•  

    قصص سكس عربى ساخنة



    , سكس مساج , عرب نار, سكس حصان , نيك امهات,
    ازيكم جميعا اتمنى تكونوا بخير. انا اسمى….. ٣٤ سنة بشتغل business development manager في شركة كبيرة جدا. وطبعا زى معظم القطاع الخاص لسه الموظفين بينزلوا الشغل وخصوصا المديرين. انا كنت نزلت قبل كده تحربة ليا وكانت حقيقية والتجربة بتاعت النهاردة برضه حقيقية ولسه حصلالى الاسبوع اللى فات. للناس اللى متعرفنيش وهما اكيد انا كنت نزلت القصة اللى فاتت بتاعتى بأسم جروب ضد التحرش بقي للنيك. المهم قصة النهاردة كانت يوم التلات اللى فات خرجت من الشغل ف المهندسين وانا اصلا من سكان العجوزة وكنت رايح اقابل واحدة ف مدينة نصر المهم اخدتها وطول الطريق ف العربية الامر لم يخلو من التقفيش التحسيس والبوس وهكذا وصلتها المكان اللى كانت نازلاه وانا اخدت طريقي للبيت ف العجوزة وللاسف او لالالا لحسن الحظ الgps خلانى اطلع الدائري وكمان طلعت محور روض الفرج الجديد الكلام ده كان الساعة ٤ قبل الحظر ب٣ ساعات. والطريق فاضي خااااالص وفجأة الاقي من بعيد عربية راكنة وواحدة واقفة جنب العربية مش عارفة تعمل ايه عديتها وركنت بعدها ورجعت بضهرى علشان اشوف اقدر اعملها ايه وكانت نيتى خير خير خير. نزلتلها قامت داخلة عربيتها كان شكلها خايف. روحت قولتلها انتى كويسة اول حاجة ومالها العربية وكانت بتتكلم من شباك العربية اتارى العربية سخنت جامد ومكنش ف الريداتير مية خالص وهى كمان مش معاها مية شوف بقى الواحد لما تبقي نيته سليمة ومرزق الخير بيجيله لحد عنده عندى مية ف العربية وعلشان احطها لازم العربية تبرد خالص وبما أننا الدنيا فاضية ومفيش حد ففضلنا بتاع ساعة بقي واقفين واديتها الكارت بتاعى واتكلمنا كتييييير واتعرفنا على بعض والدنيا فكت واخدت بالى من ان لسانها قالت شوية ومفيش مشكلة في الشتيمة however انها شخصية classy اوى والدنيا وبقت هزار ف هزار. قولتلها زيادة امان ابعتى رقمى لحد من اهلك علشان يبقوا عارفين مين اللى معاكى وكده قامت بعتاه لصاحبتها. حطينا المية وكله تمام وكانت الدنيا ضلمت علينا دورنا العربية وفضلت ماشي وراها علشان تطمن وطول الطريق بنتكلم فون وبدأنا نتكلم بشكل sexual شوية بهزر. روحنا البيت وقعدنا نتكلم واتس اب. لقيتها بتبعتلى رسالة بتقولى فاضي نتكلم فون شوية الكلام ده على الساعة 12 بالليل وانا علشان عايش لوحدى فعادى بالنسبالى كلمتها وقعدت تشكرنى تانى ونهزر وبقينا نتكلم

    , سكس , افلام سكس, صور سكس , سكس حيوانات, سكس حصان , سكس عربى,
    بشكل واضح ف السكس وانها عجبانى جدا شوية بشوية قالتلى انها اصلا مطلقة بعد جواز لمدة ٦ شهور وان حياتها صعبة جدا بالمناسبة هى عندها ٣٦ سنة وتقريبا بتاع ٧٥ كيلو وحوالى ١٦٠ سم بيضة اوى محجبة بس لبسها ضيق فششششخ وجسمها جسم milf فشيييخ باقي وصف جسمها هيجى قدام شوية. قعدنا نتكلم ف أن حياتها فاضية وملحقتش تتمتع بجوازها وحياتها اللى فهمته ان جوزها مكنش قادر يشبعها. سألتها يعنى عمرك ما وصلتى للاورجازم قالتلى لأ ولا مرة. قولتلها جيب ايه رأيك لو تغمضى عينك وتسمعى كلامى ولو مش عاجبك اقفلى ف وشى عادى جدا قالتلى ماشى. قولتلها تخيلى كده لو كنا واحنا لسه مستنين عربيتك لما تبرد وان الدنيا بره العربية هوا جامد ولازم نبقى قاعدين مع بعض جوة العربية و انتى عجبانى كده وقربت منك بوستك وشوية شوية بنزل على رقبتك بعد مافكينا الحجاب وابدى بتسرح على الشيميز بتاعك بين الزراير بلمس بزازك بصوابعى لقيتها مرة واحدة بتطلع اااااااااااااااه فيها تعب السنين وبتقولى استنى شوية مش قادرة مش قادرة انا جبتهم وقامت قافلة ف وشى التليفون. محاولتش اكلمها سيبتها خااالص ونمت. تانى يوم الصبح لقيتها بعتالى بتقولى معلش انا اسفة بس انا فعلا تعبت جدا من كلامك قولتلها دنا ملحقتش اقول اى حاجة اصلا بس واضح انك تعبانة جداا وانا عاوزك تتطمنى ليا ومتشيليش هم حاجة وانا جنبك. قولتلها هعدى عليكى النهاردة نتمشى شوية بالعربية اخدتها وروحنا وقفنا ف نفس المكان بتاع امبارح قعدت تضحك قولتلها ايه رأيك اخليكى تعيشي اللى حكيتهولك امبارح قالتلى لا مستحيييل فى العربية اقنعتها ان العربية متفيمة ومفيش حاجة هتبان. قربت منها فكيت الحجاب ومشيت ايدى على راسها وضميت راسها لحضنى ونزلت ببوسة على شفايفها براااحة
    , سكس امهات , سكس محارم , افلام سكس , مشاهدة سكس محارم , صور سكس ,
    وهى بدأت تندمج وغيبنا ف بوسة طويلة اكلنا شفايف بعض وايديا شغالة فك ف زراير الشيميز ولقيتها لابسة برا بس لونه وردى وانا دخلت ايدى جوة البرا على بزها اليمين وحسست عليه براحة اوى وحوالين الحلمة كل ده واحنا بنبوس بعض. شوية ونزلت على رقبتها بوس ولحس وهى بدأت اهاتها تزيد ونفسها يعلى وايدها تنزل واحدة واحدة على زوبري من فوق البنطلون وهو وقف وشد اوى روحت مرجع الكرسي بتاعى لورا وجايبها مقعدها عليا ونزلت مص ف بزازها الاتنين وهما مضمومين على بعض وابدل بين الحلمات امص دى شوية ودى شوية وهى تقولى اااااه كمااااان كمااااان قطعهم نفسي يتاكلو اوووى كلهم اووووى لقيت رجلها بتقفل وتفتح اوى وبتصرخ حرفيا وتقولى بجيب بجيب بجيب اااااااااااه وقامت مرمية ف حضنى وراسها ريحت على كتفي قعدت اطبطب عليها لحد ماهديت وفاقت قالتلى انا عملتلى دمااااااغ ايه اللى انا فيه ده. قالتلى بص وصلنى البيت واعمل حسابك هتطلع عندى ونبات مع بعض استغربت شوية قالتلى متستغربش انا مشبعتش وانت صحيت فيا حاجات كنت مسيطرة عليها جوايا . روحنا شقتها وكانت المدعكة….. ده كان الجزء الاول للقصة(المقدمة) هنزل الجزء التانى النهاردة. وبعد كده هبقي بنزلكم اللى هيحصل معاها كل ما اقابلها والبداية بكرة هقابلها ومتوقع انها عملالى مفاجأة. ملاحظة هى هتشوف الردود على القصة لما اقابلها. السكس قادم الجزء الجاى استعدوا.



    تعليقك
  • قصص سكس شرموطة تحبل من ابن اختها

    , نيك عربى , افلام نيك عربى , عرب نار, سكس محارم ,

    قصص سكس عربى شرموطة تحبل من ابن اختها الصغير , قصص سكس عربى ساخنة شاب مع خالته المحرومة اسخن قصص سكس محارم كيف حبلت من زب ابن اختها الشاب, قصص سكس ساخنة كيف انفردت بزب ابن اختها وحبلت منه قصص سكس نار
    , صور سكس متحركة, صور سكس ,

    اسمي هند وعمري 33 سنة ومتزوجة منذ 4 سنوات ولم اتمكن من الحمل بسبب ضعف
    زوجي الجنسي فقرت احمل باي ثمن
    وفي يوم حطرت ببالي فكرة
    اتصلت باختي هناء وطلبت منها تبعث ابنها سعيد عشان يساعدني بغسيل السجادة
    وصل سعيد وضيفته قهوة وعصير هريسة جهزتها مخصوص ونص كيلو مكسرات

    , سكس اغتصاب, سكس المانى , سكس مصرى , قصص سكس,

    قال سعيد يلا نغسل السجادة قلت استريح حتى اجيب لك بيجامه حتى لا تخرب
    اواعيك لما تغسل السجادة دخل سعيد يغير ملابسه ولحقته خلسة وسفته وهو يشلح
    بنطلونه وصرت امص شفايفي من الشهوة حصوصا ان ابن اختي سعيد شاب وسيم وعريض
    المنكبين
    جبت سطل مي وحطيت فيه مواد تنضيف وبلش يغسل السجادة
    وانا دخلت غرفة النوم ولبست قميص نوم احمر فاقع ولبست ستيانة حمرا عشان
    تبرز صدري الابيض الممتلي وحطيت احمر على شفايفي ورشيت عطر وصرت كاني عروس
    بليلة الدحلة وناديت سعيد سعيد تعال شوي عايزيتك
    ولما شافني صار يمص شفايفة قلت تعال حبيبي قرب علي بخجل وتردد قمت سحبته من
    ايده للسرير وبسته بوسه من سفايفه وفي هاي اللحظة انفعل ومسكني من رقبتي
    وصار يبوسني بشهوة ومتعة وشلح ملابسة وشفت زبه وكان طويل ومنتصب زي الحجر
    , صور كس , سكس حيوانات , سكس كلاب , صور سكس متحركة,صور سكس ,
    قلبني على السرير وصار يلحس كسي بسهوة وقام ومسكت زبه وصرت امصه وارضع
    بشهوة نمت على ضهري ونام سعيد فوقي حط راس زبه على كسي ما عرف يدخله لانها
    اول مرة بينيك فيها مسكت زبه ودخلت راسه في كسي وقلت يلا دخله دخله بقوة
    وصار يفوت ويطلع شوي شوي وصار يسرع بالتدريج وااااااو شو لذيد وصار يسرع
    وحسيت بمتعة وقلت يلا نينك اسرع اسرع وصار يدخله بقوة وسرعة ونزلت ميه كسي
    وصار زبه يسحل في كسي من كتر السائل وصار اكتر مرونة ااااه يعيد زبك يجنن
    يهبل بحبك حسيته رح يجيب ضهره قال رح يكب قلت كب في كسي دخل زبك للأخير بدي

    ,عرب نار, سكس حيوانات , سكس امهات , سكس اخ واخته,
    حليبك في كسي اه اه آآآآه سعيد نيكني
    وبعد شهرين تبين اني حامل وفرحت جدا وزوجي فرح جدا لانه فاكر الولد منه
    وضل سعيد ينيكني واستمرت العلاقة حتى بعد ما ولدت وما قطعت علاقتي الجنسية
    بابن اختي سعيد الا لما تزوج سعيد
    وصرت افكر اجيب لابني اخ بس الاقي بديل لسعيد.

    , سكس ام وابنها, سكس اخوات, قصص سكس,


    تعليقك
  • كان لازم اخون زوجى

    كان لازم اخونه ابن القحبه
    فكرت كتير هو انا مالييش كس زى النسوان؟
    ليه يهملنى ويعرف غيرى وانا اللى مخلصه لزبه الخول
    بيسهر بره وييجيلى متاخر وامسك زبه الاقيه مبلول من كساس الحريم
    هو انا كسى كخه ؟
    طيب اجوزنى ليه
    ما يطلقنى
    قلت انا قررت وصممت اخونه
    كل الشباب يتمنونى وكل الشمحطيه عاوزنى
    لالا لن اذهب بعيد
    لن اخرج بره

    واطلع بره ليه
    عندى ابنى زبه كبير وحلو وقوى
    عندى اخو جوزى بيبص لى بصات اعجاب
    كل البيت والاقارب عارفين ان الخول جوزى مطنشنى
    حقوق كسى ضاعت مع زوجى
    جسمى عاوز تدليك
    كسى محتاج نيك
    عاوزه اعيش واتمتع
    اخو جوزى عنده مكتبه روحت مشيت فلا الشارع قدامه وبصيت له وشاورت له باغراء
    نده عليا وروحت له قلت له عاوزه اشوف اخوك فين؟
    قالى تعالى ما تتعبيش نفسك زمانه مع .وسكت
    ,سكس على الكام ,نسوانجى , قصص سكس , سكس ديوث ,سكس اجنبى ,

    قلت له كمل قال ما انتى عارفه دخلت المكتبه وبدات اتفرج واتمايص بدلع واخبط فيه وانا فايته من قدامه
    شوفت حاجه بين وراكه بتكبر فرحت ..قام وقف ومسكه ومخبيه ..بص ليا وبص للباب وقالى ان انا خساره
    وراح قفل الباب
    فرشت مرتبه على الارض وقام وخبطنى زب فى ساعه وفضل يبهدل فياا ومتعنى

    كان لازم اخونه واحط شرفه فى الارض

    تعليقك
  • حمايا بينيك امى والسبب مراتى


    , سكس مصرى , سكس محارم , سكس حصان , صور نيك ,

    توقفت لما قالت مراتى لامي : زمانه جاى يا لبوة جهزى نفسك انتى بس
    طبعاً انا كنت سامع الكلام ومش قادر اسكت وعايز اطلع لأمى أدبحها بس قولت راحأعرف مين هو اللى مراتى بتدخله بيتى وبينيك امى على سريرى وأشوفه يمكن يكون بينيك مراتى هى كمان وبعدين لاقيت أمى بدأت تقلع العباية وكانت لابسة قميص نوم طويل راحت قلعاه هو كمان وسألت مراتى ( هو هيجى أمتى ) مراتى قلتلها ( على وصول يا لبوة ) راحت امى قالعة الكلوت والسنتيان وهنا أتفاجئت أن زبرى وقف جامد لأنها كانت أول مرة أشوف امى عريانة أدامى وكان جسمها نار وبزازها طرية وأد كف الأيد وطيزها مدورة وناشفة وطبعاً جسمها ابيض زى الحليب وكسها كان نضيف جداً مفيهوش شعراية وراحت فاتحة شنطتها وطلعت قميص نوم شكله لوحده يهيج كان قصير يدوب مغطى نص طيزها وبزازها طالع نصهم بره القميص وهو أصلاً شبك فكانت حلمات بزها طالعة من الخروم الموجودة فى القميص وطلعت أزازة برفان ورشت منها على جسمها وبعدين جرس الباب رن ومراتى فتحت الباب وسمعت صوت حمايا بره وأول امى ما سمعت صوته طلعت بسرعة على باب الشقة وهى بتقوله : انت جيت يا أسد
    حمايا : أه جيت يا لبوة وهبردك

    أمى : مش قادرة هولع على زبرك واحشنى موت
    مراتى : واحشك أيه يا شرموطة انتى مش كنتى هنا من يومين لحقتى يوحشك
    أمى : ده بيوحشنى بعد ما بيمشى على طول مش بقدر استغنى عنه ابداً
    مراتى : طب خلصى علشان يلحق يتغدى ويمشى قبل ابنك ما ييجى من الشغل
    أمى : طب اعمليلنا جمبرى وأستاكوزا علشان ابوكى لازم يعوض اللى هيعمله دلوقتى
    مراتى : يا لبوة عايزانى اعمل جمبرى واستاكوزا من فلوس جوزى ؟ هو هيصرف على ابويا ياشرموطة !!
    أمى : وهما هيروحوا بعيد ما هينزلوا فى كس ام جوزك برضه
    الحوار ده كان شغال وأمى بتقلع حمايا هدومه وبتبوس جسمه حتة حتة وكان شكلها هايجة أوى ومولعة والغريب أن انا كمان كنت هايج أوى على المنظر وبعدين امى نزلت عند زبره وفضلت تدعك فيه من على الشورت لغاية ما الشورت بدأ يتبل راحت منزله الشورت وهنا كانت الصدمة كبيرة عليا لاقيت أكبر زبر شفته فى حياتى أكبر من الأزبار الموجودة فى افلام السكس كان اسود زى الفحم وطوله حوالى 25 سنتى وهو نايم وتخين جداً لدرجة أنى كنت خايف على أمى منه بس افتكرت أنها مش أول مرة وأكيد متعودة عليه المهم امى اول ما شافت زبره راحت مسكتوه وبدأت تمص فيه كأنها بتمص عسلية بس من كبر حجمه كانت بتدخل راس زبره بس فى بوقها لغاية ما زبره وقف وبقى أكبر من الأول بكتير حتى راسه كانت كبيرة على بوقها راح موقفها قدامه ومقطع القميص وشالها ونيمها على ضهرها وراح نازل بلسانه على كسها ياكل فيه ويمصه ويدخل لسانه فى كسها وهو بيفرك حلمة بزها بأيده وأمى بتتلوى تحت لسانه وتصرخ وتقوله مش قادرة دخله عايزاه يقطع كسى دلوقتى دخلللللله. راح حمايا قاعد على ركبه قدام كسها ورفع رجليها على كتفه ودعك راس زبره فى خرم كسها مرتين وبدء يدخله واحدة واحدة وأول راسه مادخلت فى كس امى لقيت زبرى بيعلن الثورة عليا واللبن بينزل منه بالكيلو وغرق الشورت بتاعى وغرق البنطلون كمان من كتر اللبن بس برضه فضل زبرى واقف وانا بتفرج على حمايا وهو بيغوص فى الكس اللى انا نزلت منه بزبره العملاق اللى دخل جزء كبير منه دلوقتى فى عمق رحم أمى وكان حمايا مستمر فى أدخال الباقى منه لدرجة أنى حسيت أنى هلاقى زبره طالع من بوق أمى لغاية لما بيوضه لزقت على خرم طيزها وأصبح زبر حمايا بالكامل مرتكز داخل رحم امى وموجود فى نفس المكان اللى انا كنت فيه من ( 22 ) سنة ولاقيت زبرى بينزل تانى من شدة المنظر اللى انا شايفه وبعد أما حمايا دخل زبره كله بداء فى عملية أدخال وأخراج العملاق ده فى كس امى بشكل منتظم وبدأت امى صوتها يعلى نتيجة عملية التوسيع اللى زبر حمايا بيعملها فى كسها ولاقيت مراتى جاية من المطبخ جرى وبتقول لأمى : وطى صوتك شوية يا لبوة الجيران هيسمعوكى انتى لازم كل مرة تعملى الفضيحة دى. أمى ردت عليها وقالت : مش قااااااادرة … زبر ابوكى بيعضنى فى كسى من جوه. راحت مراتى قربت منهم وبعبصت امى فى طيزها وقالتلها : ما هو كل مرة بيفشخك يا لبوة وبرضه بتجيله تانى أستحملى بقى.
    أمى : انتى بتبعصينى فى طيزى يا لبوة !! مش كفاية زبر ابوكى اللى بيقطع كسى.
    مراتى : ولسه زبر اخويا جايلك كمان شوية وهيفلق كسك ويوسعه اكتر
    أمى : ليه الراجل و ابنه فى يوم واحد !!! مش هاقدر يا ناس
    مراتى : خليكى فى زبر ابويا اللى بيحشى فى كسك دلوقتى وبعدين فكرى فى زبر اخويا لما ييجى.
    و أستمر حمايا أكتر من (50 ) دقيقة فى عملية دك حصون كس أمى بمدفعية زبره التقيلة وبكافة الأوضاع وفى النهاية أنفجر بركان لبن من زبره داخل أعماق رحم أمى معلناً القضاء على اللى باقى من عرض أمى وشرفها بشكل كامل وفضل ينزل لبنه فى كسها لمدة خمس دقايق كاملة نزل فيهم أكتر من نصف كيلو من اللبن الصافى ملى بيه رحم أمى بالكامل وكنت حاسس أن بطن أمى كانت بتكبر كل ما ينزل لبن حتى أنه بعد خروج زبره من كسها فضل كس أمى يخرج اللبن الزيادة لمدة ربع ساعة تقريباً طبعاً انا جبتهم أربع مرات خلال الفرجة على النيكة العظيمة دى وبعد ما شوفت كمية اللبن اللى نزلت من زبر حمايا وفى كل العمق ده قولت أن أكيد أمى حبلت دلوقتى من حمايا.



    ,

    تعليقك
  • قالت الدكتورة نهى عاصم، مستشار وزير الصحة لشؤون البحوث، إن لقاح جامعة أكسفورد لوباء فيروس كورونا الأقرب للإنتاج الفعلى في مصر، مضيفة أن العقار ارتقى فى مراحل البحث العلمى، وقارب على العبور من مرحلة الأمان.



     سكس كلاب, سكس اخ واخته .


    وأضافت، خلال مداخلة لبرنامج الحياة اليوم، المذاع عبر قناة الحياة تقديم الإعلامية لبنى عسل، أن عقار ريمديسفير مرخص للطوارئ، والدولة تشارك في التجارب على اللقاحات والعقارات، وتبحث عن طريقة التصنيع لتحقيق الإنتاج المحلى أو الشراكات مع الدول الأخرى، مضيفة أنه حتى الآن لم يصل العالم إلى عقار فعال بنسبة عالية للقضاء على الفيروس.
    عرب نار, صور سكس , سكس حيوانات,
    وأكدت أن أهم ما يؤثر على تحسن الإصابات هو وضع الحالة الصحية والمناعية للمرض، مضيفة أننا نحاول الاجتهاد وإجراء التجارب، ولا يوجد تطعيم أو عقار فعال لعلاج بصفة عامة للوقاية من كورونا»، مشيرة إلى أن فيروس كورونا يتطور بشكل سريع.


    تعليقك


    تتبع مقالات هذا القسم
    تتبع تعليقات هذا القسم