصرت افرك ايري على *****ها وهي تتهيج فمسكت راس ايري وقالت اتركني انا اتصرف بهذا الأير العظيم فصارت تفرك ايري ب*****ها وعلى باب كسها الصغير الضيق وكلما تهيجت اكثر صار كسها لزج اكثر ولحاني حين المص والحس اكطاها شعور اكثر فصارت مع ماء كسها تدخل راس ايري في كسها شوي شوي فدخل راسه في كسها فصارت تدخل الراس فقط في كسها وتخرجه وهي تفول ما اجمل الشعور بالنيك ولو يدخل كل ايرك في كسي ما هو الشعور فقلت لها اجمل بكثر فقالت لي لو حبيت ان افتح كسي وتكون اول واحد



    تعليقك
  •  

    أنا و مرات ابويا المتناكة


    ,رقص سكس, عرب نار, سكس محجبات, سكس مصرى, سكس اغتصاب, سكس عربى, سكس مساج, صور نيك,

    بطل القصة هو اسمه عامر وكان يعيش بين أحضان أسره صغيرة تتكون من اب وأم و اخت تزوجت الاخت وبعد صراع المرض الطويييل مع أمه توفت
    وكان ابى يبلغ من العمر 55 عام وأنا أبلغ 20 عام عشت انا وابى فى وحدة قاتله ممله غربية لمدة 3 سنوات وعندما بلغ أبى من العمر 58 سنه قرر الزواج وكانت لنا جارة مطلقه كانت تملك سمعه طيبة وأخلاق حميد وأسمها ( عبير )
    كانت عبير تهتم بأحوالنا انا وأبى لأن علاقتها كانت قوية بوالدتى ………….
    وكانت عبير تبلغ من العمر 26 عام وكانت تمتاز بجمال ساحر وعيون دباحة زى ما بيقولو وكان جسمها رائع ولكن أبى لم يأخذها لمواصفتها بل لتراعينى انا وابى لأن ابى كان عمره كبير فلا يفكر فى المسائل الجنسية
    تم زواج ابى منها وكانت مع محاولات لمعاشرة أبى الجنسية كانت تزيدها هياجا وأشتعالا كانت تمر الليالى والايام وزوجه ابى غير راضيه عما يحدث كانت علامات الغضب والحزن ترتسم على وجهها كلما أتى الليل لأنها كانت فى رعيان شبابها كنت أشعر بما يحدث ولكن ليث لى أن اتدخل فى هذا الامر حتى أتت ليله كنت أجلس على الكمبيوتر فى غرفتى وكان أبى فى هذه الليلة فى تجمع مع اصدقائه وكانت هذه عادته يجمع اصدقائه ويجلس معهم كل أسبوع بينما أنا جالس فى غرفتى سمعت صوت مياه فى الحمام فعلمت ان عبير بتستحما وبعد نصف ساعة أكتشفت ان ملابسها بالخارج فظلت تنادى أبى فخرجت انا من غرفتى وأعلمتها ان ابى بالخارج وقالت لى يا عامر أعطينى البشكير فذهبت الى غرفة نومها وأحضرت البشكير وعندما توجهت الى الحمام لاحظت أنها فتحت الباب وواربته لكن تأخذ منى البشكير وعندما مدت يدها لتأخذ منى البشكير نظرت بكسوف الى باطها الابيض الجميل فقالت لى والابتسامه الخفيفه على وجهها <اتحشم يا ولد عيب> فزادت هذه العبارة من جراءت فأمسكت بيدها وانا اعطيها البشكير فنظرت لى نظرة تحمل جميع عبارات الاستغراب وكان كل ما فى بالى التفكير فى تعبير وجهها عندما يأتى الليل وتجتمع مع أبى فى الغرفة وعلامات الغضب تملأها بعد ذلك قررت أقتحام الحمام فدفعت الباب ودخلت فغطت جسمها العرى بالبشكير وقالت لى ماذا تفعل يا عامر
    قلت لها أحاول ان أمنحك بعض المتعة المسلوبة منك فأحضنتها بشده وهى تدفعنى بلا جدوى فلقت شفتها العليا ووضعتها بين شفتى وظللت أمص فيها وأسقط البشكير من على جسمها فتركتها ونظرت الى جسدها العارى الرااااااااائع
    وانا غير مصدق فظللت أمسك فى فخديها وأمص صدرها فبدأت تتأوه وتقول لى بس يا عامر أيه الى بتعمله ده
    وانا مستمر فى المص والمسك ثم أنزلت بنطلونى وسروالى فظهر زبى المنتصب فنظرت له نظرة مليئة بالرغبة والشهرة فبدأت أقربه من جسدها وأوضعه بين فخديها وأداعب بيه بظريها وانا امص صدرها فجلست على حافة البانيو وزبى منتصب فظلت واقفة وتنظر الى زبى والحيرة ظاهرة على وجهها ولكن لم تطول الحيرة فأمسكت بيدها وجعلتها تمسك زبى فسلمت لى نهائى فمسكت بزبى المنتصب كالصخر ووضعته فى فمها وظلت تمص بشهوة كبييييييرة زبى بينما هى تمص فأمسكت بصدرها وأخرجت زبى من فمها ووضعته بين صدرها وظللت أخرج وأدخل بين صدرها وهى تتأوه ثم ثم قمت من مجلسى ومسكت بجنبيها ودفعتها الى الحوض وجعلت ظهرها أمامى وجعلتها تمسك الحوض بيدها وضغطت على ظهرها لتنحنى فأنحنت فمسكت بأردافها الكبيره المملوئه المستديره وظللت ادلكها وبينما انا ادلك اردافها سمعت صوت تأوه فأيقنت انها وصلت لزروة جهوتها فجلست انا على ركبى فتحسست كسها الممزوج بشعر خفيف جدا وظللت اداعب شفرتيها وبظرها ومصصت لها كسها وادخلت لسانى بتجويف كسها ثم قالت لى يا عامر ارجوك خلصنى من عذابى ادخله فيا ثم صرخت صرخه قويه وقررت انا ان انفز طلبها فقمت من مجلسى ومسكت بزبى المنتصب ثم وضعت راسه على فتحه كسها فتأوهت تأوه المعذب الزليل اعجبنى كثيرا هذا فقررت ان ابقى على هذا الحال فتره قصيره من الزمن وانا اداعب كسها برأس زبى وبدأ جسدها بالارتعاش ثم تطور الارتعاش الى نفضه شديده ترج جميع انحاء جسدها ثم فوجئت بأنها انزلت كميه كبيره جدا من شهوتها فقررت ادخال جزء من زبى بكسها وعندما فعلت هذا صرخت صرخه عاليه فقالت لى ادخله كله ارجوك فبدأت ادخله فى كسها ببطء فسرعت رتم زبى وبدأت فى دخيله وطليعه من كسها وفسرعت اكتر واكتر واكتر وهى تتأوه تأوه شديد فأمسكت بصدرها المنتصب بحلمتيه وحسست عليهم بحنيه شديده وضغط عليهما ضغت شديد وانا ملقى على ضهرها وزبى فى كسها فاحسست حراره شديده تنبعث من جسدها وفضلت على هذا الوضع فتره قصيره ورجعت مره اخرى ادخل زبى واخرجه بسرعه كبيره فى كسها حتى احسست انى سأقزف منيى فأخرجت زبى فرججته رجتين فانفجر من زبى منيى وظل زبى يقزف بكميه كبيره جدا من المنى على ضهرها وعلى اردافها وبعد أن انتهينا من هذا خرجت من الحمام وتركتها لتنظف جسمها بالماء من المنى ثم أرتديت ملابسى فخرجت من الحمام وهى تلومنى على ما حدث فطلبت منها ان تسامحنى ووعدتها انا هذه ستكون أخر مرة ولكن فى بالى ليست هى المرة الاخيرة.
    أول مشاركة ليا في المنتدي اتمنى تعجبكم و مستني تعليقاتكم و ملاحظتكم على الموضوع


    ,سكس حصان, سكس عربى, قصص سكس, سكس امهات, سكس اغتصاب, سكس محجبات,

    تعليقك
  • نيك حماتى الفرسة
    , سكس محارم, ءىءء, تحميل سكس, صور نيك, عرب نار, صور كس, سكس مصرى, سكس عربى, قصص سكس, صور سكس,

    وروحت شادد قميص النوم بيتاعها قلعتهولها وبقت حماتى زى ما اتخيلتها فى احلامى وافجر كمان من احلامى واقفه ادامى بأندر وبرا لوانهم اسود على جسمها الابيض زى الحليب مخليين شكلها فاجر نيك ويوقف زبر المخصى وروحت قاعد انا وهدى حماتى تانى على الكنبه ورجعت تانى ابوسها فى شفايفها برومانسيه وانا بحسس بأيديا اليمين على بزازها من فوق البرا وهى عماله تحسس على زبرى من فوق بنطلون الترينج وروحت انا سايب شفايفها وطلعت فرده بزها الشمال من البرا بيتاعها وابتديت ابوس واللحس فى بزازها واعمل دواير بلسانى حوالين الحلمه بيتاعه بزها وبعدين خدت الحلمه فى بوقى ارضع منها وهى عماله تزوم وتشد فى دماغى على بزها عشان ارضع منها اكتر وروحت سايب بزها الشمال وطلعت بزها اليمين هو كمان من البرا وبقيت اعمل فيه نفس اللى عملته فى البز الشمال ولاقيتها بعدت عنى وراحت قالعه البرا خالص ورمته على الارض وهى بتحسس على زبرى من فوق البنطلون بيتاعى وقاعده بالاندر بس
    حماتى:-اقولك حاجه حتى لو امنيه صحيت فيها ايه هو انا مش من حقى اتناك زيها ولا ايه وبعدين مانت لسه نايكها ودلوقتى دورى انا
    وراحت قايمه وقاعده على ركبتها ادام منى وراحت موقفانى ونزلتلى البنطلون بيتاعى لحد ركبتى وابتدت تحسس بأيديها على زبرى وتدعك فيه من فوق البوكسر بيتاعى وراحت مقعدانى تانى على الكنبه وقلعتنى البنطلون بيتاعى خالص ونزلت على زبرى تبوس وتعضعض فيه بشفايفها وهى بتحسس عليه من فوق البوكسر وراحت شاده البوكسر بيتاعى وقلعتهولى خالص واول ما شافت زبرى لاقيتها شهقت
    حماتى:-اااااااااااح يخربيتك يا واد كل دا زبر
    انا:-انتى هتنقى ولا ايه
    حماتى:-لا وحياتك دا انا همتعه عشان تعرف مين فينا احسن انا ولا بنتى
    انا:-ماهى تربيتك
    حماتى:-بس انا حاجه وهى حاجه تانيه خالص
    انا:-لما نشوف
    ومن غير ما ترد عليا لاقيت حماتى هدى راحت ماسكه زبرى بأيديها الشمال تدعك فيه كأنها بتضربلى عشره وراحت نازله بلسانها ولحست راس زبرى
    حماتى:-وكمان ريحته وطعمه حلو
    انا:-دا طعم وريحه كس بنتك
    حماتى:-اااااااااااااح
    وراحت راجعه بلسانها تانى تلحس فى راس زبرى وتلعب فى الفتحه بيتاعه زبرى بلسانها وابتدت تدخل نص زبرى جوا بوقها الصغير وتمص فيه وتطلعه من بوقها وتلحس فيه كله بلسانها وترجع تانى تدخله فى بوقها وتمص فيه وكل دا وهى بتدعكه بأيديها حماتى كانت بتمص بطريقه بنت متناكه ولا اجدع شرموطه لحد ما زبرى بقى زى عمود النور فى بوقها روحت شاددها من دراعها وخليتها تقف
    انا:-دلوقتى دورى انا
    حماتى:-لما نشوف هتعرف تمتعنى ولا هتطلع خايب
    ومن غير ما ارد عليها روحت مقلعها الاندر الاسود اللى كانت لبساه وبقينا احنا الاتنين عريانين وروحت مقعدها على الكنبه ونازل قاعد على ركبتى ادام منها وفتحت رجليها بأيديا وابتديت اللحي كسها بلسانى واشفط فى زنبورها وادخل لسانى جوا كسها وهدى حماتى راحت راجعه بضهرها وسانده على ضهر الكنبه وبقت تدعك فى بزازها وتفرك فى الحلمه بأيديها وهى بتتأوه بصوت واطى وبتقولى اااااااااااااح لسانك سخن اوى ااااااااااااه انت بتلحس حلو ااااااااااااااه كمان اللحس كمان ااااااااااااه مش قادره ااااااااااااااااه اللحس اوى يا حبيبى اااااااااااااااه كمان كمان اااااااااااااااه يلا قوم ودخله ااااااااااااااه قوم دخله اااااااااااااه مش قادره اااااااااااااه وانا روحت قايم واقف وقعدت على الكنبه وانا بشدها من ايديها وبقولها يلا قومى مصى زبرى وغرقيه كويس عشان ادخله فى كسك وهدى حماتى راحت قاعده على ركبتها ومسكت زبرى بأيديها الشمال وابتدت تمص فى زبرى وتدخله فى بوقها وتخرجه وهى بتدعك فيه لحد ما اتغرق من ريقها روحت شاددها وخليتها تطلع تقعد على حجرى وانا قاعد على الكنبه وراحت ماسكه زبرى بأيديها اليمين وحطته على باب كسها وابتدت تقعد عليه لحد ما زبرى دخل كله جوا كسها واوووووووف على سخونيه وضيق كسها وابتدت حماتى تتنطط وتطلع وتنزل على زبرى بالراحه وانا ساندها وماسكها من طيزها بأيديا الاتنين وبطلعها وبنزلها على زبرى وهى عماله تتأوه بصوت واطى وتقولى ااااااااااااااه زبرك كبير اوى اوووووووووف حلو اوى ااااااااااااااه دخله كمان يا محمد اااااااااااااااه نيكنى اوى يا حبيبى اااااااااااااااه يالهوى عليك اااااااااااااااه جامد اوى اااااااااااااه يخربيت زبرك اااااااااااااه كمان يا حبيبى اااااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااه مش قادره اااااااااااااه نيكنى اوى يا حبيبى ااااااااااااااه دخل زبرك جامد ااااااااااااااه اااااااااااااه وانا روحت حاضنها من وسطها وروحت على شفايفها ابوس فيها وزبرى لسه فى كس حماتى هدى من غير ما احركه وروحت سايب شفايفها وقولتلها لفى وادينى ضهرك وحماتى راحت قايمه من فوق حجرى وزبرى خرج من كسها وراحت لفت وادتنى ضهرها وراحت ماسكه زبرى بأيديها وابتدت تقعد عليه تانى لحد ما دخل كله جوا كسها وابتدت تتنطط فوف زبرى وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااااه حلو اوى يخربيتك ااااااااااااااه زبرك حلو اوى يا واد ااااااااااااااه يابخت البت امنيه بزبرك ااااااااااااااه نيكنى يا حبيبى اااااااااااااااه دخل زبرك اوى ااااااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااه نيكنى جامد يا حبيبى ااااااااااااااه نيكنى جامد ااااااااااااااه يالهوى عليك اااااااااااااااه دخل زبرك اوى ااااااااااااااه مش قادره ااااااااااااااه نيكنى اوى يا حبيبى اااااااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااااااااااه وانا هيجت اكتر على شرمطتها واهاتها دى وابتديت احرك وسطى تحت منها روحت ماسكها من بزازها بأيديا الاتنين اقفش فيهم وانا بفرك فى حلمات بزازها بصوابعى وبنيكها فى كسها بسرعه متوسطه وهى عماله تزوم وتتأوه فوق منى وتقولى اااااااااااااااه اااااااااااااااااه ايوه كده يا ولا اااااااااااااااه يالهوى عليك اااااااااااااااه زبرك كبير وحلو اااااااااااااااه يا بختها بنت الوسخه اااااااااااااااه نيكنى اوى اااااااااااااااه يالهوى على زبرك ااااااااااااه ارزعه جامد اااااااااااه مش قادره ااااااااااااااه دخل زبرك اوى ااااااااااااااه وانا مستمر فى نيكى فى كسها بسرعه ولاقيت حركتها مابقتش مظبوطه فوق منى واهاتها زادت وبقت عماله تتأوه وتقولى اااااااااااااااه اااااااااااااااه كمان يا حبيى ااااااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااااه متوقفش اااااااااااااااااه دخل زبرك اوى ااااااااااااااااه مش قادره يا حبيبى ااااااااااااااااااه هاجيب اااااااااااااااااه مش قادره اااااااااااااااااه باجيب باجيب اااااااااااه اااااااااه وكسها ابتدى يقفل ويفتح على زبرى وراحت منزله ميه كسها على زبرى اللى لسه فى كسها وغرقت زبرى وبضانى وراحت نازله من فوق منى وقعدت على الكنبه جمبى تاخد نفسها وانا روحت واخدها فى حضنى وروحت بايسها فى شفايفها لحد ما هديت ولاقيتها راحت نازله من فوق الكنبه وقعدت على ركبتها على الارض بين رجليا ومسكت زبرى بأيديها الشمال وهى بصالى

    , سكس كلاب, سكس منقبات, سكس عربى, سكس ام وابنها, عرب نار, سكس امهات, سكس حيوانات, سكس حصان, فيديو سكس حيوانات,


    تعليقك


    تتبع مقالات هذا القسم
    تتبع تعليقات هذا القسم