•  نيك الطالبة الشرموطة, صور سكس متحركة, سكس عربى, سكس ام وابنها,
    اسمي محمد وبيقولولي ياديفل القصه حقيقية حصلت معايا من سنه تقريبا وكنت متردد اكتبها ولا لا بس قررت اكتبها واشوف رأي الاعضاء وياريت تشجعوني ع طول
    انا طالب جامعي مغترب طولي 180 سم ووزني حوالي 83 مهتم بجسمي وبلعب جم وبعمل عضلات زي زي اي شاب بيسمع سكس ونفسو يعمل علاقه مع اي ست بس انا مكنتش اتوقع انها هتكون كده معايا
    ,عرب نار. سكس مصرى, سكس محارم, تحميل افلام سكس,
    بطله قصتنا هي ايمان 38 سنه بس جسم ولا في الاحلام شبه الممثله رانيا يوسف طول 170 ووزن حوالي 75 كيلو بزاز كبير وطريه وطيز مرفوعه وكبيره ولا كلمه ومفيش اي ترهلات في جسمها
    بدايه القصه
    سكس حصان,سكس حيوانات, سكس اغتصاب, سكس امهات,

    كتت راكب اتوبيس ورايح جامعتي عادي زي كل يوم وانا قاعد لاحظت واحده بتركب لابسه بنطلون جينز ضيق وعليه فستان او تيشرت طويل واصل لحد طيزها لاقيتها ايجت قعدت جمبي ولزقت فيا شويه ولاقيتها بتكلمني انت طالب في جامعه كذا قلتلها اه قلتلي وساكن فين قلتلها في الحته الفلانيه قلتلي كليه اي قلتلها كليه كذا قالت **** معاك قلت تسلمي هو حضرتك من هنا قالت لا انا من الحته الفلانيه بس عربيتي عطلت مني وورايا مشوار وكنت مستعجله فسبتها وركبت عشان اوصل بسرعه قلتلها سيباها فين قالت في الشارع كذا قلت مش خايفه لحد ياخدها قالت لا عادي وفضلنا قاعدين بنتكلم كلام عادي خالص وشويه وجالها تلفون ولقيتها اضايقت وبتزعق يعني اي ارجع تاني انا اجي المشوار ده كلو وبعدين ارجع وراحت قافله السكه في وش الي كانت بتكلمو الي عرفت بعد كده انها صاحبتها وكانت المفروض رايحه تقابلها في حته وتاخد منها حاجه بس هي حصل ظرف معها ومعرفتش تطلع حاولت اهديها وقالت هرجع ازاي دلوقتي قلتلها ممكن تتصلي علي جوزك يجي ياخدك قالت جوزي هو فين جوزي ده جوزي كل همه يشتغل ويجيب فلوس وبس ومعندوش زوجه يسأل عليها قلتلها خلاص عادي انا ممكن ارجع معاكي طبعا لو ده مش هيضاقك قالت لا هعطلك قلتلها لا عادي ونزلنا ورجعت عند عربيتها وقلتلها تستني في العربيه هروح اجيب اي ميكانيكي قريب واجي ورحت جبت ميكانيكي وصلحها وحاسبتو عشان هي مكانش معاها فلوس كاش كانت الفيزا بس وركبت عربيتها واصرت اني اروح معاها عشان تديني فلوسي فرحت معاها وعزمت عليا دخلت قلتلها عشان جوزك ميفهمش غلط انا هستناك بره وانتي ادخلي هاتيلي الفلوس قالت هو انت لسه

    , سكس امهات, سكس محارم, سكس اغتصاب, صور سكس,
    مكسوف مني طب انا اعتبرتك صاحبي وهتتغدا معي انهارده وحاولت ارفض معرفتش وقلتلي متخفش جوزي في شغلو مبيرجعش دلوقتي خالص وممكن يبات بره كمان وفضلت تحكيلي انو مهمل فيها وانهم بعد ماعرفو انهم مش هيخلفو معاملتو اتغيرت معها وسابها خالص واهملها وهي ست زي اي ست وعيطت وانا حاولت اهديها وركنت العربيه في الشارع وفضلت تعيط وخدتها في حضني قلتلها خلاص بقا متزعليش قالت انا زهقت من الوحده يامحمد قلتلها خلاص انا جمبك اهه ومش هسيبك ياست مش انتي قلتي انك اعتبرتيني صاحبك وانا بعتبرك صاحبتي مع فرق السن طبعا قالت خلاص اتفقنا نفضل صحاب ونخرج مع بعض وهعرفك ع صحابي وخدت رقمي ورحنا ع فليتها كانت في منطقه راقيه جدا ونضيفه في الرحاب ودخلنا الفيلا ودخلتني قلتلي اقعد ع ام اغير وهندهلك الخدامه شوف هتشرب اي وجت الخدامه اسمها سعاد كانت لسه صغيره برضو رفيعه وبزازها زي التفاحه ومفيش طيز طيزها صغيرها خالص كانت 27 سنه وجبتلي عصير وفضلت قاعد ايمان نادت عليها قلتلها تجهز الغدا ولما يجهز تيجي تنادي علينا في الصالون ونزلت لابسه روب وخدتني ودخلنا الصالون وقعدت جمبي وقلتلي انا استجدعتك قوي وقلتلك وحكيتلك ع نفسي بس ياريت الي بينا يفضل بينا ميخرجش بره قلتلها متخافيش سرك في بير وراحت قالعه الروب وكانت لابس قميص نوم فوشيا يدوب واصل لحد طيزها واندر تحتيه وبرا نفس اللون اتخضيت ووشي قلب الوان وزبي وقف وهي قامت تشغل الشاشه ووطت قدامي طيزها بانت كلها وكسها كان اول مره اشوف كس عالحقيقه مش في افلام السكس ولقيت الشاشه اشتغلت ع فيلم سكس كان شغال اتلخبطت وبصتلي وضحكت قالت منتا عارف وحيده وبريح نفسي بنفسي قلتلها من انهارده معدش في وحده تاني ورحت شاددها ومقعدها ع رجلي قالت باين عليك
    ,سكس حيوانات, نيك محارم, سكس صعب, سكس حصان, قصص سكس,

    شقي قلتلها انتي لسه مشفتيش حاجه ورحت واخد شفايفها في بوسه فضلنا بتاع خمس دقايق ونزلت ع رقبتها مص ولحس لحد ابزازها وفضلت ارضع واعض في الحلمه وفضلت ابدل بين ابزازها وقلعتها القميص وكملت لحس لحد سرتها وهي سرحت في دنيا تانيه بتتأوه بس ورحت نازل ع كسها نزلت الاندر واول مالمستو نزلت ع طول عسلها كميه كبيره فضلت الحس فيها وهي بتقول انت عملت فيا اي قلتلها هو انا لسه عملت حاجه قالت يالهوي اهدي عليا انا محدش لمسني من زمان قلتلها متخافيش سبيلي نفسك خالص وكملت لحس في كسها وخرم طيزها الوردي الي عمري ماشفت خرم زيو لحد ام نزلت تاني مره وهديت شويه وقامت قلعتني البنطلون اول مانزلت البوكس زبري نط في وشها قالت يالهوي اي ده كلو ده هيفشخني قلت متخافيش هتتعودي عليه ونزلت مص في وكانت محترفه مص زبي كان تخين شويه كان بيدخل بصعوبه في بقها طولو 20 سنتي وفضلت تمص فيه رحت قالبها وضع 69 ولحست في كسها وهي تمص في زبري واتعدلت وعدلتها عالكنبه في الوضع العادي وفشخت رجليها ورحت دخلت بتاعي فيها براحه فضلت ازق لحد ام الراس دخلت بصعوبه وهي بتصوت وكل شويه ادخل حته من زبي واستني شويه وفضلت لحد ام دخل نصو وفضلت ادخلو واطلعو براحه وازود حته لحد ام دخل كلو وهي كل الي عليها ااااااااااااااااه اووووووووف زبك جميل ياميدو افشخني وفضلت انيك فيها وكل شويه بسرع اكتر وهي عماله تصوت تحتي وقلبتها وضع الكلبه ودخلتو في كسها مره واحده صوتت بصوت عالي وفضلت انيك فيها بسرعه وهي بتصوت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه اوووووووووووووووووووووووووه كسي اتفشخ ارحمني ونزل بقا هي كانت نزلت مره كمان وتعبت وقامت فتحت الكنبه خلتها سرير ونمت عليها وهي ركتب فوقي فضلت تتنطط عليه لحد ام تعبت وقمت نمت فوقها فضلت انيك فيها وهي خلاص شطبت وماتت تحتي كنت قربت انزل قلتلها انزل فين قالت نزل جوايا وافضلت ارزع فيها جامد لحد ام نزلت كميه لبن مشفتهاش قبل كده وهي تقول
    ,ءىءء , صور كس,

    احححححححححححححححححححح لبنك سخن اوي املاني ونمت جمبها قالت انت مستحيل تكون دي اول مره انت نمت مع حد قبل كده قلتلها لا انا اتعلمت كلو من السكس والقصص الي بقراها وقامت خدتني واطلعنا فوق دخلنا الحمام مع بعض خدنا دش وفضلت تلعب في بتاعي قلتلها لو وقف تاني هيفشخك قالت لا خالص انا اتفشخت اصلا قلتلي عشان ننزل نتغدا ونزلنا وسعاد حطت الاكل ولاحظت نظرتها غريبه كده واتغديت وقمت قعدت معها شويه وجت وصلتني بالعربيه ورجعت شقتي
    لسه في تكمله عاوزين تشجيع بقا عشان ننزل ع طول

     

      


    تعليقك

  • نيك مدرسه مطلقة

    , سكس اخ واخته, سكس مصرى, سكس حيوانات,

    طبعا في البدايه احب اعرفكم بنفسي انا هاني عندي 56 سنه مدير مدرسه طولي 180 جسمي شبه رشدي اباظه ووزني *90 عندي كرش مش باين اوي .. قصتي النهارده مع ميس مجيدة الحديدي مدام 53 سنه استاذه رسم هندسي عندي في المدرسه تشبه علا غانم شكل و جسم
    مش هحكيلكم عن اليوم الي اول مرة شفت مجيدة و جمال جسم مجيدة وعلي جمال بزازها وطيازها المشدودين. دخلت وعرفتني بنفسها اول ما جت المدرسه منتدبه و مع الوقت قربنا من بعض اكتر ..
    وعدت الايام والحال علي ماهو عليه كل يوم استني مجيدة بفارغ الصبر عشان اتأمل جمال جسمها الرهيب وخصوصا اني بحب الميلفات اوي. واقعد بقيت الايام علي ذكري طيزها اتخيلها وانا بنيك مراتي او و انا بضرب عشره وافضي شهوتي عليها. وفي يوم من الايام كنت داخل حمام المدرسين بالمناسبه الدور بتاع المدرسه كان فيه 4 حمامات جنب بعض وطبعا كله كان بيستعمله مدرسين و مدرسات 2 و 2. المهم دخلت الحمام وبعدين طلعت وانا بغسل ايدي لقيت ابله مجيدة طلعه من الحمام التاني واول ما شافتني اتخضت . حسيت ان في حاجه غلط او مش فاهمها المهم ماخدتش في بالي وبعدين مشيت. وفي يوم تاني جيت بعد المرواح والناس مشيت اخش الحمام وطلعت بغسل ايدي في نفس الميعاد لقيت بردو اميس مجيدة طالعة من نفس الحمام واول ما شفتني اتخضت ومشيت ساعتها ابتديت اشك فيها.
    كانت حاجه بديهيه اني اخش الحمام اللي كانت فيه اشوف في ايه جوه . جيت افتح الباب لقيته متتربس من جوه قومت قايل مين جوه محدش رد بس حاسس ان فيه حد جوه. طبعا فهمت ان كان فيه حد جوه الحمام بيعمل مع ابله مجيدىةحاجه من غير ماحد يعرف. بعد كده خدت بالي وعملت حسابي اني لازم اعرف ايه اللي بيحصل. الاسبوع اللي بعده في نفس الميعاد رحت الحمام بسرعة وقت المرواح و دخلت الحمام الي مجدية بتدخله و قفلت الباب و فضلت مستني
    ,سكس امهات, افلام نيك, تحميل افلام سكس, افلام سكس حيوانات

    بعد شويه سمعت صوت باب الحمام اللي جنبي بيتفتح ويتقفل . طبعا فهمت ان ده احد طرفي الجريمه. وشويه كمان الباب اتفتح واتقفل وسمعت صوتهم وهما بتكلمو بصوت واطي. طبعا ماستنتش اعرف وطلعت علي مواسير المايه لحد فوق وبصيت من فوق علي الحمام اللي جنبي واذا بالمفاجأه .
    مستر محمد بتاع الالعاب و ميس مجيدة مع بعض !
    مجيدة بتقوله مره اللي فاتت انت كروتني وجيبتهم بسرعه وملحقتش اتكيف جتك القرف.
    محمد لا ماتخفيش المرا دي انا عامل حسابي وهامتعك علي الاخر .

    انا علي طول طلعت الموبايل وصورت فيديو بالكاميرا . وقام بايسها من بوقها بوسه مشبك وقعد يمص في لسانها وبعدين فجأه قام شاددها من العبايه من فوق قامت السوسته مفتوحه. وفجأه بزازها وقعت من فوق العبايه. طبعا وانا بتفرج ابتدا زبي يقف زي الحديد وضربات قلبي بتزيد بس مكنتش عاوز اعمل صوت لانه لو اي حد بص فوق هايشوفني. اول مره اشوف بزاز ابله مجيدة علي الحقيقه كبيره جدا وسكسي جدا وحلمات بزها لونها احمر غامق محمد ماسكتش قعد يرضع زي العيل الصغير لحد ما ..
    مجيدة قالتله :كفايه وضحكت ضحكه شراميط .
    وضحكت تاني ، قام خالدشادد الكلوت ومقلعه خالص ..
    وقالها: لفي يا شرموطي.
    طبعا ساعتها شوفت الطيز اللي بحلم بيها فردتين كل فرده فيهم ماتقلش عن 30 كيلو وفلقه طيز ممكن تغرق جواها .
    قام فاتح فلقه طيزها وقام مدخل صابعه في خرم طيزها ..
    مجيدة قالت :ااااااااه
    وكانت احلي اااه سمعتها في حياتي وبعدين طلعه ودخلو في كسها كسها كان تخين وشفراتها كانت واضحه لونها احمر كانها ورده بلدي ،وبعدين محمد قام فاكك البنطلون ومطلع زبه. طبعا كان واقف زي الحديد و طويل أوي.. اول ما مجيدة شافته مسكته وقعدت تلعبله فيه كانها بتضربلو عشره ولحستلله بضانه ومصت زبه وبعدين وقفت ..
    ضحكت ومشيت علي طول محمد دنّو في الحمام شويه عشان محدش ياخد باله ..

    بعد ماروحت .. مابقتش مصدق اللي عنيا شفته
    *قعد طول الليل عمال اعيد وازيد في الفيديو اللي صورته
    ويعدي الاسبوع وانا قاعد افكر ازاي استغل الفيديو ده . لحد ما وصلت لفكره ان اهددها بالفيديو . انا مش اقل من مستر محمد ده . ومن حقي اجرب زيه . واخرج من الحرمان اللي انا فيه. بس ياتري هاوريها الفيديو ازاي. في الاول كنت متردد بس لما رجعت فكرت تاني قولت لازم اخد الخطوه انا مش هاخسر حاجه . حطيت الفيلم علي فلاشه واستنيت حصتها لما خلصت وروحتلها اديتلها الفلاشه وقولتلها ده فلاشه عليها حاجه مهمه لحضرتك .
    ايه الحاجه المهمه دي . انا ( متردد): تجميعه اسأله نظري مهمه بيجو في الامتحان وانا جمعتها عشان حضرتك تشوفيها وتدينا اجابات عليها. طبعا انا عارف اني بخرف بس عايز اعدي الموقف علي الخير، المهم خدت الفلاشه وقالت طيب هاشوفها وابقه ارد عليك . روحت المدرسه تاني يوم عادي
    لقيت مجيدة جتلي المكتب و قالتلي عايزاك
    قفلت باب المكتب
    لقيت وشها مخطوف وعينيها حمرا كأنها ما نامتش . وخدتني علي جنب وسألتني انت جبت الفيديو ده منين انطق . حسيت اني مش قادر ارد اول مره اعمل موقف زي ده . قامت ماسكاني من ايدي وقالتلي اتكلم مين اللي باعتهولك . قولتلها محدش بعتوا . ردت امال جالك ازاي . قولتلها انا اللي صورته .

    بعته لمين . انا: لا ماحدش شافه غير انا وانتي . مجيدة تنفست الصعداء وحسيت انها هديت كأن في هم وراح . قالتلي وانت ازاي يا راجل تعمل حركه وسخه زي دي

    *طبعا انا اتعصبت ولقيت موقفها ضعيف قمت داخل فيها شمال . قولتلها انتي اللي شرموطه ومتناكه في واحده زيك تتناك من *مستر. اللي يشوفك وانتي بتدرسي وعماله تشخطي في العيال . مايشوفكيش وانتي عمله زي الكلبه البلدي وانتي بتتركبي وعماله تتناكي لحد ماكسك اتملي لبن ولا منظرك وانتي مزنوقه في الحيطه من مدرس خول عمال يبعبصك ويضربك علي طيزك زي العيال الصغيره ولا منظرك وانتي بتترعشي وبتقولي نيك كمان مش قادره

    ,سكس حصان, عرب نار,صور نيك, صور سكس, قصص سكس, صور كس,
    عينيها دمعت وقالت انا عارفه اني غلطانه بس غصب عني . انا مطلقه من زمان . ومحرومه بقالي سنين . قولتلها بس ده مش مبرر . قالتلي غصب عني مستحمله بقالي سنين . واللي حصل قبل كده ان وانا في الحمام مره مستر محمد اتحرش بيا وحاولت اقاومه بس للاسف ضعفت قدام شهوتي . اول مره قفشني من بزازي وانا واقفه ومره يدي بعبوص في طيزي وكل مره يجري . ولما ابتدا يحس اني مش بقاوم بقه يسوء فيها ويتجرأ لحد ما بقيت انا اللي ابوس رجله عشان يحط زبه في طيزي ويطفي ناري . وكملت كلامها وقالت اهم حاجه دلوقتي محدش يشوف الفيديو ده . انا مش هاسيبك الا لما تمسحه قولتلها بالسهوله دي ، قالت امال عاوز ايه . قولتها عاوز من الاخر انام معاكي. طبعا ما تخضتش كأنها كانت متوقعه ، قالت اللي انت عايزه بس توعدني انك تمسح الفيديو ومحدش يشوفو . قلتلها اوعدك . هستناكي في الحمام بعد المرواح . قالتلي لأ وضحكت وقالتي هي المشرحه ناقصه قتله
    قولتلها يبقي ااجر شقة و تقابليني فيها وو افقت
    جاتلي الشقة في الميعاد الي اخترته و استاذنت تغير في الحمام و بعد ما غيرت جاتلي و
    علي اوضه النوم خبطتني بايدها علي زبي خبطه خفيفه من فوق البنطلون وفجأه زبي وقف زي عمود الخرسانه قعدتني جنبها وقعدت تحسس علي وراكي من جوه،
    قامت بيساني بوسه خفيفه من بوقي . ابتديت اسخن
    ابتديت اتعامل قومت بايسها من رقبتها وفاتح زراير العبايه . واذ ببزازها
    حاجه روعه طلعت البزين مره واحده كبار ومدورين تحس انهم مدلدلين للجناب شويه وحلمات بزازها كبيره ومنتصبه ولونها تقريبا نبيتي . قعد امص في بزازها وارضع
    قعدت تهز بزازها يمين وشمال وبزازها عماله تخبط في وشي وبعدين قامت قالعه العبايه خالص وقلعت الكلوت وشوفت طيازها
    قدام عينيه قد ايه فردتين كبار ومدورين قعد احسس عليها قد ايه طريه قمحاوية قعدت ابوس في طيازها وافتح واقفل في فلقه طيزها قامت حطه ايدها علي راسي من ورا ودافعه وشي ناحيه طيزها فجأه لقيت وشي كله جوه فلقه طيزها حسيت بمتعه غريبه ،ولقيت لساني في كسها
    من ورا قعد الحس لحد ما شبعت . وبعدين قلعت البنطلون مره واحده كاني مستعجل اوي
    شافت زبي اتجننت ومسكته مره واحده لحد ما كنت حاسس ان زبي هايجب لبنه في ايدها ونزلت قامت بايسه بضاني وباست زبي ومصت زبي حسيت ان معدش في خوف خالص
    ,سكس مصرى, سكس محارم, سكس حيوانات, سكس محارم, نيك بنت,

    تعليقك
  • الاخت الشرموطة ونيك الطيز مع اخوها


    انا حسام 22 سنة عايش مع اختي سلمي 16 سنة لوحدنا بعد وفاة والدينا في حادث سيارة من سنة و نظرا لاننا كنا ميسورين الحال ف كنا عايشين لوحدنا رغم الحاح اعمامنا و اخوالنا اننا نعيش معاهم لكني رفضت بحجة ان ف بيتنا بنكون علي راحتنا اكتر كانت اختي ف دراستها


    و دروسها وانا ف شغلي وبرجع نطلب اكل نتغدي وننام ويوم رجعت من الشغل دخلت ادور علي اختي ملقتهاش قعدت انادي عليها لحد ما قالتلي انها ف الحمام وطلبت مني اجبلها لبسها لانها مخدتوش لما دخلت دخلت اودتها لقيت عالسرير اندر و برا حمر صراحه شكلهم هيجني وقولت البت ده كبرت امتي عشان تلبس الحاجات ده المهم خدتهم وادتها ليهم وبعدها لقيتها خارجه بيهم وكان اول مره اخود بالي من جسمها الي اكبر من سنها بمراحل قالتلي ثواني هلبس روب واجي جت بالروب ودخلت حطت الاكل الي طلبناه وانا بدأت اهيج عليها وقولت اني نفسي اجرب النيك لاني مليش اي تجارب قبل كده وقررت اني انكها لقتها بتقولي حسام قولتلها نعم قالتلي ان في حاجه عايزه تقولهالي بس محرجه قولتلها قولي حبيبتي انا اخوكي


    وملناش غير بعض قالتلي بحس بوجع ف بطني وفي دم بينزل منها من تحت انا فهمت انها كبرت و ان ده الدورة بس هي مكنتش تعرف وملهاش صحاب كتيير ف سالتني انا بيني وبينكو قولت ده فرصتي ف بينت ادامها اني مستغرب قولتلها خلاص ناكل و توريني قالتلي لا بس هتكسف قولتلها لا مفيش كسوف بينا وبعدين لو انا مشوفتش مالك مين هيشوف ف اقتنعت كلنا وغسلنا ايدنا ودخلت اودتي و نديت عليها جت وكانت لسه بالروب قولتلها يلا وريني اتكسفت قولتلها كب تحبي اطفي النور فوافقت طفيت نور الشقة كلو ما عدا نور الصالة ف كان في نور خفيف داخل الاوضه دخلت قولتلها حبيبتي يلا وريني راحت قالعه الروب و الاندر وانا شوفتها كده بتاعي وقف عالاخر قولتلها تقلع البرا ممكن يكون في حاجه من فوق ولا حاجه راحت قالعه وشوفت جسمها كلو بزاز متوسطه و طيز كبيره قولتلها انا هحط ايدي عشان اشوف ده من ايه وحطيت ايدي وبدأت احس وهي خارجه منها اهات خفيفه قولتلها هو دم ده نزل من امتي قالتلي من 4 ايام بينزل ووقف انهارده عشان كده كنت بستحمي ففهمتها انها ده معناه انها كبرت وممكن تتجوز و تخلف


    ف سالتني بمحن امال انت بتحسس ليه عليه قولتلها ده بيخلي لو في حاجه تنزل شويه وبدات احسس علي خرم طيزها قالتلي بس مفيش وجع هنا همست ف ودنها قولتلها ان لازم ندخل حاجه ف الخرم من ورا عشان الوجع الي فدام يروح قالتلي بس هندخل ايه قولتلها متقلقيش انا هتصرف نامي علي وشك راحت نايمه وانا جبت زيت دهنت بيه زبي و دهنت خرم طيزها وقولتلها وادتها حته تحطها ف بوقها عشان هتتوجع شويه و احتمال تصوت ف جيران ميفتكروش ان في حاجه ف خدتها و هي مدياني طيازها روحت حاطت راس زبي و ده راحت قايله امممممممه وبدأت احطو وواحده واحده روحت حطو كلها لقتها بتقول اهممممم اممممممم اهممممم وانا سبتو جوا شويه لحد ما هديت راحت شايله الفوطه من بوقها وقالتلي حسام الي انت حطو ده بيوجع اوووي هتشيلو امتي قولتلها لازم عشان الوجع بتاعها يروح وانا هتتعود وقولتلها يلا حوطي الفوطه ف بوقك عشان الصوت و بدأت انيك فيها وهي امممممممم اهههمممممممم اهوووووه وانا شغال نيك لحد ما حسيت اني هجيب وروحت ناطر ف طيزها ومليتو لبن لقتها بتقولي حسه بحاجه سخنه ف طيزي قولتلها ده طبيعي وحطيت ايدي علي كسعا لقيتها جايبه كتير عرفت انها اتكيفت قولتلها حاسه براحه دلوقت قالتلي اه والسخونيه الي ف طيزي ده ريحتني اووي قولتلها طب انا هقلع هدومي واخدك ف حضني عشان متبقيش قالعه لوحدك قالتلي ماشي ف عملت نفسي قلعت وخدتها ف حضني قولتلها اتبسطي قالتلي اه وارتحت قولتلها بس متحكيش لحد اننا عملنا حاجه قالتلي حاضر وقولتلها كل يوم قبل ما تنامي تحطي خياره ف طيزك عشان لما يكون عندك وجع اعرف انزلهولك من غير ما تتوجعي قالتلي ماشي عدا 3 ايام بعد اول لقاء جنسي بنا لحد ما رجعت ف يوم كنت بتفرجعلي التلفزيون لقتها بتقولي انها عندها وجع سالتها انتي بتحطي الخيارة قالتلي اه كل يوم قبل ما انام قولتلها طب تعالي وريني وطت اودامي وانا شوفت خرمها تنحت لانو كان وسع اووي روحت مطلع زبي وراشقو ف خرمها وهي عماله تقولي اوووووووووه اي ي ي ي طيوي براحه اه اه اه مش قادرة وانا كل ما تقول حاجه اهيج اكتر روحت لففها ورافعه علي زبي وانا برضع في بزازها وهي تتاوه ورحت نايم علي سرير وهي فوقي قولتلها انرقصي قالتلي ازاي قولتلها هزي ف وسطك راحت ماسكه شعرها وبدات تهز علي زبي روحت ضممها ليا وقعدت افعص ف بزازها و ارضعهم حسيت اني هجيب روحت مطلع زبي من طيزها و دفسو ف بوقها قولتلها اشربيه كلو وروحت جايب وده اععععع امووووححح مملح بس حلو قولتلها اشربي راحت شرباه كلو ونمنما كده ف حضن بعض وبقيت بنيكها يوميا لحد ما بقت فرسه





    تعليقك

  • مرات العم وسكس محارم خلفى وامامى

    انا مانو 24 سنه وقت القصة كنت 18سنه
    ومرات عمي جسمها جميل جدا كرفي ملبن طيزه ملفته لرفع وسطها بزازها وقفه ومكورة حاجة استيراد أوربي بيضه جدا شعرها اسود طويل عينها لونها أخضر عمي دكتور جامعي مسافر في المانيا
    ,صور سكس, صور سكس متحركة, صور سكس نيك, صور كس

    ديما كنت معجب بيها وهي معجبه بي وكنت بتحرش بيها احساس عليها وانا بساعدها في حاجه الوقت فيها لما توطي وكدا لحد يوم الحسم

    تعليقك
  • انا وعمتى واحلى نيك طيز

    , سكس امهات, سكس محارم, سكس اخ واخته, سكس حصان, سكس حيوانات,عرب نار,

    انا احمد 21 سنه كنت دايم ازور عمتي (نوال) 26 سنه هي غير متزوجه وتسكن مع امها اللي هي جدتي كبيره غير قادره على الحركه مقعده وهي
    ساكنه مع عمتي

    لوحدهاوكنت لما اروح لهم واقابلها وابوسها على خدها بحنيه وهي تتلذذ وكانت لما تروح تسوي الشاي انا كنت اروح لها بالمطبخ وهي كانت نحيفه
    لاكن اردافها كبيره

    ومدوره وملفوفه لف وشكلها يدوووخ وهي تلبس جلابيه حمراء ضيقه وكانت اردافها تدوخني وزبي ينتصب على الاخر وكنت اسولف لها عن
    الافلام الرومانسيه الاجنبيه

    وهي تحب تتابعهم واقول لها شرايك باللقطه اللي يبوسها فيها وخدودها تحمر تقول لي حلوه المهم سوت الشاي ورحنا عند جدتي وقعدنا عندها شوي
    نسولف

    سكس اب وبنته, سكس مصرى, صور كس, تحميل سكس, سكس اغتصاب,

    وعزمتني على العشاء ورفضت بالبدايه لاكن هي اصرت علي ووافقت المهم راحت نوال تسوي العشاء وانا قاعد مع جدتي قالت لي انا ابي اريح
    شوي يعني تنام

    قلت لها براحتك وانا استغليت الفرصه ورحت للمطبخ ولقيت عمتي نوال منحنيه تجيب حاجه من الدرج اللي بالاسفل وكانت مؤخرتها ظاهره لي وزبي انتصب بشكل جنوني

    وانا قربت عندها قلت تحتاجين اساعدك قال لا عادي ارتاح انت قلت لها طيب وانا مار من وراها حكيت زبي بمؤخرتها وكانت مؤخرتها طريه مره وكانت حتطيح على وجهها

    وضحكت قلت لها سوري ما انبهت لك قالت لا عادي المهم رحت انا للصاله وجلست اتفرج على الافلام الاجنبيه افلام حب ورمانسيه وهي بالمطبخ تسوي العشاء

    وخلصت العشاء وتعشينا سوى انا وهي بس جدتي مسويه حميه ما تاكل معانا وكانت نايمه ،، وجلسنا انا وعمتي نوال على السفره نتعشى وكان صدرها باين

    وهي مي لابسه سنتيان وكانت حلماتها واضحه وانا مووولع حدي تعشينا مع بعض وعيني مانزلت عن صدرها وهي ملاحظه هالشي وبعد العشاء قامت تسوي الشاي

    وانا رحت اغسل يدي ورجعت لقيتها بتشيل بالسفره ومنحنيه وانا استغليت الفرصه حكيت زبي بردافها الكبيره الجميله وهي ماقالت شي وصاكته قلت لها حابه اساعدك

    قالت اوكيه ساعدني وشلت معها وهي قدامي تمشي للمطبخ ومؤخرتها تلعب لعب يمين ويسار وتحت وفووق شي خيااالي وانا ماقدرت استحمل وحطت الصحن على
    سكس حيوانات, افلام نيك اجنبى, سكس مصرى, نيك بنت, xnxx,
    الطاوله وانا وراها واخذت الصحن مني واعطتني ظهرها وقربت منها وهي انحنت طرحت الشوكه بقصد ورجعت على زبي بردافها الجميله وضغطت على زبي بقوه وانا

    ,عرب نار, سكس امهات, سكس محارم, قصص سكس, صور سكس

    مكاني وقالت ااه انا اسفه ما انتبهت لك قلت لها لا عادي ولاحظت زبي وهو منتصب مره وكان راح يشق البنطلون قالت تحب الشاي بسكر مزبوط ولا زياده قلت لها انتي

    السكر وضحكت ضحكه سكسيه قالت اوكيه استريح بالصاله لين اجيب الشاي قلت لها اوكيه وانا بالصاله افكر بردافها المجنونه قلت لازم انيكها واقطعها بزبي وانا افكر كنت

    احك زبي وهي جايه شافتني احك زبي وهو منتصب قالت وش فيه يحكك قلت لها لا بس اسوي البنطلون ..

    وقعدنا نشرب الشاي ونتفرج بالفلم الرومانسي وهي جنبي حاطه رجل على رجل وهي بتتفرج على التلفزون وانا عيني مانزلت من عليها ونهودها الجميله وجات لقطه

    بالفلم مص شفايف وبوس الرقبه وعض بالاذن قلت لها ايش رايك قالت لي اه بس انا مسكينه الى الآن ماتزوجت قلت لها يعني تبين تسوين زي كذا قالت ياليت

    بس لما اتزوج وقلت لها عادي يعني لازم وانتي متزوجه ضحكت وقالت لي كيف يعني وش قصدك قلت لها انتي بصراحه جسمك حلو ويجنن وخصوصاً اردافك الكبيره بتدوخ

    وهي وجهها حمر وقرصتني على يدي وقالت اه منك يالئيم انت في ايش تفكر قلت لها بصراحه اردافك عاجبتني وابي العب فيها قالت لي انا دايما العب فيها لوحدي

    قلت لها طيب ممكن العب فيها قالت بس بشرط قلت انتي تأمرين امر وش شرطك قالت لي تكون كتوم وماتعلم احد قلت لها اوكيه قالت طيب تعال معي على غرفتي,

     


    تعليقك


    تتبع مقالات هذا القسم
    تتبع تعليقات هذا القسم