• ابن خالتي يركب طيز أمي المطلقة وأنيك أمه
    سكس مصرى, سكس عربى, صور سكس, افلام نيك, سكس محارم, سكس امهات,

    تبلغ من العمر الخمسين عاما وهى محافظه على نفسها كثيرا بدينة قليلا، جسمها حلو جدا. مؤخرتها تعتبر حديث المدينة كل هذا جميل وابدأ معكم القصة الحقيقيه انا جبر ابلغ من العمر 23 عاما كان ابن خالتى مسعود يتردد كثيرا علينا بحكم انه يزور خالته التي هي امى وكان يكبرنى باكثر من 9 سنوات وهو شاب قوى البنيان ووسيم في احد ايام الصيف قلت لامى اننى سوف اروح لاصحابى العب عندكم بلاي ستيشن وافقت ماما وقالت لى على راحتك خالص المهم ذهبت إلى اصحابى وجدتهم ملو ا من اللعب، واقترحوا على ان نذهب إلى بيتنا ونصعد في سطح البيت لنشاهد الجيران من فوق. رجعت إلى بيتنا المكون من ثلاث طوابق وهو ملكنا بالكامل ولا يسكن معنا اى احد ومعى اصحابى. ميدو. وسعيد.ولم اكن اريد ان اقلق ماما. لذلك صعدنا مباشره إلى سطح البيت دون ان نخبرها. جلسنا في الهواء كثيرا. ووقف سعيد يشاهد المارة في الشارع. قال سعيد.على فكره ابن خالتك مسعود في الطريق لم ابالى به الا اننى سمعت ابن خالتى ينادى على من الشارع. لم ارد عليه. الا اننى سمعت والدتى ترد عليه من الشرفة وتقول له اطلع تعالى واقفل الباب خلفك. استغربت! المهم لم اعبأ به. بعد قليل طلب من سعيد صديقى ان يقضى حاجته فقلت له تعالى انزل معك إلى الحمام كانت الشقة في الدور الثالث مغلقه بالمفتاح. فنزلت إلى شقتنا في الدور الثانى كان باب الشقة مواربا قلت لصديقى انتظر حتى افسح لك الطريق دخلت وانا متوقع ان اجد مسعود ابن خالتى يجلس في الصالة مع ماما الا اننى لم اجده دخلت البلكونه لم اجده ولم اجد ماما افتكرت انهم في الشقة اللى في الدور الاول وخرجت وقلت لصديقى سعيد تفضل. واوصلته إلى حمام الضيوف جوار الباب مباشره ووقفت انتظره. اثناء ذلك لمحت ملابس ملقيه على كنبه الصاله. يااه. انها ملابس ابن خالتى مسعود بنطلونه وقميصه وحذائه على الارض. في البداية حسبته يأخذ حمام في الحمام الكبير جلست انتظر صديقى بعد قليل خرج صديقى وصعدنا إلى السطح مره اخرى. بعد قليل نزلت لعمل شاى لى ولاصدقائى دخلت الشقة وبحثت عن امى لم اجدها. نزلت إلى شقه الدور الاول وجدتها مغلقه وليس بها احدصعدت مسرعا واخذت ابحث عن امى في كل الغرف سمعت صوت غريب في حجره امى. كان صوت مسعود وصوت امى وهم يمارسون الجنس تسمرت قدماى ولم استطيع الوقوف كان الباب مفتوح قليلا نظرت إلى الحجرة لاجد مسعود نائما على السرير وماما فوقه تتراقص وتتمايل وتقول له جامد يا سوسو. اةةةة قطعنى. كاد يغمى عليا تراجعت فورا وصعدت إلى السطح في حاله رعب أو صدم انزلت اصحابى ثم صعدت إلى الشقة وجلست في الصالة انتظر بعد نصف ساعه خرج مسعود عاريا لمحنى جالس في الصاله. رجع إلى حجره امى سريعا ومرت دقائق. خرجت ماما وهى ترتدى ملابسها وتبتسم لى وتقول متى حضرت؟ ثم طلبت منى ان احضر بعد لوازم البيت من البقاله انها لا تدرى انى رايت وسمعت كل شئ. وكانت لا تدرى انى اعلم ان مسعود معها المهم لم اجرأ على ان اقول لها اى شئ من هذا وخرجت من البيت لاحضار الاشياء. وانا اعلم انها حجه لاخراج ابن اختها من حجرتها غبت بالخارج ورجعت البيت وجدت ماما تنتظرنى. وطبعا قد خرج مسعود ومرت الايام وانا اتعذب لما رايته. وكنت لا انام من هذا العذاب معقوله تفعل ماما هذا انها كبيره في السن انها في الخمسين من عمرها ومع من. ابن اختها. ياااا هو فى احد الايام كنت في الشقة الاخيره جالس افكر. حتى رن جرس الهاتف رفعت السماعة سريعا بعد ما رفعت ماما السماعة الاخرى عندها. وضعت يدى على السماعه. كان مسعود يتحدث إلى ماما ويسألها عنى وهل دريت؟ وطبعا ماما طمأنته كثيرا ابلغها انها وحشته وانه صدرها وكسها وحشه ردت على ماما انها في حاجه إلى زبره جدا وانها ممحونه خالص قال لها سانتظر منك تليفون لكى تحددى وقت ما يكون جبر بالخارج قالت له لا تحمل هما سارسله غدا إلى عمه باى حجه. وانت عليك انتظار تليفون وتحدثا بعد ذلك في امور كلها سكسيه كل هذا وانا اصبحت في قمه الحيرة ماذا افعل؟ اخذت افكر في كلام ماما الحلو لابن اختها وتأثرت جدا حتى اهتجت جدا لدرجه انى كنت سانزل اليها واغتصبها الا اننى تمهلت من يومها وماما في مخيلتى. اتخيلها وهى عاريه فوق مسعود ابن اختها نزلت اليها وجست اشاهد التلفاز بعد قليل اتت إلى وقالت لى ان هناك بعد الاشياء تريد ان ترسلها إلى بيت عمى قلت لها اوكي قالت تقوم غدا باكر وتذهب اليه لكى تصل قبل الليل إلى عمك للعلم عمى يسكن في مدينه بعيده عن مدينتنا بحوالى 300 كيلو وفى صباح اليوم التالى قمت وجهزت نفسى لكى انزل امام امى نزلت وكنت اعلم انها ستتصل بان اختها لكى يحضر بعد ما تطمئن انى سافرت وفعلا نزلت امامها وبعد دقائق رجعت مره اخرى لانى اعلم ان مسعود في الطريق إلى ماماكانت ماما قد نزلت بعد خروجى وفتحت باب البيت كى يكون جاهزا عندما يحضر ابن اختها المهم وقفت على باب البيت حتى وصل مسعود وقابلته وقلت له ان ماما خرجت لزياره جدى استغرب واندهش مسعود وقال لى انه سيذهب إلى جدى هو ايضا ونجحت الخطة الاولى. صعدت إلى الشقة وانا خائفا مما سيحدث قلبى كان يدق بسرعه جدا باب الشقة كان مفتوحا دخلت وقفلت باب الشقة خلفى احست ماما بى. كانت تظننى مسعود ابن اختها نادت من حجرتها: ايه يا سوسو اتاخرت ليه تعالى يا حبي شوف كسكوسى عايزاك اقلع هدومك عندك وتعالى خش عليا بزبرك عايزاه واقفت طبعا لم اردقالت ايه يا سوسو اتخرصت ليه يالا تعالى لملمت شجاعتى ودخلت حجرتها. كانت مستلقيه على بطنها في وضع اثارنى جدا جدا جداطيزها مرتفعه جدا ولحم بطنها بارز من تحتهاوقفت اشاهدها في تلذذوفجأه قالت ايه سوسو واقف عندك ليه ثم نظرت إلى فجأه قامت بسرعه وضعت يديها على صدرها وكسها بحثت عن اى شئ يسترهاتركتها وخرجت إلى حجرتى تصنعت البكاء والانهيارلحظات وجائت خلفى مسرعه. لماذا لم تسافر؟ . قلت لها علشان انا عرفت وشاهدتك أنت ومسعود الاسبوع الماضىوقفت ماما صامته للحظات قلت لها لا تتحيرى ساترك لك البيت لكى يخلو لك الجو مع حبيب القلب ساذهب إلى جدى واقيم معه ثم قلت لها اطلعى بره بره ما زالت ماما صامته مصدومه لا تتحرك وفجاءه وقعت على الارض مغشيا عليها اسرعت اليها محاولا افاقتها. اخذتها في حضنى وقلت لها ماما ماما قومىاسرعت واحضرت كولونيا وقمت بافاقتها واخذتها في حضنى وهى تفيق وانا اقول لها لماذا فعلتى هذا يا ماما كانت ماما تفتح عينيها الملئتين بالدموع ترانى ثم تغلقهم مره اخرى والدموع تنهمر منها في بكاء مكتوم قلت لها قومى يا ماما قومى علشان خاطري قمت وحاولت ان اوقفها الا انها لم تكن خفيفه الوزن حملتها بقوه وهى شبه منهاره اجلستها على سريرى وجلست جوارها اخذت راسها ووضعته على رجلى وانا العب في شعرها واقول لها خلاص يا ماما فوقى كانت ساعتها في حاله لا يرثى لها قلت في نفسى ان هذا انسب وقت لى لكى احاول معها قلت لها ماما خلاص بقى انا عارف انك وحيده وانك امرأه لك احتياجاتك خلاص يا ماما انا عارف كل شئ. انا لن اتركك تحتاجين اى شئ بعد اليوم كانت ماما في كامل مكياجها وتزينها والدموع تنهمر من عيونها تأخذ معها مكياج عينها الاسود مسحته بيدى وقبلتها على خدها وقلت لها مبتسما هو مسعود عند ايش اكثر مني ردى عليا ثم نمت جوارها على السرير واخذتها في حضنى وقتا طويلا بعد اكثر من ساعه وجدت ماما تتحرك وتهم للنهوض قلت لها اين تذهبين لم ترد عليا لحقتها وامسكتها من الخلف وقلت لها ماما علشان خاطرى ردى عليا نظرت إلى وقالت ار
    صور سكس, صور سكس متحركة, افلام نيك, افلام سكس محارم, نيك بنت,سكس محارم, عرب نار,سكس اجنبى

    تعليقك

  • تجار السيارات يطلقون حملة "مش هتصدي بالسعر العادل


    أعلنت رابطة تجار سيارات مصر، عن حملة جديدة تحت عنوان "مش هتصدي بالسعر العادل.. تجار مصر الشرفاء".

    وتهدف الحملة للرد علي حملة "خليها تصدي" التي تدعو إلي مقاطعة شراء السيارات الجديدة ، المبالغ في تسعيرها – بحسب وصفهم .

    وتهدف حملة تجار مصر، إلي تقديم حلول لتوفير السيارات للمستهلك بأسعار مناسبة، لإعادة حركة سوق السيارات من جديد .

    وأكد مؤسس الحملة المستشار أسامة أبو المجد، رئيس رابطة تجار مصر، أن الحملة تقف مع المستهلك ضد أي وكيل سيارات يبالغ في التسعير.

    وقدم أبو المجد عدد من المقترحات للخروج من الأزمة التي يشهدها سوق السيارات في الوقت الحالي، وقال إن أولى الإجراءات لإصلاح قطاع السيارات تكمن في إشراف الدولة على التسعير، واصفًا ذلك بالحق المشروع خاصة مع تطبيق الاتفاقيات الدولية التي تعفي بعض السيارات من الرسوم الجمركية التي تعد أحد أهم موارد الدولة.

    وأضاف في تصريح سابق لـ"مصراوي"، أن السماح باستيراد السيارات المستعملة المزودة بمحركات احتراق داخلي التي لم يمر على إنتاجها أكثر من 3 سنوات أسوة بالسيارات الكهربائية، سيسهم في توافر سيارات بحالات جيدة وبأسعار مناسبة.

    وطالب رئيس رابطة التجار بالسماح باستيراد السيارات "الزيرو" موديلات "2017-2018"، موضحًا أن هذه السيارات ستكون أسعارها متواضعة مقارنة بأسعار نفس الطرازات موديل 2019.

    كما طالب بالسماح باستيراد السيارات الهايبرد - التي تعمل بمحرك بنزين تقليدي إلى جانب محرك كهربائي- المستعملة من جميع دول العالم، وعدم قصر استيرادها على دول الاتحاد الأوربي، مشيرًا إلى عدد من الأسواق التي تتوافر بها سيارات مستعملة بحالات مماثلة أو أفضل من الأوروبي مثل اليابان.

    ولفت أبو المجد إلى أن السماح بوجود أكثر من وكيل للعلامة التجارية الواحد في مصر، من شأنه أن يخلق حالة من التنافسية بالأسعار والخدمات المقدمة، وهو إجراء متبع في بعض أسواق دول الخليج .

    وناشد رئيس الرابطة أجهزة الدولة بتسهيل الإجراءات على المستوردين لحماية المنافسة ومنع الاحتكار، مشددًا على أن ذلك سيقضي على سوق السيارات الموازي.

    وأشار إلى أن فصل فاتورة الضمان عن السعر الإجمالي للسيارة من العوامل الهامة التي ستسهم في تطوير قطاع السيارات في مصر والوصول إلى الأسعار العادلة، لتعطي العميل الحرية في الاختيار ما بين إضافة بند الضمان من عدمه.



    تعليقك

  • 4 خطوات تساعدك على تجنب سرقة ممتلكاتك في غرف الفنادق

    سكس حيوانات,صور نيك, صور سكس,سكس امهات, سكس

    مع بداية إجازة نصف العام، يلجأ كثيرون للاستماع بالأجواء الشتوية وقضاء أوقات ممتعة رفقة أصدقائهم وأفراد عائلتهم من خلال التنزه في الأمان العامة، أو السفر للأماكن السياحية، إذ يواجه كثير من المسافرين بعض المشكلات المتعلقة باختيار الفندق المناسب الذين سيقضون فيها وقت الإجازة، فيبحدث البعض عن الوجبات المقدمة والأسعار التي تناسبهم، دون الاهتمام بالأمان المتعلق بالفندق لعدم سرق الأشياء التي ستكون بحوذتك طوال الرحلة.
    لذلك حرص "لايف ستايل مصراوي" بعض الخطوات عليك اتباعها لتبقى ممتلكاتك في غرفة السرقة طوال الرحلة دون تعرضك للسرقة، بحسب ما جاء في موقع Bright side الأمريكي.
    1- اختيار الغرف المناسبة في الفندق:
    من التعليمات الهامة التي يجب مراعتها عند حجز غرفتك في الفندق، هو قراءة التعليقات والأراء حول الفندق من ناحية الأمن المتواجد في الغرفة والمنطقة المحاطة به لتكون في الأمان، كما أن خبراء الأمن يوصون باختيار الغرف التي تكون في الطابق الثالث أو السادس، نظرًا لكونها محط لإنظار كثيرين من عمال الغرفة وتمشيه اللص لفترة طويلة حتى الوصول لباب الاستقبال سيصعب عليه عملية السرقة.سكس حيوانات

    2- الانتباه إلى التفاصيل المتعلقة بالأمن داخل الغرفة:
    عند نزولك في الغرفة، عليك التحقق من أن الباب يُغلق بإحكام، وأن الباب والنافذة مزودين بقفل لعدم دخول اللص عن طريق النافذة، وتذكر دائمًا في حالة تركك للغرفة والتنزة بالخارج، تأكد دائمًا أنك قمت بإغلاق الباب والنافذة بإحكام لضمان توفير الأمان.
    3- خداع اللصوص:
    تقريبًا تحدث عملية السرقة في حالة عدم تواجد النزيل في غرفته، من خلال مراقبته وتحديد المواعيد التي يلجأ فيها السائح إلى ترك غرفته والنزول رفقة أسرته، يمكنك عمل حيل بسيطة تدل على جودك داخل الغرفة وهي ترك التلفزيون يعمل، مع وضع ورقة عدم الإزعاج على الباب من الخارج، فبتلك العلامات تدل على وجود شخص في الغرفة، وبالتالي تصعب من عملية السرقة.
    4- لا تستخدم خزينة الغرفة:
    تعرض كثير من النزلاء إلى السرقة حتى عند وضع ممتلكاتهم في الخزينة المتواجدة داخل الغرفة، ففي بعض الفناق يكون هناك شخص يدعى "مسؤول الخزنة" يمتلك شفرات لفتح الغرفة يستخدمها في حالة وضع النزيل للباسورد وعدم تذكره، ففي تلك الحالة يتمكن المسؤول من فتحها وهذا الشأن لا يعتبر أمان وحفاظًا على ممتلكاتك.

    في حالة رغبتك في الحفاظ على ممتلكاتك، يمكنك وضعها في الخزنة الرئيسية المتواجدة عند موظفي الاستقبال، أو وضعها في خزينة الغرفة مع الاهتمام بوضع كلمة سر ليست سهلة، مع الحرص على تدوينها لعدم نسيانه.

    افلام نيك, سكس جماعى, سكس رباعى, سكس اغتصاب, سكس منى فاروق, xnxx, عرب نار,


    تعليقك

  • مرات اخويا واختها ج1
     
    اسمي صلاح عندي 16 سنة \كنت عامل مشكلة ضربني ابويا هربت لااوضى بالسطوح كنت استخبى فيها كلما عملت مصيبة هههههه المهم بت بالاوضى صحيت الصبح بدري سمعت صوت ناس جيه رحت مستخبي ورى كمدينو قديم في الاوضى خفت يكون ابويا شويا دخل واد مفعوص اسمة ممدوح ومعاه بنت جارنا سلمى عندها 18 سنة بنت زي الاشطة بيضة وبزازها وسط وطيزها متوسط وشعرها طويل اسود انا رحت مطلع الفون ومصورهم ممدوح حظن سلمى وبقو يبوسو ابعض شويا راح رافع الكلبية ومنزعها الكلوت وهو نزل بنطرونه وكلوته دفعة وحده راحت مديا طيظها الابيض الملبن وهو عاوز يدخلو اطلعتلهم ونا ماسك بيدي مكوى قديم مكسر رحت ضربا براسة راح نايم على بطنه وهو يعيط وهيا جلست على الارض مخلية دمغهاا بين ركبها وتعيط انا مكذبتش خبر رحت جالس على فخاذ ممدوح ومخرج زبري الي كان شادد زي العمود ومخلي بطيز ممدوح وصور الوضع \ يعني كده بس للتصوير قلتله قوم فز البس لبس رحت مدي بالالم على وجهة وقلت يالا ياواد اجري لفضحكم يبن المتناكة راح فاتح الباب ويفكيه نزل ونا بقيت معى سلمى الي كلنت مدهوشة من الوضع
    انا مالك يختي متقومي تشوفي شغلك
    سلمى اي
    انا اي يبت تعالي رحت شددها من شعرها ونيمتها على بطنها وزارع زبري بطيظها الملبن راحت تصوت اخ اخ اخ اي اي اي اي حموت يصلاح طلعو انا لي هو متموتي من زبر ممدوح وتموتي من زبري
    سلمى هو كبير اوي اكبر من زبر ممدوح بكتير
    انا اضحك ههههههه ولا وبقيتي تقيسي ازبار ياسلمى
    راحت مطلعة من جيبها كدى زي الكريمة ودهنا خرمها وزبري الي بقى زي الحجر رحت زارع فيها ومدخل زبري كلو وهيا اه اه اه بشويش
    ونا مش سائل لحد مجبتهم بطيظها شويا راحت تلبس كلوتها
    انا تعملي اي
    سلمى البس عشان اروح
    انا اي تروحي هو دخول الحمام زي اخروكو لا لسى مشبعتش منك ياقمر
    سلمى راحت نيمة على بطنها تاني
    انا لا قومي انزعي
    سلمى لا اخاف يطب علينا حد
    انا طب ارفعي جلبيتك عاوز اشوف بزازك
    هيا طيب ياخويا وراحت فتحى زراير ومخرجه بز واحد انا رحت امص والحس وهيا بشويش ياصلاح واستسلمت وساحت
    شويا نزلت ايدي على كسها السمين وكبير ومسكت زنبورها بصوبعي وهيا راحت جلسى واه اه اه اه اي اي اي براحة يصلاح مش قدره وتشدني ليها وتبوس شفيفي انا بصراحة حسيت بدني ينمل رحت شادد دمغها وهيا تبوس ونا ابوس بس بهبل ههههه اصل دي اول مرة
    راحت سحبه دمغها مش كده ياصلاح اصبر حعلمك
    انا وا==== وصرتي مدرسة بوس ياسلمى هههههه
    شويا راحت قالت انت اثبت بس ونا حريحك انا ثبت اشويا وهيا راحت حطة شفيفها على شفيفي وتحرك شفيفها على شفيفي ولسنها يلحس شفيفي ونا بجد نسيت اسمي ورحت بعالم اول مرة ادخلو شويا راحت مسكة زبري وتحس علي بشويش وهو محجر انا ايدي مسابت زبورها وايد على بزها اعصر حلمتها بشويش ايدي الي على كسها غرقت وجسمها اتصلب وترتجف
    رحت قلت مالك يبت انتي بلتي على ايدي راحت ضحكة ودي اول مرة تضحك لا ياصلاح دى ميتي نزلت ااه اه اه اه وتتمحن واهات
    انا بقيت جامد مش عارف اعمل اي رحت منيمها على ظهرها ورافع رجليها قوى لغاية بزها بان خرمها الاحمر الطعم رحت ملعب طربوش زبري على كسها لغاية متبل من ميتها ورحت غزها بزبري بخرمها لغاية البيضات راحت مصوته بشويش يااصلاح براحى انتى اتنيك حمارة
    انا مالها الحمارة متتناك من سكات ولا تتكلم ولا تلغي زيكم يبنات ههههههه
    ونا بقيت ادك خرمها لغاية مجابتهم هيا تاني وبقى ميها تنزل وتبلل خرمها وزبري الى دايب بحرارة وضيق خرمها خلوني اجيب تاني بخرمها بعدها رحت قايم وهيا قامت
    قلت روحي خلاص كفاية كدى
    سلمى بس انا اليوم اول مرة اتستمتع كدة انا تحت امرك يصلاح بلي تطلبو
    انا منتي بقيتي شرموطتي والي اشوفوا يقربلك اموتوا
    سلمى اه يادكري كنت فين انا من الساعة دي متناكتك وشرموطتك
    انا ايوى روحي هاتيلي فطار اصلي جوعان
    سلمى بس كدة
    انا وروحي لشقتنا شوفي ابويا روح ولا لسى وتعالي بسرعة
    سلمى راحت تجري
    جابت الفطار فطرة ونزلت لشقتنا بعد مقالت ان ابويا روح لشغلو
    استحميت وغيرة ورحت للمدرسة ......
    يتبع

    سكس مصرى, سكس امهات ,صور سكس,نيك محارم, نيك بنت, سكس مترجم,سكس اجنبى,

    xvideos

     


    2 تعليقات
  • في الاتوبيس كانت المفاجأة
    صور نيك,سكس امهات,تحميل افلام سكس, سكس,سكس مصرى,سكس عربى,صور سكس,افلام نيك,سكس محارم,

    في يوم كن مروح من الدرس وركبت الاتوبيس الي كان زحمه جدا وكان واقفه قدامي واحده ست في اواخر الاربعينات تقريبا بيضه زي القشطه ومربربه طيزها طريه اوي وكبيره ومكنتش شايف وشها من الزحمه ولقيت نفسي غصب عني بحك في طيزها الحلوه اوي الطريه ولقيت زوبري ابتدا يقف بين فلقتين طيزها والاتوبيس عمالي يمتوح فينا يمين وشمال والغريب اني لقيتها ساكته مسستسلمه لزوبري في طيزها وانا من كتر الهيجان عمالي ادفس زوبري في طيزها وابتديت احط ايدي علي طيزها وهي توطي وتزوق طيزها عليا وانا ايدي شغاله بتقرص في طيزها وشويه رحت ماسك ايدها وقربتها علي زوبري وفي الاول بعدت ايدها عني وانا كررت المحاوله مره تانيه لقيته استجابت وابتدت تمسك زوبري من فوق الهدوم وتعصر فيه لحد ملقيت لبني بيزل جوه هدومي وجت المحطه بتاعتي وبتديت احارب علشان انزل من الاتوبيس وفوجئت انها كمان هتنزل من الاتوبيس ولما نزلنا من الاتوبيس قريب اوي من بيتنا حب الاستطلاع خلاني ابص علي وشها وكانت المفاجئه انها امي ولقيتها انضربت اوي وجريت علي البيت وانا وراها ودخلت الشقه وهي مكسوفه مني وانا كمان ولقيتها قاعده علي الكنبه وبتعيط وتقولي انا يا ابني مش عارفه عملت كده ازاي قلتلها مش وقته كلام انا عاوز اغير هدومي المبلوله لبن دي وطبعا كان البيت فاضي ابويا في اخواتي مش موجودين رحت ابتديت اقلع هدومي واقولها يالا هاتي ليا غيار وهي قامت وهي بتبكي ودخلت اودتي وفتحت الدولاب تجيب لي غيار البسه وانا في الوقت ده حسيت اني هايج وزبري ابتدا يقف تاني لقيتها وشها في الدولاب وموطيه كده وطيزها قدامي رحت علي طول حاطط وشي بين فلقتين طيازها ورافع الفستان ومنزل الكلوت وشفت اجمل طيز في حياتي ةفضلت الحس وابوس وهي عماله تقولي لا لا مينفعش حران عليك سيبني بقه وانا نازل بوس ولحس في وراكها وبحاول ادب لساني في كسها من ورا وهي ابتدت تتجاوب وتوطي اكتر علشان لساني يطول كسها الكبير الاحمر المتغرق من السوائل الي نازله منه وفضلت الخس في زنبورها الكبير وشفاتير كسها المدلدله وهي تقولي اههه اوف سيبني بقه اححححححححححح اححححححححححححح وهي عماله في نفس الوقت توطي اكتر وترجع علي وشي ولقيت نفسي بشرب من عسل كسها ومره واحده وهي مفلقسه كده رحت حاطط راس زوبري علي باب كسها وزاقق اوي ولقيته دخل بسرعه لاخره وهي عماله تتلوي وزوبري بيلعب في كسها اههههههههههه اووووووووف جللللللللللللو اوي وهي بترجع بضهرها وانا رحت لافف ايدي علي بزازها قافشهم ومخرجهم من الفستان وماسك الحلمات الولو فيهم وهي نسيت نفسها وابتدت تقولي اخخخخ دخله اوي اكتر زوقه علي الاخر وانا عمال نازل فيها نيك زوبري داخل طالع بسرعه وبالراحه لحد مالقيت لبني بيزل جوه كسها وجسمها رخرخ واترمت علي بطنها علي الارض وانا راكب عليها رحت ماسكها من شعرها ولافف وشها وبايسها في شفايفه وواخد لسانها في بقي لقيتها بتقولي طيزي طيزي عاوزاه في طيزي يالا يالا قبل ما حد يجي لقيت نفسي بدخل زوبري في خرم طيزها ونازل نيك وهي تقولي اوي اوي شرمطني افشخ طيززززززززززززي اوووووووووووووي لحد ما نزلت لبني تاني في طيزها ودي كانت البدايه مع حبيبتي امي الي مفيش في حلاوتها كل ما يبقي البين فاضي اهجم عليها وانيكها في كسها وطيزها وبقها اخليها تشرب لبني السخن

    صور نيك,سكس امهات,تحميل افلام سكس, سكس,سكس مصرى,سكس عربى,صور سكس,افلام نيك,سكس محارم,


    تعليقك